|  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 20:58 | |
|  | Tak vám tu dávám ,jako jeden z prvních co přistáli přesně na čas, nějaké ty screeny ...moc toho není , snad mě někdo doplní ve screenech |
| |
|
 |  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 21:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 22:03 | |
|  | Tak jsem ze sebe udělal "observerační balón" nad letištěm pro pár screenů škoda, že je třeba jít spát, byla tam docela sranda Tady je pár úlovků + přílet 
Nebudu na vás šetřit obrázkama    |
| |
|
 |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 22:32 | |
|  | Pekny, koukal sem, kam ste jako GA zapluli a oni tam maj pro GA takovej parcik, mne ste se ztratili mezi stromama akorat a vic sem vas nevidel Jo a sprav si to MTL, ja rozhodne nelitam jako Virgin  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 22:36 | |
|  | No to stání tam je pěkně pitomé, protože není vidět na hlavní APN a navíc to není nijak označené a než mi to podle mapky došlo, tak jsem to přejel a ještě se honem před OKART vracel   Jo a jinak to MTL nevím, ono to občas blbne TVS tam mám, protože je občas vídám, tak nevím kde udělali soudruzi z NDR chybu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 23:18 | |
|  | Já jsem si říkal kam to jedeš, když ses tam na té pojezdovce otáčel. Jsem nevěděl, že jedeš na to stejný místo jako já Ale taky jsem do mapy čučel kam mě to poslal. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 06:45 | |
|  | No já to okoukal stání od 1 do 17 a on mě pošle na 18   Tak to jsem byl v... mapě  |
| |
|
 |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny Zhodnotenie 2. 9. 2008 / 22:45 | |
|  | Jeej ten Fischer na screenoch som bol ja Bola to super vydarena akcia. Super ATC. Len niektory piloti sa asi nvedeli zmestit do koze a vzdy skakali do reci ATCckarovi v polsku EPWW_CTR dokonca musel aj zvysit hlas. Takisto som sa stretol s pilotom ktory ma pocas rolovania obehol aby nahodou nebol posledny na stojanke Proste niektorym chyba trosku slusnosti. Ale event perfektni.
Moje ero : Wilco 737 300 Pilot in command
Uz sa tesim na triangle  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny Zhodnotenie 3. 9. 2008 / 11:48 | |
|  | jj na to jsem koukal, jak vám tam hodil myšku přes tu trávu jeden SkyEuropák... skoro jako na silnicích  |
| |
|
 |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 22:46 | |
|  | Pěkné, moc screenů ze vzduchu tady nemíváme. Možná by si zasloužily fsscreens. Ja dnes přidávám jen jeden, na kterém jsem já a moje moldavská kamarádka Extra 300, za kterou mě chytrý polský řídící zařadil do "ILS" (dá-li se to tak nazvat - poslední vektor mířil kamsi před dálnou), tudíž jsem se jí skoro podíval na záda. Na průlet jsem byl ale liný, i když si ho situace zasloužila.
Tak jsem jim za to aspoň při odletu zpět udělal vzrůšo z rozsypanou elektrikou a klimatizací (příčinou byla zapomenuté vyhřívání pitotky z příletu, které přetížilo generátor APU a pak už se závady vršily) na holding pointu, kterou jsem nějakou dobu dával dohromady, za což se mípovi a jeho herkymu omlouvám. Tato situace je hezky vidět na Ivově vzdušné špionáži. |
| |
|
 |  |  | All to Krakow - Screeny 2. 9. 2008 / 23:30 | |
|  | Pár screenů z naší téměř tříhodinové vrtulníkové mise, to že dokáže dvojice IFR vrtulníčků nadělat pěknou paseku, jsme se přesvědčili na vlastní kůži . Moc letadel nás nekřižovalo, ale skoro vždycky to bylo sblížení a dokonce jeden nucený TCAS descend 
Bolí mě ruka z tří hodin letu na ruku ale bylo to fajné, jen houšť 
Nenechte se zmást, oba vrtulníky byly Belly , to jen MTL má nějaký problém se zobrazením jiného vrtulníka než hinda 
|
| |
|
 |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 06:49 | |
|  | Jojo, to jsou ti autopilotovci    |
| |
|
 |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 11:14 | |
|  | Vrtulník vždycky působí rozvratně, nechcete vypracovat nějakou Heli touru ? To by bylo ve FIRu srandy...  |
| |
|
 |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 22:31 | |
|  | Heli toura je v procesu vývoje. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 4. 9. 2008 / 13:01 | |
|  | Supéééér 
No teď ještě vycvičit rychle ATC, protože jinak se po začátku toury vytvoří neorganizovaný chaos...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 4. 9. 2008 / 13:08 | |
|  | Co je na řízení vrtulníku jiného než na řízení letadel? jediná výhoda je, že když ho zaholduji tak holduje na místě  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 4. 9. 2008 / 13:21 | |
|  | Proč by mělo holdovat na místě..? Vrtulník, když holduje, tak je pro pilota příjemnější lítat kolečka, než viset.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 4. 9. 2008 / 13:22 | |
|  | Nic těžkého na tom není, právě proto nechápu chaos, který obvykle přítomnost vrtulníku v řízené oblasti vzbuzuje...
S tím holdováním je to spíš na škodu, kromě toho, že pilot toho vrtulníku riskuje při výpadku motoru, že neřízeně spadne, tak tím může totálně zabít holdovací místo v dané hladině (při VFR se tam můžou honit třeba 4 letadla... ). Pak taky vrtulník musí při každém hlášení zdůrazňovat, že je vrtulník, jinak ho cpe na obvyklou trasu, i když mu předtím schválil něco jiného (ale to může být problém spíše výjimek, než vrtulníku jako stroje).
A pak je tu ta chyba při hlášce, zpomalte na minimum approach speed...  |
| |
|
 |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 12:01 | |
|  | taky pár jich sem dám.. event pěkný ale nechápu některý lidi, proč nepočkají se zavoláním dokud se neukončí předešlá komunikace... ATC něco sděli a než stihne pilot odpovědět už tam drmolí někdo další.. včera to bylo hodně často |
| |
|
 |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 13:00 | |
|  | No včera to byla dost hustá akce, a to i v původním významu slova. Já tam asi taky někde jsem, měl jsem ksicht CEF 1003, takže nás s Vojtou mohl někdo považovat za duchy. Skákání do řeči mě taky štvalo až jsem měl celkem agresivní nutkání požádat nějakého SUPa o kicknutí jednoho Euroharmony a jednoho Malèva. Oba skákali jak patrony, ale na readback se čekalo věčnost, obvykle začali, když už se do toho pustil někdo jiný a ani jeden neměli scenerku, což byl docela problém. No ale pak jsem se uklidnil, vypnul to a šel dělat něco rozumnýho  |
| |
|
 |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 13:39 | |
|  | jj jseš to ty, to já celej let jsem čuchal tvoje tupolevský výpary (ESK6RH) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 13:44 | |
|  | Tak to zrovna nejsem já, volačka CEF1003 byl Vojta, já měl pouze stejnou livery, ale volačku VIP, abych nemusel odpovídat na určité dotazy a připomínky, kterým ne příliš dobře rozumím. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 21:34 | |
|  | To nejsou žádný výpary, ale vůně! A nerozčiluj mě, nebo místo na nominál budu vzlétat na vzletový, a to budou teprve čmoudíky! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 22:30 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | All to Krakow - Screeny 3. 9. 2008 / 21:46 | |
|  | No jo a co mám říkat já, když jsem za tím kouřícím konečníkem stál skoro deset minut  |
| |
|
|