| | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:10 | |
| | na prvním obrázku je vidět (nebo možná kompresí obrázků na flightsimu není) hvězda, která je patrně k zemi blíž než měsíc, nebo přes něj prosvítá
na druhém je borec, který si to s Airbusem A321 střihl přímo přes Edwards AFB (sluší se dodat, že je to default traffic)
no a konečně na třetím obrázku je zajímavá komunikace s věží, která by mohla v reálů způsobit docela slušnou katastrofu
vím, že to možná bude některým starým pardálům připadat jako nezajímavé a normální, věřím ale, že se tací zdrží komentářů a přenechají toto jiným, které to třeba může pobavit, nebo je to zajímat |
| |
|
| | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:22 | |
| | No mohlo by to bejt zábavný, kdyby to šlo přečíst...
Zkus v tom screenshotu vyseknout jen ten rámeček komunikace a pak ho sem vložit, dík! |
| |
|
| | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:26 | |
| | TWR:Speed bird 758 heavy taxi into position and hold
Holdshort rw 9R, speedbird 758 heavy |
| |
|
| | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 19:46 | |
| | Kdybys nevytrhával z kontextu a přečetl to celé, tak bys zjistil, že to žádná chyba FSX není - ta celá konverzace je:
TWR: Speed bird 758, hold short of runway 9R, traffic is boeing 777 on the runway.
TWR: Speed bird 758 heavy taxi into position and hold.
A/C: Holdshort rwy 9R, speedbird 758 heavy.
Tzn v době, kdy jsi udělal ten screen, šlo o readback první instrukce aniž by FS AI zaregistrovala tu druhou - což je spíš zdařilá simulace simplexu ve vysílání, než chyba. V reálu se to může stát raz dva, a právě proto aby se tyhle chyby odchytily, jsou tam ty readbacky. |
| |
|
| | | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 19:46 | |
| | (Myšleno chyby v komunikaci, nikoliv chyby ve FSX)... |
| |
|
| | | | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 20:10 | |
| | Nemyšleno mě já jenom přepsa ten rámeček, to né já to on |
| |
|
| | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:41 | |
| | přepis nad tímto příspěvkem je správný, ale uznávám, že jsem si neuvědomil, jak moc budou obrázky zkomprimovány. Teď to vážně není nic moc... |
| |
|
| | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:47 | |
| | Jj ten defaultní provoz ve FSX je vážně na nic |
| |
|
| | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:55 | |
| | To vypada na zdvojene AI letove plany, neco jako by si nainstaloval SkAI a MyTraffic dohromady a nektere plany by tam byly dvakrat, uz sem to videl. |
| |
|
| | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:58 | |
| | Jj už jsem to vyřešil to bylo dávno. |
| |
|
| | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 18:58 | |
| | a proto jsem si pořídil Mytraffic a od té doby si nemůžu stěžovat |
| |
|
| | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 19:01 | |
| | Ten posledni screen je super, kam leti to hejno letadel, nevyplasil si je? |
| |
|
| | | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 19:03 | |
| | Je to na přiblížení k dráze v Hong Kongu. Je tam vždycky rušno A řídící si zřejmě nemohl vybrat koho pustí dřív |
| |
|
| | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 5. 6. 2008 / 20:32 | |
| | Stávaly se mi podobné věci |
| |
|
| | | | | Chyby a zvláštnosti v FSX 6. 6. 2008 / 08:35 | |
| | Ten 2. obrazok som zazil v FS 9 vcera, lietadla pristavali na LKPR scenerke (vsetky na RW 31 ) ) a mali casto rozostup 300 ft Potom ich to nutilo na Go-Around a stvrdol som na cakacke takmer pol hodinu a AI lietadla mizli po nejakom case predomnou (asi to vzdali ) |
| |
|
| | | Chyby a zvláštnosti v FSX - debrifing 6. 6. 2008 / 09:09 | |
| | Petře já se rozhodně komentáře nezdržím
Po přečtení celého stromku se vlastně jaksi vysvětlilo,že chyby to v FS10 nejsou |
| |
|
| | | | Chyby a zvláštnosti v FSX - debrifing 6. 6. 2008 / 09:10 | |
| | jestli to tak neni dobře. A nezapomeň, kdo ti pomohl, aby ti fungovali ty airbusy |
| |
|
|