Petře
1) bohužel, teď jsem si všiml, že ta položka terrain_use_vektor_objects=0 vypíná taky mosty od MS i mosty vytvořené tebou v G2k4.
No, takže použití holt dle situace .
2) Svahy jsem řešil zase jen částečně tím, že jsem si vyměnil textury, konkrétně textury MLiznera 010a2sux.bmp jsem 3x zkopíroval a přejmenoval na 09b2sux.bmp 028b2sux.bmp 058b2sux.bmp a tyhle nahradil v FS9. Není to to, co jsem chtěl, ale vypadá to líp, ve svazích se nedělá kropenatý pololes, nýbrž trávníky.
3) Exclude dělám pomocí Chr.Fumey Excl8.exe. - celý cell. / viz bod 4) minulé zprávy tam je taky exclude a nová Ohře a vedle ní její staré koryto. / Ty kaňony jsou asi vidět, když je v FS nastaveno veškeré vykreslování terénu. -na 100%. Nebo při LOD10, čili v FS9.cfg řádek
TERRAIN_MAX._VERTEX_LEVEL=20. Mrknu se do tvý 414-114 , zda to tam taqky uvidím.
|
|