FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4 Jeden příspěvek | Celý strom
Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 15:45
palander
Kde robim chybu? Postupoval som presne podla navodu, ktory som tu nasiel. Pri nacitavaní terenu mi FS9 spadne. Po niekolkych pokusoch som vylucovacou metodou zistil ze k padu prichadza pri nacitavani custom textur. Ked v grounde nahradim texturu v VPT za defaultnu, vsetko je OK. Potom som skusal natiahnut ortofotomapu bez VPT pomocou povodneho *.bgl suboru, ktory vznikol pri resamplovani bmp na 90 mensich LC textur, tiez je vsetko OK. Ale spolu ... . Momentalne pouzivam Ground patch v5.35 (myslim?)
Dopredu dakujem za kazdu radu.
img_forumn/r23639_1.jpg (350x290)
   Seznam příspěvků  

Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 15:47
palander
nastavenie v grounde
img_forumn/r23640_1.jpg (500x289)
   Seznam příspěvků  

Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 15:47
palander
nastavenie v grounde
img_forumn/r23641_1.jpg (500x289)
   Seznam příspěvků  

Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 15:50
palander
Kontrola v FS9
img_forumn/r23642_1.jpg (267x400)
   Seznam příspěvků  

Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 16:23
JBr   
Mas tu texturu ve Scenery\World\Texture?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 16:32
palander
Nie, v Adon Scenery mam adr. nitra v nom scenery a textutre. V FS2002 mi to fungovalo a aj mesta ako Tabor, atd... som mal takto a fungovalo to. Ale vecer to doma vyskusam ci to pomoze. S FS9 nemam take skusenosti. Dik.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 18:59
JBr   
Mozna je problem prave v tom, ze mas u te VTP scenerie adresar Texture. O tomhle by asi vic rekl nekdo povolanejsi, treba Marky, ale vim, ze to byl kamen urazu u moji scenerie LKCT. Lidi pri instalaci nakopirovali vsechno do jednoho adresare a potom to padalo, protoze VTP scenerie je na adresar texture hakliva.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   4. 2. 2004 / 21:57
palander
Uz je vsetko OK. Tak mi treba, ked som si neprecital poslednu vetu z tutorialu )). Tak a teraz hor sa do kolorovanie cierno-bielej ortofotomapy. Este raz dakujem!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   5. 2. 2004 / 00:03
Petr Šulc
Tak to ti přeju "příjemnou" zábavu........
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   5. 2. 2004 / 08:24
xWing   
Mozes urcit presne, na akej ortotexture pracujes ?
Lebo by som rad vedel, ako budes zfarebnovat ciwerno-bielu texturu
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   5. 2. 2004 / 17:34
palander
Je to Nitra o rozlohe cca 60-70ks LC bitmap (256x256pix). Pracujem v DTP Studiu takze Photoshop ovladam dorbre. Colorujem to cez Layers ktore maju nastavenu priehladnost cez Overlay. Kazdy layer ma svoju alpha masku. Pouzivam zvlast layer pre domy, zvlast pre zelene casti a zvlast pre cesty a ine betonove plochy. Robim to preto do zvlast vrstiev, lebo ked uz pracne vytvorím masky, mozem lepsie farebne upravovat kazdu zvlast a nie je problem vytvorit pri troche fantazie aj rocne obdobia. Najhorsia praca je ale to vymaskovanie, tu trochu ulahcuje pouzite Tabletu ( pero s podlozkou snimajuce pohyb ruky ), ale aj tak su to desiatky hodin monotonneho obkreslovania kazdeho domu, stromu, atd... . Ak by bol zaujem mozno potom napisem aj kratky navod.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   6. 2. 2004 / 13:30
xWing   
No uprimnu sustrast To fakt nie je nikde farebna ortoteextura Nitry ? Ale ten navod urcite napis, lebo photoshop je pre mna spanielske dedina, co sa tyka takych prac ako robis
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   7. 11. 2004 / 12:19
Tumig
Zdravim, mam stejný problém jako jsi resil. Mohl by jsi prosim nadhodit reseni. Ja uz jsem vyzkousel vse. A stale mi FS2004 pada pri nacitani. Vse ma uplne stejne symptomy jako u tebe. BGL je nainstalovano v FS2004\Addon scenery\Chrudim_orto\scenery a textury jsou v FS2004\scenery\world\texture pokud zamnenim bgl z groundu za to co vygeneroval resample tak vse jede temer (poze se mi ve vetsi dalce od meste prestavaji zobrazovat textury ortomapy a misto toho se tam nejdriv cpe nejaka textura lesa a potom cely lod zcerna ) ok.

Predem diky za pomoc.
img_forumn/r36901_1.jpg (500x400)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   7. 11. 2004 / 13:25
Marky Parky   
Tenhle pad FSky je vzdy zpusoben tim ze FSka nenacte texturu. Budto protoze je textura jinde nez ma byt, nebo proste chybi.

1) U BGL souboru NESMI existovat adresar "texture"
2) VPT polygon ti NESMI zasahovat do jedineho mistecka ktere by nebylo pokryto texturou.
3) Textury MUSI byt ve WORLD/ .... / jak je popsano v tutorialu
4) Textury MUSI byt DXT1.

To jsou tak nejcastejsi chyby co lidi kolem tohodle delaji.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   21. 11. 2004 / 21:00
Tumig
Ahoj,

diky za radu. Vse jsem peclive prosel dle popsanych bodu. A vse je tak jak je doporuceno.
- u bgl souboru neni adrersar texture
- vpt polygon je cely pokryt texturou (textur tam je i vic ne je potreba)
- textury jsou v adresari fs2004\scenery\world\texture
- textury jsou DXT1

V manualu ke Ground2k4 je psano ze textury maji byt prevraceny rucne podle vertikalni osy. Vyzkousel jsem prevracene i neprevracene. Zkousel jsem vypnout autogen. Nic. Nic nepomhlo vzdy doslo k padu FSky. Uz si s tim nevim rady. Pritom kdyz v groundu zvolim jinou texturu nez 252 a 253 tak vse jede ok. Samozrejme az na to, ze ve vymezenem polygonu mesta mam napr. texturu pouste atd... Rovnez pokud pouziju bgl soubor vygenerovany programem resample tak se FSka rozjede i s ortotexturou mesta (akorat tam je to zbesile blikani textur a misto polygonu mesta tam mam velky obdelnik)

Prosim pomozte nekdo.

Za pomoc predem moc diky.
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ