FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 9. 9. 2025, svátek má Daniela Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TU-154 Download Jeden příspěvek | Celý strom
TU-154 Download   13. 5. 2008 / 19:17
molek
Čau letci, potřeboval bych link TU-154 už nevím kde sem to stáhnul a na periskopu to nejde.Dík
 

TU-154 Download   13. 5. 2008 / 19:24
Fabo™   
http://fs-proteam.com/n_st.php?id=27
 

TU-154 Download   13. 5. 2008 / 19:26
molek
THX
 

TU-154 SP1   13. 5. 2008 / 19:28
Zaremba   
Uznávám, že jsem líný hledat, ale nevíte něco blíž o jeho zrození na svět? Pořád na něj čekám abych si do FS Passengers to letadlo koupil
 

TU-154 SP1   13. 5. 2008 / 19:35
Fabo™   
No, robí sa na ňom... inak nie.
 

TU-154 SP1   13. 5. 2008 / 19:39
Zaremba   
Díky, tak to budu létat s ATeRkou tak dlouho, než se něco stane a pak mi nezbudou peníze
 

TU-154 SP1   13. 5. 2008 / 19:52
miwas   
TU-154M s FS Passengers už nějaký ten pátek lítám a payload soubor je dostupný na stránkách fspassengers. Na to snad není SP1 potřeba.
 

TU-154 SP1   13. 5. 2008 / 20:53
Zaremba   
To není. Já si to chci dát pak celkově dokupy. Repainty označení apod. A změnu letadla v aircraft.cfg FS PAX nemají moc rádi.
 

TU-154 SP1   13. 5. 2008 / 21:22
Fabo™   
Do Aircraft ID si mozes hadzat co chces, snad aj md5 checksum oblubeneho filmu s * ;o)
 

TU-154 SP1   13. 5. 2008 / 21:23
Zaremba   
Vím, že kdybych chtěl tak to půjde, ale naštěstí nemám teď čas moc létat, tak si alespoň vsugerovávám důvod
 

TU-154 SP1   14. 5. 2008 / 16:08
Fabo™   
Tak dohodím trochu infa o novom modeli (áno, súčasťou SP bude aj update modelu) - len v ngličtine, nechce sa mi rpekladať

Exterior

1. The connection of the wing to fuselafe was redone - no more urgly shades.
2. Wheels became a right sized (previous were smaller in radius), some updates were made to their geometry
3. Added bottom mapping to the engines, but this texture is mapped to the new detail (wich is the copy of the bottom) and it uses alpha for transparency to provide compartibility with old textures.
4. Flex wing code was improved
5. The model lost approximately 1000 of polygons after optimisation without affecting on quality.

Interior

1. More gauges became 3d (meens, more of them placed into the panel)
2. Stand by ADI is now 3d (waiting for programmer to recive variables)
3. I've overcame FS9's limit of 4mm between vertexes, so I can use more edges in VC parts.
4. There will be a chance of adding ligtmaps into VC textures - to improve night lighting
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ