|  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 30. 8. 2008 / 20:34 | |
|  | | |
|
 |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 30. 8. 2008 / 20:44 | |
|  | zajímavé to jsem nikdy zevnitř neviděl jak se to dělá |
| |
|
 |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 30. 8. 2008 / 22:20 | |
|  | uprostřed Anduly na podlaze je hydraulický dopravník,balíky se dají za ty zarážky a ukurtují pásy,ve vzduchu to ovládá navigátor,může navolit počet balíku na 1 shoz,1najednou,2,3,4...atd nebo všechno najednou co je v mašině,posouvá se dopravník a automaticky se navíjí i ten kotvící pás..tak nějak ve zkratce |
| |
|
 |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 31. 8. 2008 / 00:23 | |
|  | zajímavý a pěkný fotky. A na CIAFu se teda bude předvádět shoz těhle balíků? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 31. 8. 2008 / 17:13 | |
|  | Obdivuju, když se někdo s tímto dokáže trefit na nějaké přesné místo Asi je to tím, že na to bude nějaká jedoduchá pomůcka, kterou samozřejmě neznám  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 31. 8. 2008 / 20:30 | |
|  | stačí vědět vítr,výšku,rychlost a rychle počítat....))))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 1. 9. 2008 / 19:26 | |
|  | to bych spíš vsázel na svůj chybý odhad    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 1. 9. 2008 / 23:35 | |
|  | staci to udelat jako junkers 87 za druhe valky. presnost shozu zarucena  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 2. 9. 2008 / 11:14 | |
|  | ja ja, genau ... potvrzuji 4 z 5ti sudetaku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 2. 9. 2008 / 11:16 | |
|  | Spis Polaku, ne?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Nácvik shozu nákladu na CIAF 2. 9. 2008 / 18:14 | |
|  | V IL-2 jsem to zkoušel a řeknu ti čéče, že to taky není zrovna nejjednodušší Dostat se do přesně střemhlavého letu a navíc přesně nad maličký cíl... když to začneš později nebo dříve potápět, tak se dostaneš mimo a v tom střemhlavém letu už nemáš moc času na opravu, abys to pak vybral v bezpečné výšce a když opravuješ, tak už to pak nemusí být střemhlavý let a trajektorie bomby taky nebude a tím pádem to bude zase mimo   A nebo jsem tak mašlatý a tím pádem nebudu moct nikdy nic vyhazovat z letadla    |
| |
|
|