Jj, vzduchové flašky se musely před každým letem doplňovat na pracovní tlak 110-130 atm. do obou větví jak hlavní tak i záložní. 1= Dobržďování bylo vzduchem z hlavní větve, ale tím že éro se při pojíždění řídilo výlučně vyšlapováním přes PU-7 bylo pracovní médium (vzduch) dost brzo vyčerpáváno. Proto v případě úbytku tlaku pod mez 50 atm. se brzdilo nouzově z nouzové větve. 2= Vzduchem od pátého stupně kompresoru se přiváděl vzduch do radiátoru pro přetlakování a vyhřívání kabiny. U motoru R-13 byl navíc vzduch od kompresoru využíván pro ofukování vztlakových klapek systému SPS. Motor R-13 F-300 byl využit u nás v letounech MiG-21 MF a pozdějších verzích spárek MiG-21 UM. řady 93--. Dřívější řady MiG-21 UM měli motory R-11 F-300.
S pozdravem EEE |
|