| | | FMC discontinuity - lkpr lktb 17. 7. 2008 / 21:58 | |
| | nevím, co přesně dělám špatně, ale když si zadám do fmc Bodal-Bodal1R-ILS RWY 28, tak se mi tam furt objevuje mezin BNO a CF28 discontinuity a já sem bezradnej. Poradí mi někdo? |
| |
|
| | | FMC discontinuity - lkpr lktb 17. 7. 2008 / 22:38 | |
| | Zkus kliknout na první bod za "route discontinuity" a pak to hodit (zkopírovat) do těch volných čtverečků a mělo by to po potvrtení EXEC být ok Ono to občas dělá, když máš zadaný bod, např. BODAL a přílet na LKPR BODAL1S a ta příletovka má definovaný ten sám bod jako první, tak (si myslím) se to popere a ten bod se jakoby zruší, takže když letím po W32, tak mi to hodí poslední bod před BODALem, tj. MORKO myslím a pak discontinuity a BODAL1S atd., takže zkopíruju ten BODAL1S do políčka discontinuity a mám zase spravenou trať na HLV W32 BODAL1S ...
Nevím, jestli je to tak správně, že to tak dělám, ale funguje to bez problémů |
| |
|
| | | | FMC discontinuity - lkpr lktb 17. 7. 2008 / 23:01 | |
| | hale moc děkuji, vyzkouším to
|
| |
|
| | | | FMC discontinuity - lkpr lktb 17. 7. 2008 / 23:06 | |
| | Nebude to spíš tím, že mezi BNO a CF28 něco opravdu chybí? Podle chartu tam chybí bod BNO D10.0, 119°. Jenom teď nevím jak se to tam přesně zapisuje. Do Airbusů, Fokkera a Embraerů se to píše jako BNO/119/10. Odtamtud se teprve točí do ILSu. |
| |
|
| | | | | FMC discontinuity - lkpr lktb 17. 7. 2008 / 23:20 | |
| | jj, to co popisuje FsPilot vetsinou pomuze, ale v Brně tam opravdu něco chybí, já to lítal ručně a nebo jsem dělal visual a točil do osy těsně před dráhou, přijde mi to na LKTB reálnější, stejně bych tam očekával spíše vektory než tu ILS proceduru jak je v mapách, ikdyž to původní problém neřeší |
| |
|
| | | | | | FMC discontinuity - lkpr lktb 17. 7. 2008 / 23:27 | |
| | No, tak v tom případě je chyba v databázi a s tím se jen tak něco nenadělá... v nd datech od Wilca se dají přidat body, ale nevím, jak se dají upravit přiletovky a odletovky Když se to otevřev excelu nebo v čem se to dalo otevřít, tak se v pohodě dají přidat body Ale chvíli trvá, než člověk příjde na to, jak do toho a kam zapisovat |
| |
|
| | | | FMC discontinuity - lkpr lktb 18. 7. 2008 / 00:25 | |
| | V jakym roce litas? BODAL1S uz nejakou dobu neni |
| |
|
| | | | | FMC discontinuity - lkpr lktb 18. 7. 2008 / 00:38 | |
| | Já jsem to střelil jen tak od pasu )) |
| |
|
| | | FMC discontinuity - lkpr lktb 18. 7. 2008 / 00:20 | |
| | Pokud prilitas od BODALu pres VOR BNO po priletovce BODAL1R, tak po BNO letis na radialu 119°az do 10DME, takze tenhle bod potrebujes dostat mezi VOR BNO a CF28. V 737 se do FMC zada jako BNO119/10, a vlozis ho mezi BNO a CF28. Pak uz to bude komplet. Nicmene v poslednich (a i predchozich) procedurach k LKTB to bylo vzdy dobre napsane a tento bod tam nechybi, takze nevim kde mas problem. |
| |
|
|