|  |  | OT: 5-motorová 747 12. 5. 2008 / 20:27 | |
|  | | |
|
 |  |  | OT: 5-motorová 747 12. 5. 2008 / 20:37 | |
|  | Zajimave, dokonce tam nekdo pise, ze je to primo takhle designovane Boeingem, a v FMC je pro to specialni nastaveni ktere si prepocita vsechny data v zavislosti na prevazenem motoru. Pochybuju, ze tohle nekdo modeloval do FMC Jumbika v FSce  |
| |
|
 |  |  | OT: 5-motorová 747 12. 5. 2008 / 23:30 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | OT: 5-motorová 747 12. 5. 2008 / 23:43 | |
|  | Tim, ze to visi na airliners muzes z 99% pocitat s tim, ze to fotomontaz neni  |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 12. 5. 2008 / 23:59 | |
|  | ale ved potom to musi mat 6 motorov aby to bolo vyvazene nie ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 13. 5. 2008 / 01:14 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 13. 5. 2008 / 01:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 14. 5. 2008 / 00:18 | |
|  | Mimochodem shodou nahod jedna 747 s 5 motory spadla v roce 1985. Pricinou ovsem nebyl motor navic, ale bomba navic... |
| |
|
 |  |  |  | OT: 5-motorová 747 13. 5. 2008 / 07:32 | |
|  | Ty nectes? Je to cargo - nahradni motor, nefunkcni, tak proc by to byla fotomontaz??? |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 13. 5. 2008 / 13:15 | |
|  | ja ctu len to hovorim z fyzikalneho hladiska, lietadlo musi byt vyvazene nie ? Potom musia nechat jednu nadrz skoro prazdnu |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 13. 5. 2008 / 13:41 | |
|  | co ja viem ... podla mna to neni take strasne , ved ten motor je skoro pri centroplate , nemyslim ze by bol problem nejak s tym letiet aj keby to napriklad vobec nevyvazovali (moj nazor) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 13. 5. 2008 / 13:50 | |
|  | Presne, navic jak sem psal, v FMC by mel byt na tohle specialni rezim, takze se s tim i pocita uz dopredu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | OT: 5-motorová 747 13. 5. 2008 / 14:39 | |
|  | Ano, je tam speciální režim 
Jeho důvodem je víceméně "pouze" úprava výpočtu celkového odporu a tím nárůstu spotřeby a změna dalších výkonnostních charakteristik s takto zatíženým letadlem.
Možnost přidat tzv. Drag Factor a Fuel Flow penalty má mimochodem většina bulíkovských FMC, i když jeho důvod je primárně jakési opotřebení a stárnutí konstrukce, než převážení extra motoru jako u 747. |
| |
|
|