FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
opet volacky [CSA atd.] Jeden příspěvek | Celý strom
opet volacky [CSA atd.]   30. 4. 2002 / 17:10michal
muze mi prosim nekdo poradit, pripadne konkretne napsat jak dekompilovat? nejak se nedari.
diky
 

Re: opet volacky [CSA atd.]   1. 5. 2002 / 06:21Vláďa
V první řadě co je potřeba:

1. MS SDK pod názvem "ATC Voicepack SDK" ze stránky http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK00.asp. Pozor, soubor má cca 18MB.
2. dekompilátor, dílko našeho kolegy "gvpdeco.zip" - odkud nemůžu teď najít, ale na www.flightsim.com myslím je.
3. udělat si nebo použít sqvjelé volačky Jirky Brožka pro ČSA, Travelu a Fischera (popř. pro někoho jiného).

Potom bych doporučil pokusit se pochopit SDK, resp. způsob jak je celý soubor konstruován a "balen". Pak už zbývá jen buď "hrát" si v adresářích FS2002 (podle návodu MS) nebo vytvořit kopii adresářové struktury na jiné disku (rozbalit SDK jinam, překopírovat tam soubor "usenglishbig.gvp" a překopírovat i dekom DocompileGVP.exe). Použít dekompilátor příkazem "DecompileGVP.exe usenglishbig.gvp ConfigFile.xml PhraseFile.txt" a dekompilovat originál soubor "usenglishbig.gvp".
Do vzniklých chlívečků pilotů A-J přidat zvuky ze souboru JBr, doplnit soubor ConfigFile.xml o názvy airolinek a názvy jejich příslušných WAV souborů a spustit kompilátor vpedit podle návodu (zvolíš "File/New" a onen upravený ConfigFile). Pak viz naše diskuse nad délkou kompilace počkat desítky minut až několik hodin až prográmek vytvoří nový "zabalený" balík použitelný ve FS2002.

Snažil jsem popsat +/- svůj postup, který vedl k úspěšnému cíli.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ