|  | |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   17. 7. 2008 / 21:58 |  | 
 |  |  |  | | nevím, co přesně dělám špatně, ale když si zadám do fmc Bodal-Bodal1R-ILS RWY 28, tak se mi tam furt objevuje mezin BNO a CF28 discontinuity a já sem bezradnej. Poradí mi někdo? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   17. 7. 2008 / 22:38 |  | 
 |  |  |  | | Zkus kliknout na první bod za "route discontinuity" a pak to hodit (zkopírovat) do těch volných čtverečků a mělo by to po potvrtení EXEC být ok  Ono to občas dělá, když máš zadaný bod, např. BODAL a přílet na LKPR BODAL1S a ta příletovka má definovaný ten sám bod jako první, tak (si myslím) se to popere a ten bod se jakoby zruší, takže když letím po W32, tak mi to hodí poslední bod před BODALem, tj. MORKO myslím a pak discontinuity a BODAL1S atd., takže zkopíruju ten BODAL1S do políčka discontinuity a mám zase spravenou trať na HLV W32 BODAL1S ...  
 Nevím, jestli je to tak správně, že to tak dělám, ale funguje to bez problémů
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   17. 7. 2008 / 23:01 |  | 
 |  |  |  | | hale moc děkuji, vyzkouším to  
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   17. 7. 2008 / 23:06 |  | 
 |  |  |  | | Nebude to spíš tím, že mezi BNO a CF28 něco opravdu chybí? Podle chartu tam chybí bod BNO D10.0, 119°. Jenom teď nevím jak se to tam přesně zapisuje. Do Airbusů, Fokkera a Embraerů se to píše jako BNO/119/10. Odtamtud se teprve točí do ILSu. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   17. 7. 2008 / 23:20 |  | 
 |  |  |  | | jj, to co popisuje FsPilot vetsinou pomuze, ale v Brně tam opravdu něco chybí, já to lítal ručně a nebo jsem dělal visual a točil do osy těsně před dráhou, přijde mi to na LKTB reálnější, stejně bych tam očekával spíše vektory než tu ILS proceduru jak je v mapách, ikdyž to původní problém neřeší | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   17. 7. 2008 / 23:27 |  | 
 |  |  |  | | No, tak v tom případě je chyba v databázi a s tím se jen tak něco nenadělá... v nd datech od Wilca se dají přidat body, ale nevím, jak se dají upravit přiletovky a odletovky  Když se to otevřev excelu nebo v čem se to dalo otevřít, tak se v pohodě dají přidat body  Ale chvíli trvá, než člověk příjde na to, jak do toho a kam zapisovat  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   18. 7. 2008 / 00:25 |  | 
 |  |  |  | | V jakym roce litas? BODAL1S uz nejakou dobu neni  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   18. 7. 2008 / 00:38 |  | 
 |  |  |  | | Já jsem to střelil jen tak od pasu  )) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | FMC discontinuity - lkpr lktb   18. 7. 2008 / 00:20 |  | 
 |  |  |  | | Pokud prilitas od BODALu pres VOR BNO po priletovce BODAL1R, tak po BNO letis na radialu 119°az do 10DME, takze tenhle bod potrebujes dostat mezi VOR BNO a CF28. V 737 se do FMC zada jako BNO119/10, a vlozis ho mezi BNO a CF28. Pak uz to bude komplet. Nicmene v poslednich (a i predchozich) procedurach k LKTB to bylo vzdy dobre napsane a tento bod tam nechybi, takze nevim kde mas problem. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |