|  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 16:51 | |
|  | Zdravím,
Tak Vám nesu novinu ,že během zítřka se už konečně otevřou pojezdové Bravo a Alpha a Nynější Foxtrot. Důvodem uzavření těchto pojezdovek byly nucené opravy na pojezdové Brávo a Alpha. Nyní jsou práce hotové. Během zítřka se ještě vyčistí pojezdovky s Míšou a potom Let´s Go. Takže příznivci LKMT a FSky těšte se |
| |
|
 |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 18:59 | |
|  | Nechci být zlý, ale to všechno je tady http://notam.rlp.cz/LKMT_notam.htm Jinak pokud vím, tak se tam nejezdilo především z důvodu, že nově vybetonovaná plocha na APN N se nějak nepovedla a tlačilo to a možná i trošku křivilo TWY F mezi A a B  |
| |
|
 |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:01 | |
|  | Mas pravdu ten novej beton tlacil na BRAVO tak jsme to vyrezavali ale na ALFU ne. |
| |
|
 |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:09 | |
|  | A fotky z plochy by nebyla? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:35 | |
|  | Trapas už jsi s tím trapnej... nic víc k tomu nemůžu dodat |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:43 | |
|  | Že tam má pravopisnou chybu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 21:59 | |
|  | Náhodou, Tebou byla zavedena nová tradice, kterou se snažíme dodržovat, tak se furt nerozčiluj, nebo Ti praskne cévka v mozku a bude o jednoho simpilota méně. A to by byla škoda... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 22:01 | |
|  | sim  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 21:48 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:41 | |
|  | Jsme to vyřezávali, nebo to někdo vyřezával a ty jsi byl na ploše..? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:53 | |
|  | Ne vyřezaval to kolega a já jsem to vybíjel cca 24cm do hloubky o drážce v průměru 4-5 cm |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 20:34 | |
|  | Ty hele, seš normální? Kdo ti to prosimtě nařídil? 24cm? Kdes to viděl??? A drážky sou vodjakživa 6,5cm. To sem fakt zvědavej, co vám z toho vyleze, jestli to tam bude drncat, ak vás tady všichni pošlou do prdele, to ti řeknu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 21:49 | |
|  | umiram  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 22:22 | |
|  | Ty seš nějakej moc chytrej co? Asi jsi u toho virtuálně byl. říkám že drážky jsou mezi 4-5 centimentry vyřezané na hloubku cca 24 cm z duvodu tlacicího panelu. A drncat to nebude bo se to bude jeste zalevat ,ale provoz uz tam bude pusteny. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 08:57 | |
|  | No takze to musi drncat kdyz uz to je pustene a neni to zalite |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 09:14 | |
|  | Ne nedrncá tam se jedná o to ,že ten panel se zvedá a tím aby jsme tomu zamezili ,protože tlačí na dráhu tak jsme museli udelat diletační spáru o výšce 24cm a průměru 5cm. Je to testovací ,protože nikde v ČR se tohle nedělalo. Tak nevíme co to udělá. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 19:07 | |
|  | Ta dilatační spára je kulatá..?!   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 09:12 | |
|  | Tedkom píšu z letiště. Normální jsem ,ale pokud neprořežeš celou šířku panelu tak celá diletační spára je k hovnu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 13:36 | |
|  | Já tedkom píšu z kanclu v Modřanech. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 13:50 | |
|  | Já teďka píšu od babičky, u jsem vyplel trávu a mezery v betoně zůstaly 5cm hluboký a 1cm široké, doufám že to bude stačit na normální fauvéčko... |
| |
|
 |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:23 | |
|  | No nic proti, ale kdybych tady měl oznamovat každé uzavření a otevření nějaké části pojížděčky třeba u nás v Brně, tak tady nejspíš nebude nic jiného Chápu tvé nadšení z pobytu na letišti, ale nepřéhánět  |
| |
|
 |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:36 | |
|  | Nepřeháním jenom sem chtěl upozornit nadšence na LKMT aby mohli nakopnout své stroje a zkusit nově poupravenou BRAVO atd... ale jak vidím perák zase nezklamal!
|
| |
|
 |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 19:58 | |
|  | Njn..hold ses tady proslavil  |
| |
|
 |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 20:35 | |
|  | Já to zkoušel a textura vypadá furt stejně, to je tim, že jste posrali ty drážky...na to se prostě nedá dívat, jak je to zfušovaný. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 21:45 | |
|  | Já mám doma trochu sádry, zkusíme je zadělat, možná budou potom lepšejší. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 22:23 | |
|  | Ty woe ty seš chytrej jak Lázeňská veverka fakt. Se v tom asi víc vyznáš než kolegové co na to mají školu. No běž jim to předvest jak se to nemá dělat |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 22:31 | |
|  | Nevim, proč bych měl někomu něco předvádět, drážky sou prostě 6,5cm, to je bez keců. Tak se asi ty lidi s těma zaplacenejma titulama blbě učili. A fakt není můj problém, že ta vaše parta neumí dělat podle norem.....24cm...to není možný tohle... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 22:35 | |
|  | Ale to je pro silnici, ne pro plochu - nemohl sem si pomoct, pardon |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 22:36 | |
|  | I ta silnice je jakási plocha, jestli mi rozumíš? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 22:58 | |
|  | Jako rozumim, ale měl by si rozumět tomu, že silnice je rozumně dimenzovaná pro auta, kdežto když se dělá plocha tak tomu musí někdo rozumět aby rozumně navrhnul kvalitu materiálu, atd..., jestli mi ještě rozumíš a jestli mi nerozumíš bylo by rozumné napsat můj přispěvek srozumitelněji. A doufám, že rozumíš tomu že toto je vtip a dané problematice vůbec nerozumim. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 23:00 | |
|  | ja bych tam postavil zeleznicni prazce, koleje a nemusej tam delat rejhy... ani 6 cm a ani 24 ...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 23:10 | |
|  | Jo a potom do toho tak maximálně napadaj stromy a po každý bouřce se nebude v Ostravě lítat...a všecky lety budou mít zpoždění 20min+.
Prostě já požaduji, ať se Koutnej jde někam zeptat, proč se to dělá 4-5cm a ne 6,5. Jinak odmítám souhlasit s pokračováním stavebních úprav. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 23:15 | |
|  | a ono se jinak pri bource lita? ) v patek kdyz jsem priletel z kosic do prahy tak bylo po bource... a spozdeni melo vsecko, co bylo zrovna ve vzduchu +1h vcetne nas ...
cesky drahy hadr .)
koleje, silnice ... co treba pole.... to je rovny.. nejsou tam rejhy ..... a kdyz pristanes ve smeru brazdy, tak to ani nebude drncat .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 23:26 | |
|  | Ale já psal "PO" bouřce, ne "PŘI" bouřce  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 14. 7. 2008 / 23:31 | |
|  | nenit o jedno? .) ja taky psal, ze to spozdeni bylo po bource stejne jako u vlaku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 20:59 | |
|  | Evidentne nekdy asi lita. Pred 3 tydny jsme pri bource primo do epicentra odstartovali z BTS do HHN (jak muzou ostatne potvrdit dalsi pritomni clenove LKMT grupy... ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 19:10 | |
|  | Dobře Tragéd..! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 05:20 | |
|  | Ale je když se potřebuješ dostat na 2 panel tak musíš nebo jako zarovnat to s 2 panelem. 1 panel máš tloušťku 24cm fakt nekecám. a těch 4,6 bylo proto ,protože ten panel se pohybuje ,protože na něj Foxtrot tlačila.. tak kvuli toho těžko by tam měli drážku 6,5cm to by bylo moc a provoz by tam nemohli pustit |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 11:38 | |
|  | Pokud vím, tak foxtrot na nikoho netlačí, ale kvůli tomu filcu, co se tam musí cpát do těch spár (dáváte tam doufám, ten filc?) se musí dělat mezera 6,5cm. CO je na tom nepochopitelnýho, se těš až vám tam přijde kontrola z ÚCL a stavebního úřadu, to už takhle suveréní nebudeš. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 11:57 | |
|  | No tak jeho problém to nebude ne? To odnese stavbyvedoucí nebo někdo takový |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 13:42 | |
|  | Počkej, já myslel, že tam dělá stavbyvedoucího... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 14:11 | |
|  | Vzhledem k tomu, že mu je 17 tak asi dělá "přidrž, podej" nebo něco takovýho |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 14:15 | |
|  | Nicméně je to plošný přidrž podej... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 19:14 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 16:00 | |
|  | Jak říkám jo je to zafilcovaný na začátku 2 panelu ,ale jak říkám nikde v ČR se to nedělalo je to testovací. Každopádně snad ta práce nebyla k hovnu bo jestli se to zase zvedne tak evidentně jo |
| |
|
 |  |  |  | Aktualitka LKMT 15. 7. 2008 / 09:53 | |
|  | no .. nekteri maji na notamy i RSS .. nemuseji si to nechavat oznamovat ani z LKTB ani z LKMT    |
| |
|
|