FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? Jeden příspěvek | Celý strom
Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla?   5. 6. 2008 / 21:01
Reptile   
Mám dotaz pro zběhlejší tvůrce scenérií. Pracuju už nějakou dobu na Cellu 414-113 ve výše zmíněném programu, ale při nedávném testování výsledku jsem přišel na jednu věc - ve všech ročních obdobích vypadají všechny textury na polygonech dobře, ale jenom ve dne. Jakmile nastavím dobu na noc, objeví se v autogenu osvětlení i v místech, kde normálně za dne není žádná zástavba. Mám na mysli především textury polí a luk. Zkoušel jsem různé varianty a typy textur, ale v noci byla vždycky pole poseta světly jako od budov. Ví někdo, jak docílit toho, aby tam byla v noci opravdu tma? Předem díky. Cell (verze 0.7) je jinak ke stažení na Vrtuli nebo na http://flyaway.wz.cz.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ