| | | "motorizovaný" throttle quadrant pomoci force feedbacku? 20. 7. 2008 / 16:48 | |
| | zajimalo by me, jestli je mozne pomoci nejakeho programu resit motorizaci pak v throttle quadrtantu pomoci force feedbacku...
predstavoval bych si to asi tak, ze bych mel ovladac, jehoz jedna osa by mela FF. tato osa by byla namapovana jako ovladani plynu a pomoci FF by ji flight simulator umel pri aktivnim autopilotovi fyzicky nastavit do stejne polohy, jako je aktualne nastaveny plyn v simulatoru.
samotny FS 2004 to neumi, ale treba mate nekdo tip na nejaky plugin nebo aplikaci typu Real Force, ktera by to zvladla (rf to neumi ). |
| |
|
| | | "motorizovaný" throttle quadrant pomoci force feedbacku? 21. 7. 2008 / 06:54 | |
| | Cez forcefeedback asi nie. Ale určite to ide urobiť cez opencockpits alebo fsbus. Len treba postaviť celý throttle quadrant homemade. |
| |
|
| | | | "motorizovaný" throttle quadrant pomoci force feedbacku? 21. 7. 2008 / 17:14 | |
| | no to vim no, ze to tak jde... kdyby to slo pres ff, tak to ale samozrejme vyjde mnohem jednodusseji a levneji... |
| |
|
| | | | | "motorizovaný" throttle quadrant pomoci force feedbacku? 21. 7. 2008 / 17:20 | |
| | zajímavá myšlenka. Otázka, jak donutit FS, aby tohle dělal. Zkoušel jsi našeho poloboha? (google) |
| |
|
| | | | | | "motorizovaný" throttle quadrant pomoci force feedbacku? 22. 7. 2008 / 12:35 | |
| | jj, presne to je ta otazka
poloboha jsem zkousel, nicmene bez vysledku, ale mozna hledam spatne... uvazoval jsem o vyuziti FSUIPC, kde jsou tahle data k dispozici (myslim pozice plynove paky v simu). ten udaj bych asi po kratkem studovani SDK k fsuipc dokazal dostat, ale nevim, jak to potom simulatoru vnutit jako udaj pro FF k prislusne ose... ale porad si myslim ze nejlepsi cesta by mohla byt pres fsuipc no... |
| |
|
|