FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako lietat vrtulniky v X-Plane 9 - Tutorial Jeden příspěvek | Celý strom
Ako lietat vrtulniky v X-Plane 9 - Tutorial   18. 8. 2008 / 01:29
Masak
Na skutecne, nebo skutecne simulovane autorotaci je dulezite a nekdy i zabavne to, ze vrtulnik reaguje jednak na ztratu tahu motoru otacenim na ktere musi pilot reagovat vyslapnutim pedalu, ale hlavne na zmeny zatizeni rotoru ktere nasledne zpusobuji narust nebo pokles otacek rotoru a nuti pilota pracovat s kolektivem aby udrzel RPM v pozadovanych mezich. Ty otacky se meni kdykoli pilot pohne cyklikou dopredu nebo dozadu a taky v zatackach. Zabavne a asi i uzitene je taky zkouset zkratit dokluz napriklad vyslapnutim pedalu, nebo prodlouzit nastavenim minimalnich RPM a vyssi rychlosti apod. Nic z toho FSka sama bohuzel neumoznuje a autorotace je omezena pouze na kolektiv dolu (a to jeste ne uplne jinak se otacky neudrzi-coz je nesmysl) a fleru nad zemi, takze je to docela nuda. DODOsim a Xplane jsou na tom nepomerne lip.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ