| | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 09:49 | |
| | Pac slov chvaly neni nikdy dost, rad bych tady verejne jeste jednou PODEKOVAL "tvojplatonovi" za uzasny navod viz:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=241373&lan=0
vedouci k dokonalemu vyuziti vyse uvedeneho zarizeni ve FS2004 pomoci FSUIPC. Nebyt lidi jako on, kteri venuji svuj cas pro dobro ostatnich by tu bylo mrtvo a smutno.Vim, ze neni jediny takto obetavy, ale chci podekovat zvlast jemu, ze misto litani, spani... nam venoval svuj cas a zkusenosti!"Nech mu to boh oplati na detoch....." A pro ty, kteri si mysli, ze jim stale staci k ovladani throtlle mala packa na joyi dodavam, ze sam nechapu, proc jsem tak dlouho vahal s koupi. Je to sice porad simulace, ale naprosto o nicem jinem nez driv s malou packou na joysticku.O vyhodach mapovani reverzu,flaps nebo speedbrakes snad nema cenu psat a pocit po manualne zaletenem okruhu treba s tuckem, ale i cimkoliv jinym je fakt uzasny,takze vrele doporucuji.
PS:Nejsem agent od saiteku....koupil jsem si to za vlastni dodavam pro pritomne
stouraly...)) |
| |
|
| | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 10:40 | |
| | Píšeš,že mu to má bůh splatit na dětech.To je sice hezké,ale jakým způsobem...na kvalitě, nebo na množství..??? Hezký den.. |
| |
|
| | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 10:58 | |
| | Diky... Teraz to vyzera, ze som si ta zaplatil... |
| |
|
| | | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 11:10 | |
| | ...kdepak, ale neboj, ale ja se zase nekdy na neco zeptam))) |
| |
|
| | | | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 12:10 | |
| | Tesim sa... |
| |
|
| | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 13:15 | |
| | | |
|
| | | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 13:44 | |
| | Ok, diky za prispevek,mrknu na to taky! |
| |
|
| | | | SAITEK THROTTLE 8. 8. 2008 / 14:20 | |
| | Ja by som mal 2 otazky na Joja:
1. V ktorej casti toho manualu sa pise o plynulom nastaveni reverzov? Nikde to tam neviem najst...
2. Aka je vyhoda takeho nastavenia? |
| |
|
| | | | | SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu 8. 8. 2008 / 14:38 | |
| | Pise se to v kapitole/odstavci "Joystick Calibration", jak nastavit na jedine pace tyto polohy:
A – Maximum (Top of lever slot) - plny plyn
B – Upper Idle (Detent) - horni hranice minimalniho plynu "volnobehu"
C – Lower Idle (Below Detent / Above Reverse) - spodni hranice minimalniho plynu "volnobehu"
D – Reverse (Bottom of lever slot) - doraz/nejspodnejsi poloha maximalniho reverzu.
Viz obrazek "To set the Reverse position pull the lever all the way back to the bottom of the levers slot and press the Set button under the Reverse column."
Postup se pokusim nekdy prelozit, ale se znalosti alespon zakladu anglictiny se to podle da dat dohromady pozornym ctenim a prekladanim nejasnych vyrazu.
Jake to ma vyhody?
1) nemusis v te zadni pozici cekat nez se reverz nastavi jakoby soustavnym stiskem klavesy F2. Ale je otazkou, zda je to potreba, protoze stejne ten reverz poustis plynule.
2) muzes nastavovat reverz castecne, treba pri "couvani" s turbopropem, mas proste relitivne presnou kontrolu nad ucinkem reverzu.
3) je to proste zcela plynule a funguje to "jako v realu"
Neco podobneho se pak da jeste nastavit u vrtule, kde se podobnym zpusobem da nastavit praporovani neboli "feathering". |
| |
|
| | | | | | SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu 8. 8. 2008 / 14:59 | |
| | Ano, to nastavenie som nasiel, ale nikde som nenasiel napisane, ze sa reverz nastavuje plynule. Myslel som, ze na tych obrazkoch su len vyznacene oblasti zaberu
A-B - throttle
B-C - iddle
C-D - reverse
s tym, ze reverzy su v tej oblasti vzdy naplno... Nemam to teraz bohuzial ako vyskusat, lebo prave letim, ale hned ako pristanem to vyskusam... Ak ti to funguje plynule, tak to potom asi funguje, ale kym to nevyskusam, tak neuverim... |
| |
|
| | | | | | | SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu 8. 8. 2008 / 15:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | | SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu 8. 8. 2008 / 16:05 | |
| | Ok, tak ja tomu teda verim... |
| |
|
| | | | | | | | | SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu 8. 8. 2008 / 19:57 | |
| | Jenom mě tak napadlo, že by mohlo být zajímavé, kdyby to fungovalo asi takhle. Tah motorů by se dal měnit po celé dráze páky, tzn. krajní polohy by byly idle a full thrust. A kdybych stáhl plyn na idle, tak bych nějakým tlačítkem aktivoval reverz. To by přemapovalo "ovladač plynu" na "ovladač reverzu". Takže krajní poloha by byla idle reverz a ta druhá plný reverz. Mně by se takové ovládání líbilo víc, než mít část dráhy té páky jako plyn a zbytek jako reverz. Doufám, že nepíšu nějaké blbosti, tak to aspoň zkusím nějak vyzkoušet na své malé páčce plynu na joysticku. |
| |
|
| | | | | | | | | | SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu 8. 8. 2008 / 20:41 | |
| | Já mám Saitek X52 a plynovku mám na ovládání tahu a takový malý posuvný tlačítko, co je na ní, mám namapovaný jako reverz.
Takže stáhnu plyn na idle a následně "šoupátkem" aktivuju reverz..
Rychlý a pohodlný.. |
| |
|
| | | | | | | | | SAITEK THROTTLE - FSUIPC Reverz pakou plynu 8. 8. 2008 / 21:48 | |
| | tvojplaton
přepnutí na saiteku, to bude asi záležitost ovladačů saiteku, co? Vrámci FSUIPC si to moc představit nedovedu, ale možná jsem jenom blbě četl návod...
Dokážu si představit, že bych to řešil jako přepínač potenciometru, ale to by bylo lepší dát tam ty potenciometry dva... Jako u 747, tohle dokonce FSUIPC řeší tak, že pokud není plyn na nule, tak nereaguje na revers potencoimetr (tolik jsem četl v návodu).
Saitekové řešení je zajímavé. Možná existuje nějaký prográmek (jako je např. SV mapper na tlačítka), který toto řeší. Co? Ostatní?
|
| |
|
| | | SAITEK THROTTLE 13. 8. 2008 / 13:03 | |
| | Ahoj
podle navodu, ktery tu zverejnil tvojplaton, jsem se pustil do natavovani throttle qdt. Podle popisu mi throttle funguje bez problemu, ale mozna je to tim, ze uz mi tak ungoval i pred tim Jenze kamen urazu nastane uz pri mapovani reverzu. Udelal jsem vse podle navodu a ejhle, reverz funguje i na idle, takze bud mam trosku pridano, nebo mam reverz.
dalsi vec byla pri zkouseni nastaveni druhe paky jako ovladani otacek vrtuli. paka mi sice reagovala, nikolivek vsak plynule, nybrz jen v krajnich polohacj, takze otacky bud stahla uplne, nebo sly na max. Takze se tazi, zda delam neco blbe (dle navodu)?
Diky za kazdickou radu
Vojta |
| |
|
| | | | SAITEK THROTTLE 13. 8. 2008 / 13:17 | |
| | | |
|
| | | | SAITEK THROTTLE 13. 8. 2008 / 15:13 | |
| | Ahoj, zkusim se te nejdriv zeptat, jestli ti vse plynule fungovalo (staveni vrtule), rozsah throttle i pred tim, nez jsi to zprovoznil pres FSUIPC? Ja mel nejdriv potiz s kalibraci throttle quadrantu, protoze mi paky nechodily do krajnich poloh - teda fyzicky chodily, ale nedali napr nikdy 100procent throttle, to jsem opravil kalibraci primo v karte herni zarizeni co je ve windows. Potom jsem vse nastavil pres FSUIPC dle platonova navodu (vcetne reverzu) a vse funguje OK. Dokonce mi jeden joy (Logitech) funguje pripojeny pres FS2004, zatimco SAITEK THROTTLE mam nastaveny pro kazdy typ letadla zvlast a mezi sebou to bordel nedela. Vim, mel bych vse pripojit pres FSUIPC a prime pripojeni do FS2004 ignorovat, ale jsem lenoch.
Pokud jsi nemel potize s nastavenim pres FS2004, tak FSUIPC to kazit nebude. Ale mozna ti zustalo "viset" nejake drivejsi nastaveni ve FSUIPC a dela to neporadek. Na to pomuze v modulech prislusne FSUPIC smazat a vratit original zpatky. Stalo se mi pri nastaveni Tucka pres jeho vlastni PT utilitu, ze se mi s motorem c.3 zaroven pohyboval spojler,takze jsem nemohl odstartovat, protpze pri plnem plynu byl spojler taky naplno otevreny....pul dne jsem to vztekly resil, az jsem zjistil, ze to bylo FSUPIC - ktere do nastaveni throttle kecalo PT utility...Takze jsem modul FSUPIC smazal a dal cisty zpatky a vse funguje jak ma....
Snad ti to pomuze,hodne zdaru! |
| |
|
| | | | | SAITEK THROTTLE 13. 8. 2008 / 15:15 | |
| | Throttle fungoval plynule, ale vrtule mi plynule nechodila, proste jen ten skok. Zkusim se s tim dneska pohrat a dam vedet co a jak, snad to povali... |
| |
|
| | | | | | SAITEK THROTTLE 13. 8. 2008 / 15:51 | |
| | I ve FS2004 bez vlivu FSUIPC to proste musi chodit plynule (vcetne vrtule i mixture, zkousel jsem to na defaultni C182), ja mel potiz s tou kalibraci, ze jsem nemel nastaveny maximalni rozsah - vse je nastaveno u vsech pak stejne,tak to zkus nejdriv ve FS2004 bez FSUPIC, drzim palce. |
| |
|
| | | | | | | SAITEK THROTTLE 13. 8. 2008 / 19:23 | |
| | Uz ti funguje jak ma, proste byly spatne zkalibrovane osy. Prekalibroval jsem to ve woknech a vse frci jak ma. |
| |
|
| | | | | | | | SAITEK THROTTLE 13. 8. 2008 / 20:56 | |
| | No slava, hlavne ze to funguje!Tak hezky litani! |
| |
|
|