|  |  | Pre vyvojarov v Grounde ! Problem s LAYERs 23. 2. 2004 / 10:09 | |
|  | Narazil som na taky maly problemik v Grounde.
Mam orototexturu Blavy ako VTP2 na layer 10 podla navodu od Sulca.
Problem je, ked chcem vytvarat na tej ortotexture LWM poly (jazera, Dunaj..atd) tak niesu vo FS tie LWM vidiet.
Ale ak dam ortotexturu ako VTP2 na layer 4, 5, 6, 7 alebo 8, tak uz su vidiet vo FS aj tie LWM poly.
To znamena, ze LWM poly sa na VTP2 nezobrazuju od layer 9 a viac ???
Skuste mi to nejako jednoducho a zrozumitelne vysvetlit. Ale nie tak, ze daj teda VTP2 na layer 4 alebo 5. To nie, lebo ked dam excludovat cesty, tak zmizne aj kus VTP2 ) |
| |
|
 |  |  | Re: Pre vyvojarov v Grounde ! Problem s LAYERs 23. 2. 2004 / 16:24 | Sněhulák (platan) |
|  | Layery = vrstvy
vezmeš 10 vrstev pauzaku (takovy průhledný papír .-)
na každou něco namaluješ temperovkama......
Fsko tyto papíry vezme a dá je na sebe. 1 dá dolů a 10 dá úplně nahoru.... výsledek je tedy jasný .-) doufám..
Př:
Jestliže je např. něco ve vrstvě 6 a něco co to překrývá je ve vrstvě 8 je výsledkem to, že z překrývajících se míst vidíš to co je v té vyšší vrstvě tady tedy to co je v 8....
Snad je to takhle řečeno CORRECTly .-))
DEDUKCE = ortofoto přebyje vše v 1-9 = správně poněvač jestliže je z bmpček tak tam cesty jsou .-) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pre vyvojarov v Grounde ! Problem s LAYERs 23. 2. 2004 / 16:33 | |
|  | Cakal som skor odpoved, kde sa dozviem na akom layeri su LWM, kedze v grounde sa pre LWM neda nastavit layer.
Ale diky aj za to. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pre vyvojarov v Grounde ! Problem s LAYERs 23. 2. 2004 / 19:13 | Sněhulák (platan) |
|  | CO takhle ještě zkusit toto: (z doc ke groundu)
For a given project, Ground2K4 generates :
- one bgl for re-mesh polys (name ended with _2)
- one bgl for LWM polys (name ended with _3)
- one bgl for VTP2 polys (name ebded with _5)
- one bgl for VTP2 lines (name ended with _9) rivers/roads/shorelines only
- one or several bgls for car night lights lignes generated with Scasm (name ended with _9nnn)
Rekl bych totiz ze LWM nemá layer. Layery mají jen VTP2.
A zálezí na tom, v jakém pořádí načítá fsko soubory. A načítáje v pořadí dle abecedy. Takze skus soubor s bgl for LWM polys (name ended with _3) jen prejmenovat tak aby jej nacítal pozdeji nez VTP2 tedy na konci abecedy.
Snad jsme na to kápli .-))) |
| |
|
|