|  |  | | Chybějící přepážka u 737 18. 5. 2008 / 20:22 | |
|  | | Ahoj ... všiml jsem si na fotkách Fisher Air nebo Smart Winghs ( jejich buliků) že tam chybí ve předu přepážka která dělí nastupní "chodbičku" od samotné kabiny se sedadly .... pls... vysvětlí mi to někdo ? |
| |
|
 |  |  | | Chybějící přepážka u 737 18. 5. 2008 / 20:39 | |
|  | | no, šetří hmotnost? No, možná by byl problém s evakuací. |
| |
|
 |  |  | | Chybějící přepážka u 737 18. 5. 2008 / 20:59 | |
|  | Nevím jestli je přepážka u 737 pravidlem. Třeba u Ryanairu může člověk v první řadě sedadel vlevo, po rozepnutí pásu klidně vypadnout rovnou na schůdky a ven  |
| |
|
 |  |  |  | | Chybějící přepážka u 737 18. 5. 2008 / 23:05 | |
|  | | Je to prostě jiná "charterově-nízkonákladová" konfigurace, s cílem maximalizace počtu cestujících. Navíc, není tam vpředu u "normálních" aerolinek galley pro business class? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Chybějící přepážka u 737 19. 5. 2008 / 09:56 | |
|  | Až tak jednoznačné to tak není. Uvedu příklady na TVS letadle.
Typickým příkladem je OK-TVD, které při příchodu do služeb TVS tuto přepážku nemělo, ale nyní jí má. Je to jen "deska", kterou je možné namontovat, podle mých informací, pouze se souhlasem Boeingu. Počet sedadel se přitom nijak nezměnil. Stále je kapacita 189.
Tato stěna se tam dala na požadavek Malajské strany, kam bylo letadlo pronajato, měli tam "C" třídu a už tam zůstala i pro plně ekonomickou konfiguraci pro TVS. Na ostatních letadlech v konfiguraci 189Y tam je plně využitá stěna s vnitřním prostorem pro nouzové a záchranné prostředky.
Čili, jde čistě o společnost, jak si vyžádá vnitřní uspořádání letadla. |
| |
|
|