|  | Re: Pomoc při online připojení 10. 2. 2004 / 14:29 | |
|  | Lukáši,
zdroje problémů mohou být v nastaveních SquawkBoxu. Bohužel teď v práci nemám možnost si to pustit a navést tě v přesných termínech odpovídajících menu položkám SB, ale přesto to zkusím:
1. zkontroluj nastavení v menu SB Options. Mělo by být zatrženo "Parse Voice Information from ATIS" (nebo tak něco...). Mělo by to být zatrženo, aby ti SB ladil kanál ATC při doubleclicku v ATC Directory
2. v dialogu Connect bys měl mít zatrženo "Use RW voice"
3. v dialogu Connect nech řádek s adresou RW serveru prázdný
Toto nastavení vyzkoušej.
Zkus mít TeamSpeak spuštěný již před Connect v SB. SB by měl v TS vytvořit tvoji volačku a připojit tě na kanál Unicom.
Kontrolní otázka:
1. máš nainstalovaný i RogerWilco?
2. pokud 1. ANO, pak si stáhni z www.ivao.org/software program RWTS, který přepojuje mezi RogerWilco a TeamSpeakem podle toho, co používá ATC. Ale v současné době už to není tak aktuální, protože převážná většina ATC používá TeamSpeak
3. pokud 1. NE, pak by mělo fungovat výše uvedené.
4. cituji "... jakmile je spuštěn squawk box přímo v FS 2002,přestává team speak fungovat..." - znamená to, že pro jako host aplikaci pro spouštění SquawkBox-Main Program používáš HOSTSB.DLL umístěnou v menu Modules?
Squawkbox a TeamSpeak jsou nezávislé aplikace, možná bych viděl hlavní problém ve Windows98. Ale to je můj osobní názor...
Karel |
| |
|