FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Díky za Meťáka Jeden příspěvek | Celý strom
Díky za Meťáka   22. 9. 2008 / 23:02
Kachna   
Ani neím, co napsat jiného. Konečně je další nazapomenutelný stroj, který má přenádherný rodokmen. Sice ho nemůžu hned odzkoušet (jsem v rachotě,ale myslím,že ráno jak se vrátím domů, tak u něho strávím mraky času.



Jo a zamlouvám si repaint na kladneského MML
 

Meťák je TADY !!   22. 9. 2008 / 23:07
Rozšafín Ctibum   
Chlapi, v sekci LETADLA ! Jdu zkoušet.
 

Meťák je TADY !!   22. 9. 2008 / 23:15
OK-PPT (AVP57T)   
Haúúúúú, už jdu na něho a dneska nejdu spát. Díky pánové super práce!!! Moc díky!!!
 

Meťák je TADY !!   22. 9. 2008 / 23:47
FSPilot   
No nedalo mi to a musel jsem vyzkoušet a teda, lítá se s tím parádně, fakt bomba éro, i model nesmírně pěkně promakaný!

Jen jedinou výtku si dovolím Cockpit nevypadá špatně, palubní deska je super, jen mi k naprosté dokonalosti chybí vystínování těch potahů a prostoru pod palubovkou, jinak je to éro naprosto dokonalé

A nevím teda jak reálný meťák, ale pády na tomto vypadají fakt luxusně Velmi mi to připomíná vlastnosti Cessny (reálné)
 

Díky za Meťáka   22. 9. 2008 / 23:27
donCarlos
Teda, až když jsem ten model vyzkoušel tak jsem si uvědomil, kolik má podivných a zajímavých technických řešení. Hlavně by mě zajímala správná technika přistávání na takhle řešenej podvozek

Díky, je to krása.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 00:41
Zouzman Air
I když ráno brzy vstávám, nedalo mi to nevyzkoušet. Musím říct, stálo to za to. Výborná práce, díky.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 08:06
Gmilan
No krasna praca, ale aby tej chvaly nebolo tolko - mne osobne vadi ten 2D panel posunuty dolava. Je pravda ze v "Metaku" som nikdy nesedel, ale ak priamo v zornom poli pilota je stredovy stlpik, asi to nebude OK. Jednoducho nechapem zmysel posunutia panelu vlavo. Mohol by to niekto objasnit? Dik
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 10:20
FSPilot   
Možnost ovládat všechny přístroje na palubní desce a popř. autor nechtěl deformovat onen panel, jinak by mu ubral na funkčnosti, třeba? (jen můj názor)
 

Díky za Meťáka-2Dpanel?   23. 9. 2008 / 11:39
Gmilan
adeformovat? ubrat funkcnost?.. no nemyslim, ze by pusunutim dolava nieco take ziskal, vycentrovanim D panulu urcite k nicomu takemu nedojde. Mozno existuje na to nejaky dovod,.. no priznavam ze pre mna je to zahada. Snad JHozo vysvetli
 

Díky za Meťáka-2Dpanel?   23. 9. 2008 / 12:16
jožo
Ak si JHozom myslel mňa, tak ja to nevysvetlím, model Meťáka robil čmeliak (Jožo Vrabec) , ja som to len inicioval, dodal som všetky podklady včetne manuálu k Meťáku a robil som textúry slovenských Meťákov včetne textúr interierov. (OM-MMS a OM-MMK) Okrem toho som liezol na nervy čmeliakovi neustálymi pripomienkami , dúfam že mi to už odpustil . Takže s 2D panelom sa musíš obrátiť na neho. Ale predpokladám, že s 2D panelom už lieta málokto, preto sa robil virtuálny kokpit.
 

Díky za Meťáka-2Dpanel?   23. 9. 2008 / 12:21
Gmilan
sorry ze som ti skomolil nick ... preklep. No ja lietam s 2D panelom casto, v airlineroch dokoca takmer vyhradne. Ale dik.
 

Díky za Meťáka - technická poznámka   23. 9. 2008 / 10:54
jožo
Som rád (a Jožko Vrabec určite tiež) že sú na Meťáka dobré ohlasy. Len chcem poradiť tým, čo nemajú SP2. Ja SP2 nemám tiež a v SP1 ten vysoký lesk textúr spôsobuje rozmazanie vonkajších textúr, čo pôsobí nepekne. Teda ak ná niekto len SP1 nech všetky vonkajšie textúry (Exterier, exterier 1, exterier 2 a Wing) otvorí v IMAGETOOL, prekonvertuje do 24 alebo 32 bit. textúr a potom nazad do DXT3. Tým sa odstráni rozmazanie vonkajších textúr. Ak to nepomôže, tak ich aj otvoriť v nejakom grafickom programe (napr. v Corel PhotoPaint) a znovu uložiť a v IMAGETOOL prekonvertovať do DXT3. Viem, že 99% vás všetkých toto vie (lepšie ako ja ) ale sú tu niektorí aj veľmi mladí, tak možno všetci nevedia... Takže nenadávajte mi prosím, že tu píšem takú samozrejmú vec.
 

Díky za Meťáka - technická poznámka   23. 9. 2008 / 11:21
N.G.
já to nevěděl a žádnej mladoch nejsem takže dík
 

Díky za Meťáka - technická poznámka -dôkaz   23. 9. 2008 / 11:28
jožo
Tu je dôkaz. Ide samozrejme o FSX. FS 2004 nemám, takže tam neviem ako sa zobrazujú textúry s leskom.
31015 B / 600 x 429 / Bez lesku.jpg
30452 B / 600 x 433 / Ružomberský.jpg
 

Díky za Meťáka - technická poznámka   24. 9. 2008 / 14:36
jožo
Neviem už v čom príspevku som čítal, že dotyčnému chýba tieňovanie pod prístrojovkou. Stačí urobiť toto, čo je na screenoch. Do textúry Interier4_MetaSokol treba dať čiastočne priesvitný tieň a výsledok vidno na druhom screene.
18641 B / 500 x 500 / Interier4_MetaSokol.jpg
32900 B / 600 x 440 / tieň.jpg
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 14:23
Raspber
Taktéž moc děkuju. Radost pohledět. Asi se vrhnu taky na nějaký repaint asice na Frýdlantského NMQ.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 15:27
Srandista
Ahoj, moc děkuji za Metasokola. Je to opravdu moc krásné letadlo, škoda že jsem ho zatím neviděl "na živo". Virtuální kokpit je opravdu pěknej, je to jeden z mála kokpitů kde lze ty nápisy u jednotlivých ovladačů i přečíst. Chtěl jsem se jen zeptat na 2 maličkosti. Za 1/ Je Metasokol v reálu taky tak tichej? V kabině není motor skoro slyšet, v porovnání s "uřvaným" Z-43. Za 2/ Chtěl jsem se zeptat, proč je u jednotlivých přístrojů tak malé rozlišení? Byl by velký problém dát tam rozlišení vyšší? S tvorbou panelů zkušenosti nemám a tak nevím jaká tam jsou pravidla. Jen mě to zajímá ze zvědavosti, protože to nízké rozlišení v porovnání s jinak skvělým modelem trochu "nesedí".
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 15:56
JBr   
Skutecny metak samozrejme taky rve do kabiny.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 15:58
OK-PPT (AVP57T)   
V kabině jsem nikdy neseděl, to je pravda. Ale zvenku se mi ten motor zdá mírně kultivovanější.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 16:10
Kachna   
Mě připadá, že v tomto modleu nejsou přidány zvuky,... Jsou cessňácký.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 16:15
Pips   
Tak tak, zvuky nejsou rozhodně meťákovský, ale to není konec světa.Třeba by se daly nějak upravit, nebo použít 205kovský ten zvuk je skoro to samý, jen meťák je trošku prdlavější.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 16:23
nimbo
To už skôr 105. To je štvorválec.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 16:39
Pips   
Já nevím, já se v motorech absolutně nevyznám Vycházím ze zvuků, které mám ve FS je tomu ta 205ka nejblíž.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 16:52
MiG-21MFN
rozhodně 105ka. nemají dokonce stejnej motor?
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 16:59
OK-PPT (AVP57T)   
No některé mají. Proto říkám, že jsem si tam dal zvuk z DHC-1, což je vlastně taková Z-105 po kanadsku se vším všudy. http://en.wikipedia.org/wiki/De_Havilland_Canada_DHC-1_Chipmunk
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 16:15
OK-PPT (AVP57T)   
Je to tak. Já jsem si tam přehodil zvuk motoru de Havilland Gipsy Major, který by tak zhruba odpovídal.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 15:57
OK-PPT (AVP57T)   
Je pravda, že jsem Meťáka naživo neviděl asi už dva roky(budu muset navštívit LKFR), ale řekl bych, že je tižší, než třiačtýra. Což je podle mne způsobeno motorem Walter M332a, který má o dva válce méně, než Avia M337 v Z-142/43.
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 17:19
samo
Už to sosám, díky všem autorům za spoustu dřiny a nadšení, které do tohohle projektu vložili!
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 18:20
Flora   
Díky!
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 18:52
Kyrypust   
Přidávám se s díky za skvělý éro!
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 19:13
XEAR
jo, kudýšovskýho meťaka bych prosil taky jinak pánové, DÍKY ZA NĚJ, PARÁDNÍ LETADLO...
jesště model do IVAA
 

Díky za Meťáka   23. 9. 2008 / 20:56
David Šollar   
supr.... ... tak teď Brigadýr , ať je s čím tahat polaře
 

Díky za Meťáka   24. 9. 2008 / 09:28
Jirca
Přidávám se k děkovačum,Meťáček je pěknej.
 

Díky za Meťáka   24. 9. 2008 / 11:57
kubik
Taktéž díky za Meťáky,je to jedno z letadel,které jsem oblejzal jako dítě díky tátovi,který na něm lítal.Mám ale tech.problém.Nefunguje mi G na zavírání podvozku ani F7 ani F8 na vztlaky.U jiných letadel se mi to ještě nestalo.Vám všem to funguje?
 

Díky za Meťáka   24. 9. 2008 / 12:02
Zaremba   
Všechno OK mám jen tyto problémy:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=251195&lan=0&style=2
 

Díky za Meťáka   24. 9. 2008 / 12:56
kubik
Tak nevím,jsem asi lamaK Tvému příspěvku jsem doplnil reál rychlosti.
 

Díky za Meťáka   25. 9. 2008 / 09:01
Lukas.wz   
Jsem tady nebyl a prošvihnul jsem vydání ale i tak, musím moc poděkovat.. Parádní éro..
 

Díky za Meťáka   25. 9. 2008 / 13:34
jožo
Len pre zaujímavosť. Už ho objavili aj v zahraničí. http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?threadid=78720
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ