O nějakém jednoduchém tutoriálu nevím, já jsem postupoval tak, že jsem používal xml budíky ostatních a přepisoval textury. Časem jsem si samovolně odvozoval různé souvislosti mezi těma blbostma, a tak jsem se nějak naučil ty základy. Potom jsem kouknul do tutoriálu, který je v FSX SDK a podle toho zkouším dělat různé propojení například mezi jističem a budíkem ( když je jistič vypnutý, tak budík ukazuje 0 a když zapnutý, tak budík běhá tak jak má).
K prvnímu dotazu- Pokud je to jednoduchý éro bez těch chytáků, že když něco nezapneš, tak nenastaruješ, tak se dá očekávat, že to bude mít ty jednoduchý budíky- to většinou poznáš když se koukneš na to xml a má to tenhle tvar:
(Value Minimum="0" Maximum="0.9")(A:Airspeed mach, machs)(/Value)
Pokud ovšem je v řádku value něco podobnýho:
(Value)(A:Gear right position,percent) near 100 == (A ircuit general panel on,bool) && (L:GCheck,number) ||(/Value)
Tak to bude mezi sebou různě propojený(to se pozná podle toho L: ) a do toho bych se radši nemíchal |
|