FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba scenerie: klasické ortofoto Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 01:30
FSPilot   
Zdravím,

zase nemůžu usnout Dělám si ortofoto texturu na onu scenérku, na které momentálně pracuju a narazil jsem na potíž Vše dělám podle návodu Markyho na http://flightsim.borec.cz/tutor_VPT_orto.html a předešlé potíže s napsáním .INF souboru už jsem dořešil, podařilo se mi to jakštakš zprovoznit, ALE...

Ohraničil jsem si polygon, který chci zobrazit a zbytek bych byl rád, kdyby se nezobrazoval, ale bohužel, takhle mé myšlenky to jaxi nezajímá, takže mi to vykreslilo krásně komplet celou texturu, takže se mi zjevila šílenost, viz. screen.

Prosím o radu. Co mám udělat, aby to tak nebylo a ony bílé části se zobrazovaly jako defaultní krajina?

Díky
31202 B / 600 x 432 / 01.JPG
   Seznam příspěvků  

Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 06:55
xWing   
Predpokladam, ze je to do FS2004.
Nie som si isty, uz je to nejaky ten patek, ale Ty si pouzil BGL, ktore Ti vytvoril resampler. Mal by si pouzti BGL, ktore ti vytvori Ground2k4.
   Seznam příspěvků  

Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 12:10
FSPilot   
No zkusil jsem to tak, ale shazuje mi to FSku... buď při načítání kolem 65% a nebo se mi nezobrazí textura, takže mám černý flek na místě, kde by mělo být orto a po chvíli to spadne... takže to asi budu muset udělat jako čtverec
   Seznam příspěvků  

Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 16:32
xWing   
Jo, tie textury musis mat v adreari Sceneri\World\Texture, inac to pada, a pada to aj vtedy, ked Ti nejaka textura chyba.
Robit orto cez G2k4 je dost alchymia, ale vysledok je cool.
   Seznam příspěvků  

Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 17:11
FSPilot   
Aha, takže v žádném případě nemazat textury, kde není ta část, kterou chci mít vykreslenou, jo? Tak to totiž bylo v tom návodu
   Seznam příspěvků  

Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 17:45
xWing   
No tie textury, do ktoryh zasahuje Tvoj polygon, nemozes mazat, tie co su mimo polygon, tak tie sa musia dat teoreticky zmazat a FS by nemalo padat.
Resp. nechaj tam len textury, ktore su blizko polygonu, mozno on tam nejakym milimetrom zasahuje, ale Ty to nevidis.
   Seznam příspěvků  

Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 19:49
FSPilot   
Člověče, asi budu potřebovat poradit, jak si přesně nastavit ten Ground... teď už mi to buď spadne nebo se to neobjeví vůbec dělám to už asi po 10x a už mě to přestává bavit se s tím tak mordovat
   Seznam příspěvků  

Tvorba scenerie: klasické ortofoto   30. 7. 2008 / 10:46
RabbiT_CZ
Já jsem toto vyřešil tak, že jsem ortofotem pokryl celou tu bílou oblast. U mě to byly 4 čtverce. Kolem mi to totiž udělalo buď bílé nebo vodu.
To jsem bohužel nevěděl o tom tutorialu
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ