Omlouvám se, že probouzím starý thread, ale v těch sedačkách je fakt rozdíl - a to v tom, že originální maj "mezi nohama" průvan, aby sloupek řízení (na kterým se otáčí berany) mohl být BLÍZKO. Pilot šoupne sedačku dozadu a do boku, uprdelí se a pak si jí šoupne obkročmo kolem sloupku (pilotka taky, proto nemaj sukně). No a celej efekt je, že se berany daj držet pohodlně s loktama v klíně. V každý emérický příručce k nějakýmu letadlu si přečteš, že si před letem musíš seřídit opěrky pod lokty a sedačku (výšku, sklon opěradla atd.) tak, abys mohl držet berany pohodlně, nejlépe s opřenými předloktími (!!).
Abych připomněl svou nejmilejší - v dakotě se ti volanty taky dostanou až do klína, protože celej sloupek je vedle sedačky. Výsledná pozice beranů je tak i u dakot ve stejným místě, jako jsou bulíka (když má ovšem originální sedačky )
A tohle ti jaksi jakékoliv jiné - byť pohodlné - sedadlo neposkytne. Vždycky je ten sloupek nejmíň o 15cm víc vepředu, než by měl být, kdybys měl origo sedačky - anebo sedíš špičkou prdele na kraji tý sedačky, abys držel berany, jak bys je jinak držel v buláčku s pohodlnost sedačky je ta tam. Myslím, že pro ergonomii pracoviště je originální sedačka docela dost důležitej prvek. |
|