| | | 747-200 RFP: zhasínání morotů krátce po startu 13. 8. 2008 / 15:21 | |
| | Zdravím vás,
začínám s 747čkou od ready for pushback. Když nahodím motory ( vše proběhne naprosto hladce a normálně), tak mi běžej asi tak minutu a pak zhasnou, jako bych vypnul přívod paliva ( samozřejmě že to nedělám). Zhasnou všechny najednou. Je to docela zvláštní chyba a nikde sem o tom nenašel zmínku, tak nevim, jestli je chyba v softwaru, nebo jestli něco někde dělám špatně já. Za případnou radu předem moc dík. |
| |
|
| | | 747-200 RFP: zhasínání morotů krátce po startu 13. 8. 2008 / 15:48 | |
| | Pošli sem nějaké screeny panelů ovládání motoru, overhead atp. |
| |
|
| | | | 747-200 RFP: zhasínání morotů krátce po startu 13. 8. 2008 / 19:56 | |
| | Pošli prosím všechny panely, letám s ním dva roky a třeba dokážu pomoct. |
| |
|
| | | 747-200 RFP: zhasínání morotů krátce po startu 17. 8. 2008 / 11:45 | |
| | | |
|
| | | | 747-200 RFP: zhasínání morotů krátce po startu 17. 8. 2008 / 13:21 | |
| | Jednu chybu vidím v tom, že nemáš na on ovrd/jett pumps. Zatím jsem na víc nepřišel, ale koukal jsem na to chvíli, zachvíli se na to podívám podrobněji. |
| |
|
| | | | 747-200 RFP: zhasínání morotů krátce po startu 17. 8. 2008 / 14:44 | |
| | K těm pumpám co psal MAV, je to sice nesmyslně zapnuté, ale tam problém není. Motory jsou krmené ze čtyr nádrží a proto je nesmyslně zapnuté propojení všech čtyř motorů s centrální nádrží + jsou ty pumpy vypnuté - obr. 3. No, mě zaráží pár věcí. A to: k obrázku 1 - "yaw damper vypnuté, a zapnutý požadavek na připojení letadla na ext. zdroj" k obrázku 2 - "tyto páčky nechávám na IDLE (nahoru), myslím, že to je bohatost a používám ji jen při startu motorů" k obrázku 4 - "nahoře je zvolen zdroj proudu z externích zdrojů - pozemních, dále pak u všech čtyr motorů by mělo být spojení alternátorů zapnuto a z odklopencýh spínačů to nepoznám, ale mají být zaklapnuté, další věc je, že můžeš po nastartování motorů odpojit a vypnout APC (nemám zvýrazněné)." A k obr. 5 asi toto: "nemáš hydraulický tlak v systému HYD sys 1 a 4 - spouští se tak že všechny 4 páčky přepneš na AIR PUMP AUTO (nahoru) - jsou vpravo dole, pak ten vypínač ELEC PUMP HYD SYS 4 by měl být vypnutý. Dále pro udržení reálnosti by měl být Humidifier On a Trim air open také zapnut. Proudění vzduchu by mělo být zapojeno i do třech PACK TRIPů. Asi to je vše, pokud by mě ještě něco trefilo do oka, tak se ozvu. Zatím. |
| |
|
|