|  |  | Navigace s AN-24/26 pri ceste na zapad 9. 2. 2004 / 15:45 | |
|  | Ahoj Letavci!
V An-24/26 mame k dispozici VORy a ADFka, ale jak to udelat kdyz chci letet po letove ceste? Nevite jak to delaji v reale?
Dik Vita |
| |
|
 |  |  | Re: Navigace s AN-24/26 pri ceste na zapad 9. 2. 2004 / 15:55 | |
|  | Myslim, ze to bude priblizne tak, ze tomu prizpusobis letovy plan . Proste letis tak, ze waypointy na tve ceste jsou pouze VORy a NDB a zhohlednis to i ve Flighplanu , kde je i kolonka proto, kde vyplnis jake vybaveni mas. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Navigace s AN-24/26 pri ceste na zapad 9. 2. 2004 / 16:16 | PavelS |
|  | No přesně - to je přece klasický systém NON-RNAV navigace. Akorát upozorňuji, že body nemusí být jen VOR a NDB, ale i jiné body, které jsou ale definovány vůči VORům, takže se dají přesně určit.
Rovněž pro každé letiště existují NON-RNAV SIDy a STARy, takže nevidím problém...
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Navigace s AN-24/26 pri ceste na zapad 9. 2. 2004 / 16:18 | |
|  | Tak dik. Potesili jste mne, i ja se vas nekdy pokusim potesit  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Navigace s AN-24/26 pri ceste na zapad 9. 2. 2004 / 17:09 | |
|  | hergot... ten anonym byl odemne  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Navigace s AN-24/26 pri ceste na zapad 10. 2. 2004 / 13:53 | |
|  | Jinak v realu to je ve skutecnosti tak, ze letis podle GPS, ktere uz, minimalne AN-26 CAF maji zabudovana... Navigator pak na puvodni pristroje prakticky nekouka a srovnavaci navigaci dela pouze kvuli predpisum... |
| |
|
|