FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 9. 2025, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Divoké přiblížení :) Jeden příspěvek | Celý strom
Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 15:37
Cirrus/Pindra
Když jsou ty videjka, na tohle jsem narazil a někdy si tam zalítnu... pěkné:
http://www.youtube.com/watch?v=WFFvLDr2-qE&feature=related
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 16:04
Flora   
Ta to bylo moc zajímavé, díky za odkaz...
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 16:05
kutak
ten strom před tou dráhou je celkem nebezpečnej hodně pekny videjko
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 17:02
donCarlos
Buď neumím číst, nebo to tam není - co to je za letiště?
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 17:07
B3d4   
It was Elba Island off the north west coast of Italy. If you would like to see a map click on the Statistics & Data tab below the video. ...nebo neumíš anglicky
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 17:18
Teflon_490   
Primo v prvni sekunde je to napsane - landing at Marina di Campo at Elba island.
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 17:21
donCarlos
Jo, jsem vůl, ten začátek jsem nesledoval, měl jsem hlučnější jednání s mámou
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 17:51
Toomitsch
Jsem videl vcera na IVAO na LKKU. V hlavni roli pan Poricky Ivo a L410
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 21:06
Kamyl   
Co zas proved FSJirmus? Usnul na finale?
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 21:16
FSPilot   
Ne, ale z časové tísně jsem to přiblížení vzal trošku brutálně, v podstatě podobně jako na tom videu, akorát jsem se nevyhýbal kopcům, ale řezal jsem okruh
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 22:33
Cirrus/Pindra
Jako circling?
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 22:40
FSPilot   
Nee... letěl jsem VFR, po větru jsem měl 4000ft, letiště elev. 581ft, takže docela mazec a 4. zatáčku jsem točil na úrovni práhu 03C A vyšlo to v pohodě Mocné reversy
PS: na toto bych se ale v reálu fakt nezmoh ani s C152 - protože nemá revers [joke]
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 22:46
OK-PPT (AVP57T)   
A ty neznáš manévr znaný skluz? Já vím C-152 to údajně nedělá dobře na klapky, ale v nouzi...
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 22:48
FSPilot   
S klapkama nad 10° se dělat na Cessně ani nesmí (nevím proč, ale je to tak) a z té výšky by mi pomohla asi jen vývrtka
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 23:08
Cirrus/Pindra
Nedělá to dobře závěsum a ani se tomu nedivim, Cessna je takový kolo, se kterym se prostě lítá rovně. Ale třeba taková Z-42, tak ta padá jak šutr.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 13:11
Kachna
tam stačí stáhnout plyn,...
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 16:17
FSPilot   
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 06:54
BloodDrainer   
Ahojte,prosim,muzete vysvetlis skluz??

Jinak videjko opravdu silene ... !
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 07:09
Zaremba   
No velmi jednoduše. Leť rovně. Nic jiného nedělej, jen na plno kopni nohu. Až budeš mít potřebnou výšku nohy vyrovnej.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 11:38
nimbo
To je ale hooodne zjednodušené.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 13:24
Zaremba   
Ovšem pro potřeby FS naprosto dostačující, zkus to
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 14:38
Blackrat
Urcite? podle me ho to stahne do strany od drahy. Musi se kontrovat kridylkama.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 14:41
Lowmick   
A kdyz u toho jeste bude drzet horizont tak bude zatacet jak Beseneyi pri vystoupeni, u AN2 v poho, 205ka chyta hodne turbulentni proudeni na vyskovku a smerovku...
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 16:31
FSPilot   
http://www.youtube.com/watch?v=xFrPtWEWgrw Moc pěkné
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 17:05
Zaremba   
Moc to žerete bavíme se o FS.
Zkoušel jsem teď ten skluz jen kopnutím s MAAM Dc-3 a v pohodě do osy A obtížnost je na plno.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 17:14
Vita Zenisek
Tak specialne MAAM DC-3 trosku tech protikridylek vyzaduje. Dynamiku na ni delal clovek od RealAir
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 17:30
Zaremba   
No tak jsem asi blbej a kecám a nic jsem nezkoušel...
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 18:36
Zaremba   
Za předchozí unáhlenou reakci se omlouvám, nějak dnes nemám den.
Ale provedl jsem malý testík. Vždy 3 okruhy s provedeným skluzem pouze vykopnutím nohy s výdrží 5 s. Nastavení FS na nejreálnější co jde. Ovládání joystickem a pedály
MAAM DC-3
1. Konec v ose
2. Mimo dráhu cca na šířku křídla
3. Na dráze, podvouzkové kolo v ose

Místní Z-142 s upravenou dynamikou
1. 2. 3. Vždy na dráhu, nikdy v ose

Blaník (od toho německého plachtařského guru - nemůžu si vzpomenout na jméno.
1. 2. 3. Vždy v ose

ATR 72-500 F1
1. 2. Mimo dráhu.
3. Dráhu jsem jen tak tak trefil.

Tu-154M od PT
1. 2. 3. Ani se neptejte

Z toho vyplývá, že u letadel, pro která skluz smysl má. Je to s kopnutou nohou dostačující.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 18:46
Vita Zenisek
Co znamena s vydrzi 5s? A co delas potom?
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 18:51
Zaremba   
Kopnu nohu počkám 5 s a kontra do cca 2 s se let srovná.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 18:58
Vita Zenisek
5s je na ni asi malo no. Skluz neni o tom tam jen tu nohu kopnout a pak pustit.
Je to o tom tam tu nohu drzet a kridylkama udrzovat smer ve kterym chces letet.
Vysledkem je ze pri stejne dopredne rychlosti se ti zvysi rychlost opadani (musis dokonce potlacit abys tu doprednou rychlost udrzel na stejne hodnote).

 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 19:12
Zaremba   
Já v reálu skluz znám. Jednou jsem ho dokonce udělal tak důkladně, že jsem opocen abych doletěl k prahu dráhy. O tom, co jsem se dozvěděl od instruktora asi netřeba hovořit Jen jsem tu psal, že díky dynamice FS postačí kopnout nohu.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 19:16
OK-PPT (AVP57T)   
Sice je pravda, že lítám více typů, ale mám takový pocit, že u některých strojů se bez srovnání křidélkama neobejdeš. Schvalně si projdu to co mám a dám vědět.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 06:46
Kamyl   
Ivo az bude z tebe big pajlot na dopravakach, tak asi prestanu litat a zacnu se zajimat treba o vlaky nebo lode...
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 07:45
Toomitsch
A ted si predstav, ze opravdu litat na B737-X bude (coz mu z celeho srdce preju) a bude mit na levem sicu Jirmuse Se autopilot zapoti
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 10:41
Kamyl   
A stihaci z okolnich statu...
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 10:49
Toomitsch
To beru jako zpestreni jejich sluzby, aspon budou mit ostry start
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 11:28
OK-PPT (AVP57T)   
To by byla dvojka. Jirmus a FSJirmus, aneb sleep pauza nad Prahou.
 

Divoké přiblížení :)   11. 9. 2008 / 16:20
FSPilot   
No a mohli bychom ještě založit aerolinky "JirmusAir" a ve znaku něco podobného jako Wizzair Samé ZZZZZZZZzzzzzzzzz....
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 18:18
Kendy   
letiště LIRJ
 

Divoké přiblížení :)   10. 9. 2008 / 19:03
Raspber
Tak na Elbě jsem byl na dovolené a skutečně je to tam z týhle strany tak drsný
 

Divoké přiblížení :)   12. 9. 2008 / 15:05
Luděk Ch.
Už si to někdo zkoušel zaletět ve FS? S L159 v pohodě, ale se 737-700 nic moc. Ještě jsem byl dost vysoko, ale přitom už jsem zadrhl křídlem o zem, jak jsem se snažil dotočit na kurs dráhy ))
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ