No, jak to tu čtu, tak se mi zdá, že jsme skoro každý z jiné planety. Protože:
podobný tahák je velice užitečný pro začátečníka, který se necpe na on-line létání, když to ještě pořádně neumí - ale chce si občas někam zaletět a "chytit "ajeles" a po něm třeba zkusit ukočírovat bednu za špatný viditelnosti dolů. Nechápu, proč ti, kteří to "už nepotřebují" se do tohoto počinu navážejí. Prostě už to nepotřebuju - tak mlčim. Nespoléhejte, že právě ta nastuopující generace začátečníků, kteří si to vytisknou a budou to třeba čtvrt - půl roku používat, se tu teď ozvou, protože to tady možná jen čtou a nejsou přihlášeni. Zdá se mi, že se tady naopak častěji setkávám se začátečníky, kteří napíšou dotaz č. 1. "nejde mi se přpojit do sítě IVAO a pak dotaz" č. 2. "jak mám nastartovat motor u airbusu?" - takový to pochopitelně nepotřebujou - a ti ať si tisknou mapy.
Druhá otázka je otázka "chyb." Právě pro začátečníky, o kterých píšu a kteří vědí houby o aktualizaci dat letišť, AFD, změnách pro on-line létání a podobně, tak ti potřebují v takovém seznamu údaje takové, jak jsou v jejich verzi FS (například - VOR NER v CTR Vodochody anebo v žitném poli u Řepína? he?) - protože pro jejich off-line létání na 4 roky staré FS jsou letošní změny frekvencí, poloh a kursů úplně k ničemu.
Takže Tome, nebyl to špatnej nápad, je akorát potřeba tam nedělat chyby - a když to píšeš podle FS, napiš která verze - a s poznámkou, že to je pomůcka pro off-line létání na originální FS datech. |
|