FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosím o radu ohledně Wilco A320 Jeden příspěvek | Celý strom
Prosím o radu ohledně Wilco A320   26. 6. 2008 / 21:51
George John   
Ahoj, prohledával jsem forum, ale nikde jsem to nenašel. Chci se zeptat, jak naladím u tohoto modelu frekvenci ILS, protože se mi na NAV panelu nedaří dostat např. 109.50 dráhy 31 na LKPR, je tam rozsah snad jen od 120.00 do 125.00 nebo nějak tak. Díky za případnou radu.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   26. 6. 2008 / 21:54
XEAR
nastavuje se to v MCDU
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 06:00
Madvlk   
Můžeš to nastavit na panelu tuším SHIFT 3.Pod ladícím kolečkem máš přepínače NAV - ten musíš zmáčknout ( rozsvítí se u něj zelená kontrolka ) pak ILS a ladíš.Po naladení frekvence ji přepneš do aktivní a objeví se ti C-xxx .Ty x jsou čísla tam si zadáš požadovaný kurs ILS a je to .Jinak jak píše kolega na MCDU v pododdíle NAVRAD
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 06:45
Venousek
V MCDU na stránce RAD/NAV máš možnost zadat frekvenci i kurs. Jesti se nepletu, mělo by se to vyplnit automaticky podle zvolené dráhy, ale ne vždycky mi to funguje.
Jinak univerzální rada ohledně Wilco Series 1 je vymazat...
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 08:13
Blackrat
Proc vymazat? Me to prijde uplne sqely - nevidim kvalitou zpracovani moc velkej rozdil oproti PMDG, ikdyz mi prijde jednodussi. Ale to je asi real airbus taky Mam rad obe era asi tak stejne, kazdy ma neco do sebe.

Jinak kdyz to vyplni v FMGC MCDU tak jak si napsal tak se to fyzicky naladi az po aktivaci faze letu APP (automaticky nebo rucne)
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 09:48
Gustav ( BHA576 )   
No no Stando, to raději nesrovnávej,protože těch rozdílů je tam celkem hodně.
Na druhou stranu nejsou ty Airbusy od Feelthere - Wilco zase tak špatné a vyřádit se s nima dá do sytosti
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 10:33
donCarlos
To jo... A tý srandy co se užije, když si to těsně před frankfurtem rozmyslí že chce letět někam úplně do pryč, klesat samovolně kam chce a začít točit na finále tak brzo, že zatáčku ukončí až někde nad dráhou... To je teprve srandy kopec.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 10:40
Blackrat
Fakt to dela? Me se to jeste nestalo ale zas na nem tak moc nalitano nemam - mam ho teprv chvilku a spis se to jeste ucim Ale zatim jsem nepoznal podstatny rozdil proti manualu - snad jen ze FLEX rezim motoru zpravidla nestaci na odlepeni od drahy - musi se da TOGA.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 11:15
donCarlos
S flexem jsem nikdy problém neměl, za to specielně zatáčky a plánování sestupu, to je katastrofa.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 11:25
Gustav ( BHA576 )   
Ale chlapi vy mu škodíte Mně dělá pouze to,že při G/S nemá žádnou plynulost,takže dám na LOC,pak klesám V/S až se to srovná na idikátoru a pak teprve mačkám APP.
 1x  

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 13:37
donCarlos
Já to mám ověřený tak, že jsem dělal přsně do detailu ten samej tutorial flight co je v manuálu a chovalo se to úplně jinak než jak je v manuálu Takže chyba na mojí straně asi tak úplně nebude. To je fuk, evidentně to někomu prostě funguje a někomu ne.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 21:50
Cirrus/Pindra
To fakt nechápu co vy s tim Airbusem děláte, tak buďto si nejdřív přečtu FCOM a FCTM nebo si tu pak nestěžuju, že to letadlo nelítá podlě mě.

To éro lítá náhodou krásně a přesně, ale musí se lítat podle SOP a je v mnoha ohledech bezpečnější jak cokoliv jinýho. Ale chyba v 99% je mezi sedačkou a displayi.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   28. 6. 2008 / 01:51
donCarlos
Buď je chyba jenom na mém stroji (verze 3b), nebo opravdu někde dělám šílený chyby já. Ale fakt se mi to nezdá, když to nechám komplet letět podle toho co FMC spočítá, tak mi běžně chce naletět glideslope o 1000 stop výš a klidně o míli vedle, zatáčky točí 5 mil předem, případně naopak přeletí bod a pak točí plynule klidně dalších 10 mil na trať... Dělá si to co chce a to na to ani nešáhnu Fokker to jistí.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   29. 6. 2008 / 14:38
Cirrus/Pindra
Ty to nemáš nechat letět samo, ty máš ve vhodných chvílích měnit mody autopilota a managovat let... to že stiskneš LOC a pak APP ještě neznamená, že to má/může samo a správně přistát.

Ï na reálných letadlech se občas stane, že přeletí localizer nebo nedoletí, ale vede ho to. Jenže na to ty, jako pilot! musíš reagovat... ne nadávat, že "ono" to letí blbě.

Co se týče nalétávání glideslope, tak vůbec nechápu o čem to mluvíš, glideslope se nalétává u konkrétního přiblížení vždy ve výšce středního přiblížení a nevim, jak jsi dosáhl toho, že ti to "nalétl výše". Lítáš podle map??
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   29. 6. 2008 / 15:11
donCarlos
Samozřejmě že let monitoruju a pokouším se zasáhnout, pokud si to airbus nechá líbit. A s tou výškou - jednoduše: FMGC si spočítá nějaký profil na sestup. Nastavím tam na vstup do GS restriction na výšku podle mapy. Přepnu na guided descent přesně v místě, kde to mám označené a s velkou pravděpodobností to prostě ty restrictions není schopné dodržet. Částečně to taky asi bude dané tím, že si to zatáčí jak chce. Když mám ostrou zatáčku, tak začne točit i 5 mil předem a pak tomu samozřejmě chybí čas na sestup. Pokud ten bod označím pomocí klávesy OVFY, tak sice přeletí ten bod, ale naopak potom vytváří takový dost podivný obrazce, když se snaží naletět zpátky na trať. Tohle všecko platí zejména pro část letu na STARu a při usazování v ILS.

Už bych se v tom nerejpal. Prostě to nelítám a tím to pro mě hasne. Jen s hrůzou čekám, jak na tom budou ty airbusy co se chystají od jiných vývojářů. Aby se nakonec neukázalo, že je chyba na mojí straně
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   28. 6. 2008 / 12:15
Xampik
mám stejný problém jako "donCarlos" prostě tohle éro je špatně udělané, už jenom podle toho AP, kdy přeletí waypoint, usazování do ILS apod. Já se těším na Airliner XP nebo Air Simmer, tam by tyhle problémy měly být plně vyřešené.

párkrát po TO se mi zapnul mod "Alfa Floor" a nešel vypnout ... Brzdy nastavene na "LOW" brzdí jako kdyby tam byla nejvyšší možná úroveň
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   29. 6. 2008 / 14:43
Cirrus/Pindra
Alfa floor vypnout jde, ale to bys musel mít přečtený alespon manuál. Stáhneš thrust levery na idle (čti 0) a pak vypneš A/T. Ale až jen pokud na speed tape nejsi blízko buffer zone nebo dokonce pádové rychlosti.

Často to souvisí se špatným vložením dat do FMS, konkrétně rozložení váhy, centráž, FLEX teploty, nevložení údajů o tlaku, teplotě apod.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   29. 6. 2008 / 15:34
Ciki   
Ono hlavně dost záleží na tom, jakou cestou k tomu modelu přicházíte (no flame). Protože je zajímavé, že já žádné z těch problémů. o čem se tady diskutuje, nemám.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 13:18
maco
Když to letí někam kam nechci, tak to přece vypnu a letím na ruku, ne? Krásně ovladatelný za každého počasí.
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 13:20
pilot_master   
Airbus je letadlo, které když usoudí, že pilot je magor, tak si dělá co chce. Pilot tam má jen joystick - takže s tím fakt nic neudělá. Pilot dává jen povely počítači - a ten je dle vlastního uvážení koriguje (nebo ignoruje)
 

Prosím o radu ohledně Wilco A320   27. 6. 2008 / 13:32
maco
Když je pilot magor a nastaví špatně MCDU tak může řídit tím joyem a letadlo mu pomáhá v tom, že mu nedovolí dělat prudké a nesmyslné manévry. On je ten airbus vlastně moc hodný a jenom piloti bulíků mu ubližujou
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ