|  |  | | FSPax more_option.cfg, crash vs. collision 23. 6. 2008 / 09:57 | |
|  | Mohl by mi nekdo, kdo pouziva FSPax dyl a zna ho rict, jakej je rozdil mezi tim, kdyz vypnu DisableForceCrashDetection a DisableForceCollideDetection? Pokud sem to tak nejak z jejich fora pochopil, i kdyz sem to tam nevidel jasne napsany, tak crash by mel byt obecne se zemi, budovama, a collide s okolnim provozem, cili neco jako primo v FS realismu.
Ted mi jde ale o to, kdyz tyhle 2 moznosti vypnu, hlavne kvuli Ivao, neztratim tim prave i poruchy zpusobene napriklad tvrdsim pristanim nebo prekrocenim ruznych fyzikalnich limitu? Myslim ze jo, a tim pak ztratim i cast hlavni funkcnosti FSPax. Jak to delate vy? |
| |
|
 |  |  | | FSPax more_option.cfg, crash vs. collision 23. 6. 2008 / 10:51 | |
|  | | Já mám v more_option jenom DisableForceCrashDetection a to mám aktivní a bohužel tím přijdu o detekcí crashe. |
| |
|
 |  |  | | FSPax more_option.cfg, crash vs. collision 23. 6. 2008 / 11:04 | |
|  | Ne neztratíš. Vypnutím těchto dvou možností pouze FSPax přestane detekovat případnou srážku s okolním provozem nebo s objekty letiště (i neviditelnými), nikoli však náraz do terénu.
Takže případná destrukce letadla/jeho částí způsobená nárazem do hory, pádem do moře či tvrdším dosednutí na dráhu zůstane v plné míře zachována. |
| |
|
 |  |  |  | | FSPax more_option.cfg, crash vs. collision 23. 6. 2008 / 11:51 | |
|  | | Diky, to sem chtel slyset. |
| |
|
|