|  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 15:37 | |
|  | | |
|
 |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 16:04 | |
|  | Ta to bylo moc zajímavé, díky za odkaz... |
| |
|
 |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 16:05 | |
|  | ten strom před tou dráhou je celkem nebezpečnej hodně pekny videjko |
| |
|
 |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 17:02 | |
|  | Buď neumím číst, nebo to tam není - co to je za letiště? |
| |
|
 |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 17:07 | |
|  | It was Elba Island off the north west coast of Italy. If you would like to see a map click on the Statistics & Data tab below the video. ...nebo neumíš anglicky  |
| |
|
 |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 17:18 | |
|  | Primo v prvni sekunde je to napsane - landing at Marina di Campo at Elba island. |
| |
|
 |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 17:21 | |
|  | Jo, jsem vůl, ten začátek jsem nesledoval, měl jsem hlučnější jednání s mámou   |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 17:51 | |
|  | Jsem videl vcera na IVAO na LKKU. V hlavni roli pan Poricky Ivo a L410  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 21:06 | |
|  | Co zas proved FSJirmus? Usnul na finale?    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 21:16 | |
|  | Ne, ale z časové tísně jsem to přiblížení vzal trošku brutálně, v podstatě podobně jako na tom videu, akorát jsem se nevyhýbal kopcům, ale řezal jsem okruh    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 22:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 22:40 | |
|  | Nee... letěl jsem VFR, po větru jsem měl 4000ft, letiště elev. 581ft, takže docela mazec a 4. zatáčku jsem točil na úrovni práhu 03C   A vyšlo to v pohodě Mocné reversy 
PS: na toto bych se ale v reálu fakt nezmoh ani s C152 - protože nemá revers [joke]   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 22:46 | |
|  | A ty neznáš manévr znaný skluz? Já vím C-152 to údajně nedělá dobře na klapky, ale v nouzi... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 22:48 | |
|  | S klapkama nad 10° se dělat na Cessně ani nesmí (nevím proč, ale je to tak) a z té výšky by mi pomohla asi jen vývrtka     |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 23:08 | |
|  | Nedělá to dobře závěsum a ani se tomu nedivim, Cessna je takový kolo, se kterym se prostě lítá rovně. Ale třeba taková Z-42, tak ta padá jak šutr. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 13:11 | |
|  | tam stačí stáhnout plyn,... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 16:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 06:54 | |
|  | Ahojte,prosim,muzete vysvetlis skluz?? 
Jinak videjko opravdu silene ... ! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 07:09 | |
|  | No velmi jednoduše. Leť rovně. Nic jiného nedělej, jen na plno kopni nohu. Až budeš mít potřebnou výšku nohy vyrovnej. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 11:38 | |
|  | To je ale hooodne zjednodušené.    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 13:24 | |
|  | Ovšem pro potřeby FS naprosto dostačující, zkus to |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 14:38 | |
|  | Urcite? podle me ho to stahne do strany od drahy. Musi se kontrovat kridylkama. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 14:41 | |
|  | A kdyz u toho jeste bude drzet horizont tak bude zatacet jak Beseneyi pri vystoupeni, u AN2 v poho, 205ka chyta hodne turbulentni proudeni na vyskovku a smerovku... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 16:31 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 17:05 | |
|  | Moc to žerete bavíme se o FS.
Zkoušel jsem teď ten skluz jen kopnutím s MAAM Dc-3 a v pohodě do osy A obtížnost je na plno. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 17:14 | |
|  | Tak specialne MAAM DC-3 trosku tech protikridylek vyzaduje. Dynamiku na ni delal clovek od RealAir |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 17:30 | |
|  | No tak jsem asi blbej a kecám a nic jsem nezkoušel... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 18:36 | |
|  | Za předchozí unáhlenou reakci se omlouvám, nějak dnes nemám den.
Ale provedl jsem malý testík. Vždy 3 okruhy s provedeným skluzem pouze vykopnutím nohy s výdrží 5 s. Nastavení FS na nejreálnější co jde. Ovládání joystickem a pedály
MAAM DC-3
1. Konec v ose
2. Mimo dráhu cca na šířku křídla
3. Na dráze, podvouzkové kolo v ose
Místní Z-142 s upravenou dynamikou
1. 2. 3. Vždy na dráhu, nikdy v ose
Blaník (od toho německého plachtařského guru - nemůžu si vzpomenout na jméno.
1. 2. 3. Vždy v ose
ATR 72-500 F1
1. 2. Mimo dráhu.
3. Dráhu jsem jen tak tak trefil.
Tu-154M od PT
1. 2. 3. Ani se neptejte
Z toho vyplývá, že u letadel, pro která skluz smysl má. Je to s kopnutou nohou dostačující. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 18:46 | |
|  | Co znamena s vydrzi 5s? A co delas potom?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 18:51 | |
|  | Kopnu nohu počkám 5 s a kontra do cca 2 s se let srovná. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 18:58 | |
|  | 5s je na ni asi malo no. Skluz neni o tom tam jen tu nohu kopnout a pak pustit.
Je to o tom tam tu nohu drzet a kridylkama udrzovat smer ve kterym chces letet.
Vysledkem je ze pri stejne dopredne rychlosti se ti zvysi rychlost opadani (musis dokonce potlacit abys tu doprednou rychlost udrzel na stejne hodnote).
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 19:12 | |
|  | Já v reálu skluz znám. Jednou jsem ho dokonce udělal tak důkladně, že jsem opocen abych doletěl k prahu dráhy. O tom, co jsem se dozvěděl od instruktora asi netřeba hovořit Jen jsem tu psal, že díky dynamice FS postačí kopnout nohu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 19:16 | |
|  | Sice je pravda, že lítám více typů, ale mám takový pocit, že u některých strojů se bez srovnání křidélkama neobejdeš. Schvalně si projdu to co mám a dám vědět. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 06:46 | |
|  | Ivo az bude z tebe big pajlot na dopravakach, tak asi prestanu litat a zacnu se zajimat treba o vlaky nebo lode...   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 07:45 | |
|  | A ted si predstav, ze opravdu litat na B737-X bude (coz mu z celeho srdce preju) a bude mit na levem sicu Jirmuse Se autopilot zapoti  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 10:41 | |
|  | A stihaci z okolnich statu...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 10:49 | |
|  | To beru jako zpestreni jejich sluzby, aspon budou mit ostry start  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 11:28 | |
|  | To by byla dvojka. Jirmus a FSJirmus, aneb sleep pauza nad Prahou.   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Divoké přiblížení :) 11. 9. 2008 / 16:20 | |
|  | No a mohli bychom ještě založit aerolinky "JirmusAir" a ve znaku něco podobného jako Wizzair Samé ZZZZZZZZzzzzzzzzz....    |
| |
|
 |  |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 18:18 | |
|  | | |
|
 |  |  | Divoké přiblížení :) 10. 9. 2008 / 19:03 | |
|  | Tak na Elbě jsem byl na dovolené a skutečně je to tam z týhle strany tak drsný  |
| |
|
 |  |  | Divoké přiblížení :) 12. 9. 2008 / 15:05 | |
|  | Už si to někdo zkoušel zaletět ve FS? S L159 v pohodě, ale se 737-700 nic moc. Ještě jsem byl dost vysoko, ale přitom už jsem zadrhl křídlem o zem, jak jsem se snažil dotočit na kurs dráhy )) |
| |
|
|