| | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 10:44 | |
| | A už nám to na Ruzyni houstne a máme i Folowmáčka
|
| |
|
| | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 10:45 | |
| | gustave spytam sa ake mas asi FPS ? seka ti to pri to provozu alebo to slape v pohode ? |
| |
|
| | | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 10:52 | |
| | Zkus si omezit viditelný provoz v nastavení IvApu... |
| |
|
| | | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 10:52 | |
| | Gusťovi se to s touhle sestavou NEMŮŽE sekat
Intel Core2 Quad Q9300 4 jádra 2,5 GHz L2 6MB Paměťi 8 GB 1200 MHz Nvidia GeForce 9800 GX2 1024 MB DDR3 Creative Champion 7+1 HDD 1 TB 7200 otáček 32MB paměti LCD 24 palců 3000:1/2ms / 300 cd Vista 64bit FSX |
| |
|
| | | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 13:38 | |
| | Tomáši neseká.Jedině,když je slabé připojení na net. Omezení mám na 20 mašin |
| |
|
| | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 13:14 | |
| | zatim je to paráda... naprosto si pripadam jako bejt u plotu a poslouchat a koukat na provoz... rekl bych ze je to provoz urcite hustsi nez sobotni real |
| |
|
| | | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 13:34 | |
| | Porovnam so screenmi po prilete
PS: Kosickz biy salonik ma nechutne pomalz internet |
| |
|
| | | | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 13:34 | |
| | PPS: a qwertz klavesnicu zatialco ja doma mam qwerty ;o) |
| |
|
| | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 13:25 | |
| | Taky přisěju s troškou do mlýna |
| |
|
| | | 30 HRS pokračuje - novinka. 7. 6. 2008 / 14:23 | |
| | Něco pro znalce Ruzyně.Vypadá to jako by se chystala paraelní twy vedle Golf ?
P.S. Toho Němce si nevšímejte,ten jenom nemá naší krásnou a zadarmovou scenerku. |
| |
|
| | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 7. 6. 2008 / 14:25 | |
| | Tak to bude podle mne taxiway k obsluze toho novyho apronu pro jatra ne? |
| |
|
| | | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 7. 6. 2008 / 15:06 | |
| | Ano, to je nová Delta s návazností na A. |
| |
|
| | | | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 8. 6. 2008 / 09:43 | |
| | No, jak jsem přiletěl z polska, tak jsem tamchtěl vjet s doměnkou, že to je TWY G Ale stih jsem si to uvědomit, než jsem tam vjel |
| |
|
| | | | | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 8. 6. 2008 / 09:53 | |
| | Bohužel já jsem v noci mazal vesele po ní a chybu jsem nahlásil až na jejím konci |
| |
|
| | | | | | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 8. 6. 2008 / 10:01 | |
| | Mě zarazilo, že tam není žlutá čára, jinak bych tam asi taky jel vesele |
| |
|
| | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 7. 6. 2008 / 14:35 | |
| | Gustave, jak se měněj skiny IVAPU ? |
| |
|
| | | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 7. 6. 2008 / 14:39 | |
| | IVAP manuál |
| |
|
| | | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 7. 6. 2008 / 14:40 | |
| | IvAp - Configuration
General - vpravo je Visual Style / Skin a tam se v roletkovém menu vybereš. |
| |
|
| | | | | | 30 HRS pokračuje - novinka. 7. 6. 2008 / 14:40 | |
| | | |
|
| | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 14:31 | |
| | ta webka byl super nápad |
| |
|
| | | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 14:38 | |
| | Jak si to dal do logbooku? |
| |
|
| | | | | 30 HRS pokračuje. 7. 6. 2008 / 14:40 | |
| | FS Online Center 2007 v.2 na avsimu |
| |
|
| | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 21:56 | |
| | Sluníčko jde spát tak hurá domů
|
| |
|
| | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 22:08 | |
| | | |
|
| | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 22:13 | |
| | ale vzdyt Gusta rikal ze lita ted z wilco nee ? ....ale ja na prvni pohled tipoval IL-96 |
| |
|
| | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 22:33 | |
| | Jo jo je to Wilco - FeelThere A340_300. PSS už nevlastním. |
| |
|
| | | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 22:35 | |
| | aha, já v IVAE videl A342 |
| |
|
| | | | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 8. 6. 2008 / 09:54 | |
| | To proto,že BHA nemá v MTL A340-300,ale pouze A340-200 |
| |
|
| | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 22:38 | |
| | Taky něco přihodím z této výborné akce. Taky musím poděkovat všem ATC za trpělivost s piloty (jako já) a za jejich super řízení. Bez nich by to nebylo ono
|
| |
|
| | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 22:44 | |
| | 2. screen to je co za stroj? |
| |
|
| | | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 23:24 | |
| | Konečně jsem se dostal i na LKPR |
| |
|
| | | | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 23:26 | |
| | | |
|
| | | | | | 30 HRS a ještě pokračuje. 7. 6. 2008 / 23:33 | |
| | To je pořádně vymazlená L-410ka. Domácí úprava |
| |
|
| | | | | 30 HRS a už končí... 7. 6. 2008 / 23:46 | |
| | Chtel bych vsem ATC v LKAA_FIRu podekovat za skvele poskytovane sluzby bylo to dost luxusnich 30 hodin a ted uz zase bude vetsinou v nasem FIRu mrtvo coz je velika skoda....
Diky chlapi!! ;o)
jeste par screenu odemne
|
| |
|
| | | | | | 30 HRS a už končí... 7. 6. 2008 / 23:50 | |
| | Pánové řídící díky vám všem bylo to super pojiždet na zaplněné LKPR a ne tam být max ve třech. Komunikce taky super. Klobouk dolů a držím palce ať máte chuť na další akce.
Ještě jednou díky. |
| |
|
| | | | | | | 30 HRS a už končí... 8. 6. 2008 / 00:18 | |
| | Díky díky pánové!Je fakt že takové pokrytí se nenajde všude co se týče do kvality a kvantity.Vážně paráda! |
| |
|
| | | | | | 30 HRS a už končí... 8. 6. 2008 / 00:34 | |
| | Jo jo jo patří Vám chlapi velké poděkování. Pokud vydržíte do zítřka No vlastně dneska Tak na youtube uploadnu další moje videjko a to z akce 30 hours online in LKAA |
| |
|
| | | 30 HRS pokračuje. 8. 6. 2008 / 06:45 | |
| | No, mě nezbejvá než vám poděkovat a říct, že před váma padám na prdel. Jelikož nejsem moc zkušenej, dal sem si v pátek VFR let z Kunovic do Pardubic a zpátky. Od té doby to mám v hlavě nějaký přehozený a myslim jen na tenhle fantastickej zážitek. Moc děkuju a budu se těšit na další akci. |
| |
|
| | | 30 HRS malý debriefing 8. 6. 2008 / 08:08 | |
| | Já bych chtěl poděkovat všem, kteří se této akce zúčastnili a umožnili si navzájem zažít něco hustšího a reálnějšího provozu. A to jak pilotům, tak řídícím. Protože v případě, kdy je jeden řídící a 20 pilotů, není to ono. A pokud je 20 řídících a tři piloti, také to není ono.
K dokonalosti mi chyběli 2 věci. Aby si liedé navzájem neskákali do komunikace - tohle je neduhou pilotů, častěji zahraničních. A aby řídící nebyli tolik hrr. Mám tím na mysli, že pokud vydají pilotovi instrukci a ten jí splní a oni si za chvilku vzpomenou, že ta instrukce je špatná a změní ji, tak by se neměli na pilota utrhovat.
Teď v kostce. Akce to byla parádní. Výše napsané není pro flame! Dá se to pochopit vzhledem ke 30 hod maratonu, ale proč se nesnažit to nezlepšit...
Díky všem! |
| |
|
| | | | 30 HRS malý debriefing 8. 6. 2008 / 09:32 | |
| | S tím readbackováním je to docela závažnej problém a docela by mě zajímalo, jestli někdo pracuje na řešení... Jestli by to šlo nějak ošéfovat softwarově, nebo jestli se musí spoléhat na nějakou základní etiketu...
Já to řeším tak, že poslouchám, ATC vydá instrukci, pilot readbackuje a já začínám mluvit. Ale když se takhle sejdou dva, tak už začínají najednou.
Je mi líto že jsem se vzhledem k absenci 100% funkčního letadla v hangáru nezůčastnil. |
| |
|
| | | 30 HRS obrázky 8. 6. 2008 / 10:00 | |
| | Tak přihazju poslední obrázky
Bohužel, poslední 4 obrázky jsou z návratu z LWSK (Skopje), další už nejsou, protože pak už si nic nepamatuju, což mě fakt hodně žere...! no stalo se co se stalo, mrzí mě to. Byla to moje první účast na takové akci a užíval jsem si to fakt jak se jen dalo a o to víc mě mrzí, že jsem padnul, jak z ohledem na ostatní a ten trapas, tak i kvůli mě, protože se lítalo fakt skvěle.
Díky všem, hlavně lidem ve "velíně" jak jsem to řídící středisko nazval Bylo to fakt super Těším se na další
Váš FSJirmus |
| |
|
|