|  |  | | IVAO FP 14. 6. 2008 / 10:47 | |
|  | ahoj ... když chci cvičit okruhy tak mám zadat do letového planu třeba z lktb do lktb ?
|
| |
|
 |  |  | | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 10:58 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 11:16 | |
|  | | a chci se ještě zeptat jelikož na ivao začínám jestli si mohu někdy zalétat VFR i s větším érem třeba včera na LKKU byl někdo z bohemky s vetším érem jako VFR a řídící to normálně akceptoval i když šlo o omyl ... ??? |
| |
|
 |  |  |  |  | | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 11:26 | |
|  | Pokud chceš větší éro třeba Boeing tak normálně jsi dej do let. planu IFR a výšku jakou chceš letět. doporučuju tak 5000ft. Já pokud lítám okruhy tak jsi třeba vemu 800 bulíka a lítam ILS přiblížení a máš to to samý třeba jako VFR. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 12:17 | |
|  | | POZOR!! Sestupy se nelítají jako VFR ale IFR. V letovém plánu se to píše do ROUTE i OTHER INFORMATION. Myslím že to nejdeš v L-4444 |
| |
|
 |  |  |  |  | | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 11:31 | |
|  | VFR a IFR není o velikosti letadla, jde pouze o to, že při VFR musíš mít za letu vizuální kontakt se zemí a potom máš různá omezení, kdy se nesmíš přiblížit k mrakům, tedy fakticky vzato za VFR můžeš letět teoreticky kdekoliv a s čímkoliv, já jsem si jednou ze srandy dělal VFR okruhy s B747. Ovšem prakticky co se tu probíralo, tak letecké společnosti většinou mívají všechny lety podané jako IFR, tedy třeba i nacvičování visuálního přiblížení někde v horní dolní.
IFR nemá omezení pro let v mracích, protože tam mu rozestupy od ostatních letadel hlídá řídící a pilot má povinnost znát svou pozici, ne podle toho, že kouká z okna, ale že kouká na přístroje. |
| |
|
 |  |  | | IVAO FP 14. 6. 2008 / 12:58 | |
|  | | Ahoj, na tohle používej za 1. Trénink sekci na cz.ivao.aero a za 2. Fórum CZ divize, od toho taky je. Hodně úspěchů. |
| |
|
|