FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit. Jeden příspěvek | Celý strom
FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 09:49
Gustav ( BHA576 )   
Tak pánové už je vyřešeno a slova autorů,že některé textury mají výrobci addonů chráněné je bohapustý kec.Zde je návod jak zase žít s FSRepaintem.K celému kouzlu je potřebné mít DXTBmp který je zatím zadarmo zde : http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Graphic-Editors/DXTBmp.shtml

Spustit DXTBmp. File Open budu postupně otevírat všechny textury z adresáře letadla,které se mi nezobrazuje v FSRepaintu.Nešetřete časem a postupně předělejte všechny textury z adresáře letadla - ať je hezky FSRepaint vidí
Jakmile DXTBmp texturu načte a zobrazí tak klikněte Image - Flip Image,tím texturu převrátíte. Pak hned File - Save as -> DDS Texture.Tím uložíte texturu ve formátu se kterým už si FS10 chrochtá a hlavně je vidí FSRepaint !!!
poslední , co musíte udělat je otevřít adresář textur letadla a všechny soubory,které nemají příponu DDS smažte - pozor nachte tam pouze ten thumbnail.jpg.který stejně potom musíte nahradit screennutým obrázkem vašeho přemalovaného stroje.To aby ho FS10 ukázala už při výběru stroje.
Tak a to je všechno
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 10:15
Orsi
Zajímavé...
Nezobrazující textury - to mě taky štve už hodně dlouho.
Ale teď mám naději , díky za výzkum. Hned to doma zkusím(jen co znova všechno naistaluju, neb se PC(spíš XP) rozhodlo už nadále mě nepodporovat ve vznášení se v oblacích a bez varování z minuty na minutu kleklo a už se i přes úpěnlivé prosby-posléze i nadávky-nerozjelo). Sice mám FS Repaint v1 a FS9, ale mohlo by to snad taky fungovat.
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 10:24
Jennik   
Ja si po zakoupeni FSrepaintu napsal autorum a dostal jsem novou verzi .EXE souboru, ktery si poradi jak s DXT, tak DDS, tak s modely z Acceleration. Ted uz jen vyjimecne se stane, ze se nektery model nenacte...
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 14:46
Gustav ( BHA576 )   
Jo ten jsem od autorů dostal taky + snůšku keců o chráněných repaintech.
Pěkný hov.. chráněný,prostě neumí udělat exe soubor,který by uměl obojí najednou a ještě za to chtějí peníze - prasata
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 15:33
Jennik   
Nerozumim ti. Mě to zobrazuje i edituje všechny typy textur.
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 16:49
Gustav ( BHA576 )   
Honzo problém FSRepaintu 2.0 je v tom,že některá addonová letadla to zobrazí pouze jako šedivý model a v kolonce textury nemá žádné,nebo jen tři nějaká barevná okénka bez textur.Já jsem tímto tento problém vyřešil
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 18:05
xWing   
Gusto, FSrepaint nemam, ale nechapem, jednej veci. Ked model hlada textury s koncovkou .BMP, ako ti to moze fungovat s koncovkou .DDS ?
Nie som modelar lietadiel, takze neviem ako si model hlada textury, ale pri klasickych scenerkach ked nenajde presny nazov textury, tak to nic nezobrazi, resp. bielu alebo ciernu plochu.
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 18:52
Fabo™   
FSX berie aj priponu DDS, nielen BMP
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 19:00
xWing   
To ja viem, ale ide mi o ten model, ze v tom starom modeli neni asi .DDS
Priklad scenerky:
Ak nejake .BGL ma v sebe zakomponovame napr. ze polygon bude mat napr. texturu STENA.BMP a ked ju prekonvertujem na STENA.DDS, bude zobrazena textura, alebo len biela plocha ??
Ja myslim ze bude zobrazena bielaplocha, lebo nevedelo najst texturu STEBNA.BMP lebo ja mam STENA.DDS
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 19:19
Fabo™   
Neviem sice ako je to presne, kedze netvorim, ale tu mi pride logicke, ze model si necha ulozeny nazov textury "stena" a FSka potom hlada texturu v kompatibilnych formatoch - FS9 stena.bmp, FSX stena.bmp aj stena.dds
 

FSRepaint 2.0 vítězství - už mohu zase barvit.   6. 6. 2008 / 19:59
Gustav ( BHA576 )   
Peter ,tak to ti nepovím to už je asi odbornější téma.Snad jen malá nápověda.Dokud jsem z adresáře nesmazal ty původní texrury bmp , tak se přemalování neobjevovalo. Teprve jejich smazáním FSX začala akceptovat ty DDS.
P.S. To všechno jsem dělal při zapnuté FSX a tu to vůbec nerozhodilo
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ