|  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 09:40 | |
|  | Ahojte
předevčírem se mi stala taková nemilá věc. Omylem (nevím co jsem blbl) jsem si uhasil, ano odpálil jsem hasičák na LH motoru u PMDG 737. A ani za boha mi pak nešel znovu nahodit. Tak se ptám, zda je vůbec možné uhašený motor znovu nahodit (osobně si mslím, že logicky je to nemožné) a nebo je lepší na ty čudlíky od hasičáku vůbec nešahat.
Díky za odpověď
Vojta |
| |
|
 |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 09:52 | |
|  | Nesahat!
a nahodit urcite nepojde.Motor treba vycistit. |
| |
|
 |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 09:58 | |
|  | Ted uz vim ze nesahat  |
| |
|
 |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 10:15 | |
|  | tak nahodit ti určitě nepůjde a myslim,že neni dobrej nápa sahat na hasičáky během letu když motory běžej jak maj .... A ani v realu by ti nešel motor nahodit jelikož tim že vytahneš páky hašení motoru odpálíš hasičáky přerušíš dodávku paliva do motoru,dodávku hydraulické kapaliny do hydraulický pumpy motorovýho čerpadla,odběr tlakovýho vzduchu od motoru,odpojíš odběr energie od generatoru a odpojíš ovládání reversu(revers nejde vysunout) a otočením páky na 1 nebo na 2 dojde k uvolnění hasící látky z jedné nebo druhé lahve. Tudíž ten motor je odpojedn od všeho co potřebuje k životu a tudíž ho nenahodíš |
| |
|
 |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 10:42 | |
|  | No chybama se clovek uci a zkusit si pristat na jeden motor s plnou 737 je taky fajn. Nicmene uz vim, ze na ty tri cervene packy nebudu sahat do smrti smrtouci  |
| |
|
 |  |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 10:46 | |
|  | pokud nebude horet motor  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 10:53 | |
|  | Tak to je jina, i kdyz u toho bych asi taky mooooc rozmyslel, jestli ho odpalim  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 14:12 | |
|  | neda sa na PMDGcku nasimulovat nieco take ze :
Pripadne nie velke chyby cojavime vysoky tlak oleja, prehrievanie motora, porucha jednej hyd. pumpy. V default poruchach FSky take nieco specialne nejde |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 14:29 | |
|  | Urcite neco takoveho umi FS Passengers, teda podle mne, ale ja s tim nelitam... Ja se chci proletet, ne resit kazdy let nejake emergency  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 16:30 | |
|  | tak to ja naopak, to je hrozny vzruso u tech krizovek...FsPax je na to jak udelany, nastavis si pravdepodobnost poruch a letis....opravdu musis sledovat vsehcny budíky jeslti je vse v norme jinak ti pak treba vysadi motor  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Znovunahození uhašeného motoru u PMDG737 23. 5. 2008 / 14:43 | |
|  | No ja nevim, me by ten vyssi tlak oleje zase tak moc nevadil  |
| |
|
|