|  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 24. 6. 2008 / 23:46 | |
|  | | |
|
 |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 24. 6. 2008 / 23:50 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 00:03 | |
|  | | |
|
 |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 00:20 | |
|  | Na jaký pracovní stanici vám to bude běhat? |
| |
|
 |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 00:21 | |
|  | na několika serverech v síti. |
| |
|
 |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 00:22 | |
|  | paráda  |
| |
|
 |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 11:59 | |
|  | Skvělé, přeji mnoho zdaru s projektem, těším se na pokračování videa.  |
| |
|
 |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 13:20 | |
|  | Tak to je pecka, klobouk dolu chlapi. Slusnej kus prace a o nakladech ani nemluve. At si kazdej, kdo tu onehda peskoval, drepne na zadek, cumi a tise zavidi. |
| |
|
 |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 13:44 | |
|  | Heh....takže 3/4 péráku ?  |
| |
|
 |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 14:52 | |
|  | proc? kazdy ma pravo na svuj nazor... to ze ma nekdo jiny nazor nez zbytek stada, prece neni nijak trestne.... a za tim, proc ma odlisny nazor, prece nemusi byt zadnazavist... |
| |
|
 |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 14:06 | |
|  | Moc pěkné. Doufám že se nenajde zase spousta chytráků co to budou shazovat a jejichž jediná činnost po tom co přídou z práce je natáhnout fajfky k TV a votevřít si lahváče...
mě se osvědčilo dávat na web fotky ze stavby, má to ohlas u lidí, co by se taky rádi pustili do nějakého projektu. Plánujete něco podobného? |
| |
|
 |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 14:15 | |
|  | samozrejme, fotky uz jsou a je jich pomerne dost, avsak chceme je zverejnit komplet na www.737ng.cz v sekci o budovani trenazeru, jakmile bude vse hotovo. V tuto chvili jse vsak prace od zabezpecovaci techniky na pult centralni ochrany, pres reseni klimatizace - prece jen 3 osoby, 3 projektory a nekolik PC velky zaprah na 30m2, samotnou montaz a konfiguraci a pripravovani podminek nadhlavu. Diky za podporu, rto |
| |
|
 |  |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 25. 6. 2008 / 16:48 | |
|  | 3x projektor + několik PC na 6 x 5m místnost - rovná se minimální náklady na vytápění plynem Zajímalo by mě z jakým rozpočtem jste na začátku začínali. |
| |
|
 |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 26. 6. 2008 / 00:41 | |
|  | přece jen jedna fotka z výstavby |
| |
|
 |  |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 26. 6. 2008 / 08:31 | |
|  | To je paráda!, musí to být docela motivace když tam flákneš panýlek a pěkně to vypadá. Já vidim max. kusy plechu a duralu a zatim to letadlo moc nepřipomíná (až na nějaký části), a musim říct že je to občas frustrující když celou sobotu něco děláš, a vlastně to ani neni pořádně vidět. 
|
| |
|
 |  |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 26. 6. 2008 / 10:09 | |
|  | Vypadá to opravdu precizně, jen se mi zdá že tam není moc místa pro nohy |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 26. 6. 2008 / 12:41 | |
|  | Včera byl na 1. inspekční zkoušce pan kapitán ze SkyEurope a dolaďovali jsme přesné umístění střechy apod. Místa na nohy je tam dle jeho vyjádření tolik jako ve skutečném letadle, neboť díly jsou opravdu repliky reálné 737NG. |
| |
|
 |  |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 26. 6. 2008 / 13:55 | |
|  | Co tam dáváte za sedačky? To nevypadá, jako z 737  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 26. 6. 2008 / 13:57 | |
|  | Ale vypada to luxusneji. To co vidim, co je v 737, mi pripada jak by to uz predtim 10 let nekde litalo, nevim proc to tam davaj. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Práce na projektu 737NG - měsíc do spuštění 26. 6. 2008 / 15:11 | |
|  | Nepředpokládali jsme, že by lidé, kteří by si chtěli zalétat na trenažéru byli ochotni přispět za repliku dvou sedaček z 737NG, které jinak nemají specifickýchfunkcí 3400,- EURO a to navíc bez pojezdového systému a proto jsme volili jiné řešení podle pana kapitána ze SkyEurope podstatně pohodlnější sedačky z Citroenu C4 za zlomek jejich originální ceny. |
| |
|
|