|  |  | CVA L-410 autopilot-držanie výšky 27. 6. 2008 / 18:12 | |
|  | Zdravím! Mám taký menší problém. Keď lietam s L-410 UVP-E a nastavím na paneli autopilota nejakú výšku, lietadlo začne normálne stúpať, no vyrovnávať začne až po dosiahnutí danej výšky, čím ju pochopiteľne preletí. Keď sa potom snaží sklesať na danú výšku, opäť začne vyrovnávať až po jej dosiahnutí, takže musí opäť stúpať a takto to robí stále dookola. Výsledkom je dosť nepekný let, počas ktorého lietadlo ,,skáče,,. Skúšal som sa pohrať s vertikálnou výškou, ale lietadlo si stále robí, čo sa mu zachce. Nevie prosím vás niekto, čo s tým robiť? Netreba upraviť niečo v aircraft.cfg? Vopred ďakujem. |
| |
|
 |  |  | CVA L-410 autopilot-držanie výšky 27. 6. 2008 / 18:14 | |
|  | No, já bych to řešil tak, že postupně jak buu dosahovat hladiny, tak budu upírat V/S abych tak 100ft pod hladinou měl vs 200ft/min a vono se to určitě srovná... |
| |
|
 |  |  |  | CVA L-410 autopilot-držanie výšky 27. 6. 2008 / 18:15 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | CVA L-410 autopilot-držanie výšky 27. 6. 2008 / 18:20 | |
|  | Jj, funguje to, ešte raz ďakujem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | CVA L-410 autopilot-držanie výšky 27. 6. 2008 / 18:29 | |
|  | Nemáš zač  |
| |
|
 |  |  | CVA L-410 autopilot-držanie výšky 27. 6. 2008 / 19:10 | |
|  | Tak som tento problém vyriešil tak, ako sa patrí . Návod, ktorý mi tu doporučil B3d4, mi síce najprv fungoval, no keď som to chcel spraviť asi po piaty krát, lietadlo mi opäť začalo tancovať. Asi bude chyba niekde vo mne . Tak som sa rozhodol, že sa pozriem do aircraft.cfg a skúsim tam niečo prepísať a aha, podarilo sa. Keby mal niekto podobný problém ako ja a nevedel si s ním poradiť nech si otvorí tento súbor, nájde sekciu [autopilot] a upraví hodnotu default_vertical_speed na 0. Pozor, má to vedľajší účinok, totiž keď zadáte určitú výšku na paneli autopilota, nenaskočí vám žiadna defaultná hodnota, treba si ju tam zadať ručne. Ale hlavné je, že Turbolet prestane zametať výškovkou. Snáď som tým niekomu pomohol . |
| |
|
 |  |  |  | L-410 27. 6. 2008 / 19:24 | |
|  | Minimalne sam sobe . Chtel bych se zeptat jen kratce na L410. Je nejaka opravdu vymakana? Trosicku blizici se F1 ATR? diky predem |
| |
|
 |  |  |  |  | L-410 27. 6. 2008 / 19:28 | |
|  | No, model má fakt pekný, vrátane kabíny cestujúcich, panel je tiež pekný, aj keď v porovnaní s payware modelmi je to fakt nič, ale bohužiaľ nemá klikací VC. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | L-410 28. 6. 2008 / 19:08 | |
|  | no nevim jestli maš tu samou 410 ale ta moje měla zvuk jak sekačka na travu...proto sem musel eště dale upravovat
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | L-410 28. 6. 2008 / 19:17 | |
|  | Mám L-410 UVP-E od CVA . O zvuku som schválne nehovoril, pretože ten je tak trocha vecou vkusu a mne ten zvuk z default King Aira celkom vyhovoval, až dnes som tam napaskoval zvuk z Nordu 262 a skúšam, či sa mi páči vo všetkých režimoch. Celkovo sa väčšina freeware lietadiel nemôže veľmi porovnávať s ATR-kou (neviem, nevlastním, ale ak má aspoň polovičnú kvalitu oproti Tu-154M, tak je výborná). A vzhľadom na to, že žiaden payware Turbolet nie je, musíme si vystačiť s týmto, samozrejme, ak sa nám teda viac nepáči ten od Viktora Schachta pre AI prevádzku. |
| |
|
|