FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 6. 5. 2025, svátek má Radoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PIC 737 Jeden příspěvek | Celý strom
PIC 737   29. 5. 2008 / 11:38
David75
Ahoj. Dotaz na ty co znají 737 od PIC (verze FSX). Když dám stroj po startu cold and dark tak po nastartování simulace se vypnou motory (to je normál) a na variometru se objeví žlutá výstraha off. Když vše nahodím tak na variu je stále ukazatel off a vario nefunguje. kde dělám chybu? Díky moc za pomoc
38635 B / 600 x 480 / palubka.JPG
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:00
XEAR
v nastavení máš podle mě Start up Cold & Dark
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:09
MiG-21MFN
jo, to on ví sám řikal, že si to tak zapne ale když nahodí všechno, tak mu stejně pořád nefunguje vario
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:48
Dave326
A co IRS? Nechal jsi ho otestovat a pak jsi do FMC zadal souřadnice polohy letadla? Funguje ti ND display?
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:57
FSPilot   
jojo, tohle dělá, když se neinicalizuje inerciální soustava
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:58
Pips   
A nebo když se inicializuje ale blbě sesouhlasí
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:59
FSPilot   
No, to se mi ještě nikdy nestalo, ale je to možné
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:04
Pips   
Mě se to stávalo zezačátku, když jsem přešel z PMDG na PIC a inerce pro mě byla novinkou a každý let s ní byl plný překvapení a na závěr téměř všechny lety končily NDB přiblížením
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:57
Mike2811
PMDG 737 nemá IRC ? =-O
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:00
maco
Má, ale jenom jako. Proto mi ty modely připadají jako hračka, oproti Wilcu.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:02
Mike2811
Já nevím, 737 neznám, mám jen 747 PMDG a tam je sakra vhodný vědět, co s tou IRC udělat, při prvním spouštění jsem zkopal yaw dumper a nejel autopilot, já tomu nevěřil odstartoval a pak musel letět na ruku. IRC je jednoznačnější v tom, že bez něj ti v tom letadle nejede prakticky nic, takže tak neodletíš...
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:04
maco
747 je good, ale ty 737 NG by podle mě mohly být realističtější.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:11
Fabo™   
PMDG je hlavne produkt pre FS2002, takže sa museli niektoré veci vypustiť a oproti PICu má iné výhody, najmä krásne prepracovaný fault system.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:55
David75
Můžu se ještě zeptat jak tu IRC sesouhasuješ. Mně nejde totiž zadat na začátku pozice do FMC tak nevím kde dělám chybu. Dík.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:58
maco
Nejdříve dát dva čudlíky "IRS mode selectors" na "NAV" a pak to v FMC samo ukáže GPS souřadnice a políčka kam se dají vložit. Celé je to na 4 kliknutí...pak je nutné pár minut počkat a jak se budíky proberou k životu, tak už to jede. Pak už doporučuju na ty dva čudlíky nesahat až do vypnutí na stojánce, jinak budou trable
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:06
David75
Díky. Ještě dotaz. Na co jsou pak tam ještě ty pozice align a Att?
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:10
maco
No Align by mělo být na to nastavování pozice a do další nevím. Každopádně jsem čerpal postupy z reál manuálu 737 a tam píšou dát na NAV. Jinak ten manuál je k mání tady http://www.csav.cz/data/download.php a dost věcí tam funguje i na té naší simulované 737, včetně nouzí, tak doporučuju proštudovat a vyzkoušet
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 20:18
FSPilot   
Co jsme se s klukama ptali reálných pilotů na B737, tak se dává ALIGN na rozběhání a až se to inicializuje, tak před pohybem letadla (před spouštěním motorů) se to dává do polohy NAV
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 21:58
maco
Tak nevím no, v originál checklistu je NAV a u toho Wilca funguje obojí. Zkusím se taky někde poptat jak to přesně je.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:10
Fabo™   
ATT odpojí IRS ako zdroj polohy, ďalej poskytuje info pre horizont a pod.

Align slúži na zosúhlasenie po neúplnom vypnutí stroja, napr. pri medzipristátí.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:17
Pips   
Sesouhlasuji jak mě to učil kamarád, co si na chleba vydělává tím, že s tím doopravdy lítá, vypínače IRS dát na allign a počkat, začne se sesouhlasovat.Když je hotov, rozbliká ti allign světýlka na overhead panelu, pak začne blikat ještě kontrolka na palubní desce, kde bliká i odpojení autopilota, nedovedu si vzpomenout, jak se ten panýlek jmenuje.Ale máš ho nad výškoměry.FMC tě požádá o vložení pozice pro kontrolu, nebo zpřesnění toho sesouhlasení.Vložíš pozici v FMC, naskočí ti displeje (EADI, EHSI) a pak překlikneš na overheadu přepínače IRS na NAV.Funguje to bezvadně.Jen holt musíš, jako v reálu čekat cca 10 minut, než se to sesouhlasí.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:20
maco
Nemusí, v setupu se dá nastavit ten čas na míň.
   Seznam příspěvků  

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:22
Pips   
Jak je ctěná libost.Dle osobní preference každého soudruha
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ