Ach ich ouvej, lidi čtěte to v kuse a ne po částech, dostane to pak i jiný rozměr. 
Za prvé - hned v následující větě by ses dozvěděl, z čeho čerpám - PS1 a PS2, ani jednu osobně nevlastním, hrál jsem to s kámošema, pro každou verzi kolem 30 titulů, prostě týden byl dlouhý... XBOX360 ani PS3 nemám a nezkoušel jsem. Tím na jedno brdo jsem měl na mysli to, že hry pro jednu konzoli jsou na stejné grafické úrovni celé ty tři roky, co se konzole vyrábí, ne že by to vypadalo nějak špatně, ani GT4 na PS2 mi graficky nijak nevadila spíše naopak.
Odkazy které jsi postnul jsou velmi pěkné, ale už těch záběrů na F16 bylo jasné, že to tak úplně pro nás není, bohužel vypadá to na silnou arkádu...
Osobně krom FSX hraju asi jen dvě hry - LFS, který esteticky není úplně na výši - neurazí, ale ani nenadchne, a potom Tactical Ops, což je konverze Unreal Tournament 2004, pokud se nepletu, ta hra je graficky úplně za zenitem. Takže mně osobně je grafická stránka hry docela ukradená... 
P.S.: Když začnu odstavec větou moc o tom nevím, tak to zcela určitě bude pravda a já se spíše ptám znalejších, jestli se to nedá vysvětlit daným důvodem, rozhodně tomu nepřisuzuji dramatický rozdíl, jak už jsem psal výše konzole nevedu a hry taky jenom v omezeném množství, takže se v této oblasti ani nemůžu vyznat...  |
|