|  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 01:30 | |
|  | Zdravím,
zase nemůžu usnout Dělám si ortofoto texturu na onu scenérku, na které momentálně pracuju a narazil jsem na potíž Vše dělám podle návodu Markyho na http://flightsim.borec.cz/tutor_VPT_orto.html a předešlé potíže s napsáním .INF souboru už jsem dořešil, podařilo se mi to jakštakš zprovoznit, ALE...
Ohraničil jsem si polygon, který chci zobrazit a zbytek bych byl rád, kdyby se nezobrazoval, ale bohužel, takhle mé myšlenky to jaxi nezajímá, takže mi to vykreslilo krásně komplet celou texturu, takže se mi zjevila šílenost, viz. screen.
Prosím o radu. Co mám udělat, aby to tak nebylo a ony bílé části se zobrazovaly jako defaultní krajina?
Díky |
| |
|
 |  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 06:55 | |
|  | Predpokladam, ze je to do FS2004.
Nie som si isty, uz je to nejaky ten patek, ale Ty si pouzil BGL, ktore Ti vytvoril resampler. Mal by si pouzti BGL, ktore ti vytvori Ground2k4. |
| |
|
 |  |  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 12:10 | |
|  | No zkusil jsem to tak, ale shazuje mi to FSku... buď při načítání kolem 65% a nebo se mi nezobrazí textura, takže mám černý flek na místě, kde by mělo být orto a po chvíli to spadne... takže to asi budu muset udělat jako čtverec |
| |
|
 |  |  |  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 16:32 | |
|  | Jo, tie textury musis mat v adreari Sceneri\World\Texture, inac to pada, a pada to aj vtedy, ked Ti nejaka textura chyba.
Robit orto cez G2k4 je dost alchymia, ale vysledok je cool.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 17:11 | |
|  | Aha, takže v žádném případě nemazat textury, kde není ta část, kterou chci mít vykreslenou, jo? Tak to totiž bylo v tom návodu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 17:45 | |
|  | No tie textury, do ktoryh zasahuje Tvoj polygon, nemozes mazat, tie co su mimo polygon, tak tie sa musia dat teoreticky zmazat a FS by nemalo padat.
Resp. nechaj tam len textury, ktore su blizko polygonu, mozno on tam nejakym milimetrom zasahuje, ale Ty to nevidis.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 19:49 | |
|  | Člověče, asi budu potřebovat poradit, jak si přesně nastavit ten Ground... teď už mi to buď spadne nebo se to neobjeví vůbec dělám to už asi po 10x a už mě to přestává bavit se s tím tak mordovat  |
| |
|
 |  |  | | Tvorba scenerie: klasické ortofoto 30. 7. 2008 / 10:46 | |
|  | Já jsem toto vyřešil tak, že jsem ortofotem pokryl celou tu bílou oblast. U mě to byly 4 čtverce. Kolem mi to totiž udělalo buď bílé nebo vodu.
To jsem bohužel nevěděl o tom tutorialu  |
| |
|
|