FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Default BGL a ich editovanie Jeden příspěvek | Celý strom
Default BGL a ich editovanie   10. 2. 2004 / 10:56
xWing   
Urcite sa to tu asi preberalo, ale neviem co mam dat vyhladavat, tak sa radsej opytam.
Zistil som, v ktorom bgl sa nachadza rieka Dunaj. Potrebujem upravit koryto rieky, ale najradsej by som cely Dunaj vyhodil, lebo v Bratislave je posunuty o par sto metrov severnejsie a vsetky meshe, ktore zasahuju na Slovensko, su sice v poriadku co sa polohy tyka, len ten Dunaj tam stale vadi a prejavuje sa to tak, ze ked polozim orto texturu Bratislavy, tak Bratislavsky hrad je utopeny v tom Dunaji a ked som odstranil to bgl, ktore obshauje Dunaj, vsetko bolo v poriadku a hrad bol uz na svojom mieste, cize na kopci, ale Europa teraz nema Dunaj a ine hlavne rieky v Europe a to by asi nebolo dobre.
Zhrnutie:
Default Dunaj v Bratislave posuva cely teren (mesh) severnejsie a ten kopec na ktorom ma byt hrad, je teda automaticky severnejsie a kontura hradu na texture je teda automaticky utopena v Dunaji. Ten hrad je ako priklad, lebo utopene je cele pobrezie dunaja, kde by mali v buducnosti stat 3D objekty (VFR)
Ako riesit tento problem ?
img_forumn/r23881_1.jpg (500x375)
 

Default BGL a ich editovanie TO VAZNE NIKTO NEPORADI ?!   10. 2. 2004 / 16:24
xWing   
HELP!
 

Re: Default BGL a ich editovanie TO VAZNE NIKTO NEPORADI ?!   10. 2. 2004 / 16:42
sp   
Teoreticky vzato by Ti mohl pomoct SCASM disassembler BGLanalyze (třeba na http://www.airportforwindows.com/downloads/bglana31.zip )

Z bgl Ti udělá SCASM zdroják, ten ručně nebo nějakym toolem oedituješ a po úpravách znovu SCASMem zkompiluješ.

Ale nevím, v praxi jsem to nikdy nedělal - držim palce )
 

Re: Re: Default BGL a ich editovanie TO VAZNE NIKTO NEPORADI ?!   10. 2. 2004 / 17:05
Gunhead
Jo, myslím že sa to u už riešilo, a asi po pol minute vyhľadávania
tu http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=6596&lan=0&gr=0
Snáď to pomôže
 

Re: Re: Re: Default BGL a ich editovanie TO VAZNE NIKTO NEPORADI ?!   10. 2. 2004 / 19:03
Vláďa Stoje
Ahoj,

nemám zkušenosti s Ground2k, ale už se tu probíralo excludování jednotlivých area nebo kompletní defaultní Cell, než se začne něco přidávat. Existuje i možnost disassemblovat soubory HL952140.bgl a HP952140.bgl programem LWMViewer, středníkama na začátku řádku deaktivovat na konci zdrojáků VTPIndexEntry resp. LWMIndexEntry pro CellID 29 (Cell 420_118) a 33 (Cell 420_119) a pomocí bglc.exe to přeložit zpátky do bgl, hladina i břehy Dunaje v obou Cells pak zmizí:

http://www.volny.cz/stoje/scen/hp952140_01.gif

Problém je možná distribuce modifikovaných default souborů, protože po nahrání různých modifikací stejného souboru od různých autorů je asi těžké to spojit?

Vláďa Stoje
 

Re: Re: Re: Re: Default BGL a ich editovanie TO VAZNE NIKTO NEPORADI ?!   11. 2. 2004 / 14:10
xWing   
Ja si uz fakt pripadam ako debil. Cez LWMviewer som si otvoril tie subory hp*.bgl a hl*.bgl. Dal som si export source a vytvorilo to subory s koncovkou .BGS. Lenze ten BGLC.exe tie subory nedokaze zpracovat a vyhodi fatal error. Musim tie .BGS subory este cez nieco "preplachnut" ????
Diky za radu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Default BGL a ich editovanie TO VAZNE NIKTO NEPORADI ?!   11. 2. 2004 / 15:54
Vláďa Stoje
Ahoj,

nevím ale možná protože u default břehů v Hydro Line souborech FS2004 jsou childpointy, je potřeba mít pro překlad aktuálnější knihovny od R. Ludowise TDFHeaders.inc a TDFMacros.inc, teď nevím link ale určitě jsou u programu Chptconv od E. Knoblocha na avsimu. Kromě vyhození nepotřebných Cells například pomocí středníků na začátku řádků VTPIndexEntry (nebo LWMIndexEntry u Hydro Polygon souborů) je taky potřeba za IndexHeadrem zmenšit číslo udávající celkový počet Cells, viz ukázka konce zdrojáku. Tak držím palce a doufám že se nebude kouřit z počítače!

Vláďa Stoje

.
.
.

VTPIndexStart label word
; VTPIndexHeader 41, VTPIndexData, VTPDataStart - původně v default souboru
VTPIndexHeader 39, VTPIndexData, VTPDataStart
VTPIndexData label word
VTPIndexEntry CellID_000000, VTPDataStart, CELLSTART_000000, CELLEND_000000
VTPIndexEntry CellID_000001, VTPDataStart, CELLSTART_000001, CELLEND_000001
VTPIndexEntry CellID_000002, VTPDataStart, CELLSTART_000002, CELLEND_000002
VTPIndexEntry CellID_000003, VTPDataStart, CELLSTART_000003, CELLEND_000003
VTPIndexEntry CellID_000004, VTPDataStart, CELLSTART_000004, CELLEND_000004
VTPIndexEntry CellID_000005, VTPDataStart, CELLSTART_000005, CELLEND_000005
VTPIndexEntry CellID_000006, VTPDataStart, CELLSTART_000006, CELLEND_000006
VTPIndexEntry CellID_000007, VTPDataStart, CELLSTART_000007, CELLEND_000007
VTPIndexEntry CellID_000008, VTPDataStart, CELLSTART_000008, CELLEND_000008
VTPIndexEntry CellID_000009, VTPDataStart, CELLSTART_000009, CELLEND_000009
VTPIndexEntry CellID_000010, VTPDataStart, CELLSTART_000010, CELLEND_000010
VTPIndexEntry CellID_000011, VTPDataStart, CELLSTART_000011, CELLEND_000011
VTPIndexEntry CellID_000012, VTPDataStart, CELLSTART_000012, CELLEND_000012
VTPIndexEntry CellID_000013, VTPDataStart, CELLSTART_000013, CELLEND_000013
VTPIndexEntry CellID_000014, VTPDataStart, CELLSTART_000014, CELLEND_000014
VTPIndexEntry CellID_000015, VTPDataStart, CELLSTART_000015, CELLEND_000015
VTPIndexEntry CellID_000016, VTPDataStart, CELLSTART_000016, CELLEND_000016
VTPIndexEntry CellID_000017, VTPDataStart, CELLSTART_000017, CELLEND_000017
VTPIndexEntry CellID_000018, VTPDataStart, CELLSTART_000018, CELLEND_000018
VTPIndexEntry CellID_000019, VTPDataStart, CELLSTART_000019, CELLEND_000019
VTPIndexEntry CellID_000020, VTPDataStart, CELLSTART_000020, CELLEND_000020
VTPIndexEntry CellID_000021, VTPDataStart, CELLSTART_000021, CELLEND_000021
VTPIndexEntry CellID_000022, VTPDataStart, CELLSTART_000022, CELLEND_000022
VTPIndexEntry CellID_000023, VTPDataStart, CELLSTART_000023, CELLEND_000023
VTPIndexEntry CellID_000024, VTPDataStart, CELLSTART_000024, CELLEND_000024
VTPIndexEntry CellID_000025, VTPDataStart, CELLSTART_000025, CELLEND_000025
VTPIndexEntry CellID_000026, VTPDataStart, CELLSTART_000026, CELLEND_000026
VTPIndexEntry CellID_000027, VTPDataStart, CELLSTART_000027, CELLEND_000027
VTPIndexEntry CellID_000028, VTPDataStart, CELLSTART_000028, CELLEND_000028
; VTPIndexEntry CellID_000029, VTPDataStart, CELLSTART_000029, CELLEND_000029
VTPIndexEntry CellID_000030, VTPDataStart, CELLSTART_000030, CELLEND_000030
VTPIndexEntry CellID_000031, VTPDataStart, CELLSTART_000031, CELLEND_000031
VTPIndexEntry CellID_000032, VTPDataStart, CELLSTART_000032, CELLEND_000032
; VTPIndexEntry CellID_000033, VTPDataStart, CELLSTART_000033, CELLEND_000033
VTPIndexEntry CellID_000034, VTPDataStart, CELLSTART_000034, CELLEND_000034
VTPIndexEntry CellID_000035, VTPDataStart, CELLSTART_000035, CELLEND_000035
VTPIndexEntry CellID_000036, VTPDataStart, CELLSTART_000036, CELLEND_000036
VTPIndexEntry CellID_000037, VTPDataStart, CELLSTART_000037, CELLEND_000037
VTPIndexEntry CellID_000038, VTPDataStart, CELLSTART_000038, CELLEND_000038
VTPIndexEntry CellID_000039, VTPDataStart, CELLSTART_000039, CELLEND_000039
VTPIndexEntry CellID_000040, VTPDataStart, CELLSTART_000040, CELLEND_000040
VTPEnd label word


 

Re: Default BGL a ich editovanie   11. 2. 2004 / 12:39
Rudy
Peťo, dovolím si upřesnit - Dunaj terén neposouvá, pouze ho na místě, kde má vodu, zarovná na svoji nadmořskou výšku, ten reliéf tam pak prostě chybí, jinde se nemění. Dobře je to vidět na Děvínské kobyle (Tvůj reliéf), kde Morava přes ni přímo "kaňonuje". Ale JakNaTo, kromě už zde citovaného linku, Ti bohužel neporadím.
 

Re: Re: Default BGL a ich editovanie   11. 2. 2004 / 13:13
xWing   
Rudy nzadar.
Ty zijes ? Uz si zasa vo svete FS ?
Musim Ti oponovat, co sa tyka Dunaja.
Ten moj mesh alebo aj ten SRTM beta (inak vsetky vyzeraju rovnako) , ktory zasahuje do Bratislavy, sa nejako divne sprava.
Ak si pamatas, ked sme polozili 3D objekty, a vyhodili sme default .BGL obsahujuci dunaj, vsetko sedelo uplne perfektne a hrad bol na kopci ako ma byt. Ked som dal to .BGL naspat, tak vizualny vysledok bol taky, ze 3D objekty boli vsetky posunute juznejsie a hrad teda automaticky tiez a uz sa vznasal nad Dunajom. A preto tvrdim, ze sice 3D objekty ostali na svojom mieste, ale ten default Dunaj posunul mesh severnejsie presne o jeho sirku v danom mieste. Je to nelogicke, aby sa posunul mesh, preco je potom taky vysledok ? A je jasne, ze automaticky zarovnaha mesh na svoju vysku.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ