FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 17. 6. 2024, svátek má Adolf Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů Jeden příspěvek | Celý strom
Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 14:12
MT.
Zdravím všechny,
mám následující problém - na svém PC mám GA Radeon 9200 128MB a v nastavení FS-ky mám zaškrtnuto Transform and lighting, což výrazně pozitivně ovlivňuje FPS. Teď jsem ale nainstaloval letiště Milano - Linate a když při pohledu z 2D i 3D kokpitu mi všechny objekty scenery nepravidelně "blikají" (mění barvy a odstíny). Stává se mi to i na LKPR, kde např. v noci když si dám venkovní pohled, stojím pod lampou a zvednu kameru výše. Na zemi se mi objeví nepravidelně se pohybující tmavý mnohohran. Co vůbec funkce "Transform and lighting" dělá? Dá se tomuhle efektu nějak vyhnout (když pominu vyplnutí tohoto nastavení)? Má to adekvátní funkci přímo v nastavení grafické karty?
Díky.
MT.
 

Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 14:24
Luděk Ch.
To nastavení způsobí, že tuto funkci přenechá procesor grafické kartě. A pokud ji karta hardwarově podporuje (všechny novější katrty), tak se významě zvyšuje FPS. Ale nevím, jak to souvisí s tím blikáním, to bych hledal problém třeba v ovladačích nebo nastavení vyhlazování atd.
 

Re: Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 14:39
MT.
Ovladače jsem si stáhl v pátek nejnovější. Vyhlazování mám nastavené přímo na grafické kartě na (na 4x s optimalizací na výkon), anisotrofní filtrování na 2x. Jinak při změně těchto nastaveními nebyl rozdíl, "blikalo" to pořád.
 

Re: Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 14:39
MT.
Ovladače jsem si stáhl v pátek nejnovější. Vyhlazování mám nastavené přímo na grafické kartě na (na 4x s optimalizací na výkon), anisotrofní filtrování na 2x. Jinak při změně těchto nastavení nebyl rozdíl, "blikalo" to pořád.
 

Re: Re: Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 14:40
Luděk Ch.
Hmmmm.... To máš blbé Víc už ti bohužel neporadím.
 

Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 15:49
xWing   
Riesenie je jednoduche a vyriesis to priamo z FSky.
Nema to suvis s T&L.
Stiahni si MIPMAP level na 4. Mohlo by to byt uz OK.

 

Re: Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 16:55
MT.
Mám to na 4. Když je to výše, objekty taky blikají, ale trochu jinak, je to spíše takové pulzování. Na to jsem přišel. Zkoušel jsem to dát i 3 a níže, ale to nepomohlo, zkrátka to s tím asi nesouvisí. Co dál zkusit? Má tady někdo taky RADEONa 9200? Jaké máte nastavení (detail)?
 

Re: Re: Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů   23. 2. 2004 / 18:06Tomas
A co zkusit vymazat soubor fs9.cfg a vsechno nastavit znovu. Zaroven bych v ovladacich zkusil nechat default hodnoty. Jestli mas Catalysty 4.2, zkusil bych jit niz 4.1, 3.1, 3.09 ... .

Co se tyce nastaveni, zkus na netu pohledat "Reality XP FS2004 tweak guide". Jinak, neni na 9200 4xAA trochu moc?

 

Re: Re: Re: Re: Nastavení Transform and lighting - problém s blikáním objektů - VYŘEŠENO   24. 2. 2004 / 10:31
MT.
Tak pomohlo kupodivu odebrat nový ovladač (ATI Control Panel i ATI Driver) a nainstalovat starší z ledna 2004. Holt ne vždy je novější lepší.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ