|  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 17. 5. 2008 / 20:30 | |
|  | Cest praci.
Po prezbrojeni PC a pridanim dalsich styroch valcov do motoru PC som si konecne chcel vychutnat produkty od vyssie uvedenych firiem, ale neda sa uplne vychutnat zostup, pretoze sa nezapina GLIZADA, iba LOC. FMC zatial nepouzivam. Skusal som to na LZIB a LOWW. Defaultne masinky z FS09 chodia po zostupe OK. 767 od LEVEL - D chodi tiez dobre. Je niekde zakopany pes? Instaloval som vsetko znovu, takze asi som nieco opomenul. Help, please. |
| |
|
 |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 17. 5. 2008 / 20:31 | |
|  | Aku mas konfiguraciu lietadla? |
| |
|
 |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 17. 5. 2008 / 20:32 | |
|  | A este tak ma napadlo, posli screen zoomnuteho panelu (nech je vidiet MCP a horizont) v momente ked sa usadzas do ILSu |
| |
|
 |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 17. 5. 2008 / 21:17 | |
|  | Poslem.Vypisuje to SINGLE CH a pripaja to iba LOC. GL je iba sede. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 17. 5. 2008 / 21:33 | |
|  | A zkoušíš to na dráze, který je vybavena plným ILS včetně G/S? To je divné, pokud zapneš APP ještě pod protnutím G/S, tak není důvod, proč by letadlo nemělo klesat podle G/S. Alespoň u PMDG taková chyba nikdy nebyla, je to v chytání a přesném vedení po LOC i G/S snad nejkvalitnější add-on. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 17. 5. 2008 / 21:38 | |
|  | Osobně s těma dvěma nemám zkušenosti (pokud je PMDG B737, mám B744), ale podobně vtipně se chová ATRo od F1 v případě, že nepřepneš z modu pro FMC na mód pro majáky (Teď si nevzpomenu jak se to jmenuje ) a párkrát jsem přešvihl G/S, než mi došlo, že to musím přepínat... Nemůže tam být něco podobného ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 17. 5. 2008 / 22:30 | |
|  | No ako na svinu teraz ked som nahodil sim a startujem z LZIB na LOWW rwy 29 , vsetko ide ako ma byt. Rusim volanie o pomoc,dakujem. Takze aspon par radostnych zaberov z LOWW od FLY TAMPA.
Ovsem je to paradny pocit,mat plne detaily akehokolvek letiska, virt.cockpit, Active Camera a joy s feedbackom a poriadne zosrate pocasie s turbulenciou, tak sa ten autopilot s tym dobre natrapi- podla pohybov joya na stole. Je to SKORO ako v skutocnej masine. Chcelo by to este feedback z active camera na stolicku cez nejake serva
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 10:13 | |
|  | Kdyz taky trapis toho chudaka autopilota s plnyma nadrzema, to se mu pak nedivim, ze se s tim pere. A co teprve ten podvozek po pristani, nechcu videt  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 19:07 | |
|  | No fakt, copak se dá přistávat se všemi nádržemi plnými po špunty? Chudák letadlo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 19:10 | |
|  | inac co by sa stalo v reale ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 19:19 | |
|  | Nevím, na slovo vzatý odborník nejsem, ale myslím si, že by to bylo minimálně na hodně důkladnou (drahou) kontrolu celé konstrukce letadla, především asi podvozku, křídel... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 21:39 | |
|  | Pokud by to bylo narvané takto naplno ve všech nádržích + plné cestujících a kufrů, tak by letadlo ani nevzlétlo. Každopádně při přistání by bylo obrovské riziko poškození, až rozlomení celé konstrukce letadla. Obecně se musí paliva brát pouze tolilk, aby při přistání nebyla překročena maximální povolená přistávací hmotnost a ono to není ani ekonomické, tahat sebou zbytečně plné nádrže na dvouhodinový let. Většinou se bere jen tolik, kolik stačí do destinace + povinné rezervy. Rozhodně není možné narvat všechny nádrže doplna, to lze jedině v případě přeletu s prázdným letadlem. Bohužel FSka je tak blbě nastavená, že automaticky cpe do všech nádrží 100%, což je v reálu možné jedině u malých letadel, ale ne dopraváků. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 19:26 | |
|  | No, ak ma prazdny salon...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 19:54 | |
|  | Taky pravda, ale mam pocit, ze i kdyz naplnis 737 po spunty a nemas zadny koupaky ani jejich bagly, tak mas stejne neco pres MLW. Ale zalezi s jakou verzi. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO- nazpat na stromy! 18. 5. 2008 / 20:01 | |
|  | Verzi bych tipnul na šesti stovku viz obrázek  |
| |
|
 |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 18. 5. 2008 / 15:22 | |
|  | Některé ILS se ladí ( mimo B737 )až po nakonfigurování FMC a autor příspěvku píše,že zatím FMC nepoužívá. To u 747 a Wilco nemá přece naladěný ILS - nebo se pletu asi ne. |
| |
|
 |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 18. 5. 2008 / 15:43 | |
|  | No to prave dandee lieta s 737 |
| |
|
 |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 18. 5. 2008 / 19:26 | |
|  | Gustave, i do královny dostaneš ILS frekvenci a kurz manuálně, jenom to chce trochu násilí...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 18. 5. 2008 / 21:17 | |
|  | ILS naladis na 737 bez problemu aj bez FMC,a da sa lietat po trati na LOC - VOR ,ale u 747 PMDG mi po 15 s zhasnu displeje a je hotovo.
A to pretazenie masiny na pristatie som ani necitil,koberec je cely a ani susedia zospodu nic nehovorili...
S tym pripojenim LOC a GL - je treba nalietnut na osu uplne presne a pripoji sa.Ja som zozaciatku chodil dost lajdacky, preto som nadaval , ze nefunguje GL. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 18. 5. 2008 / 21:30 | |
|  | ad. 747 - zkontroluj nastaveni generatoru, hlavne jejich pripnuti k jednotlivejm busum.
ad. 737 - PMDG dokaze zachytit LLZ i GS naprosto bez problemu at to letis jak chces lajdacky, za celou dobu co ho litam se mi nestalo, ze by mi nezachytil nejakou cast ILS a to sem zkousel nalitavat LLZ v pravym uhlu nebo v 300kias. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 18. 5. 2008 / 21:42 | |
|  | Co tím myslíš, dost lajdácky? Ono stačí zapínat APP když jsi v úhlu do 30° vůči ose dráhy a pod G/S, potom se chytí spolehlivě vždy. To žádnou zvláštní přesnost nevyžaduje Ale s tím palivem to trochu promysli, protože takto se opravdu nelítá, v reálu by se ti letadlo rozsypalo. Nechápu k čemu potřebuješ tolik paliva na krátký skok Doporučuju stáhnout fuel planner přímo od PMDG. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Nepripnutie glizady - PMDG, WILCO 18. 5. 2008 / 23:37 | |
|  | no lajdacky som myslel, ze som bol dost nad osou zostupu a G/s sa nezaplo.Musi sa vlastne dohnat hladina zostupu a az potom sa sam zapne. Potom este neviem preco mi robi vec,ze to nad NDB letiska pred pristatim prestava klesat a snazi sa ist do horizontu,vtedy bez vypnutia AP ho pritlacim zase na glizadu a zase pokracuje sam. |
| |
|
|