FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Meťák - bugy Jeden příspěvek | Celý strom
Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 09:43
Zaremba   
Tak předem také děkuji.
Našel jsem pár chybiček, jen nevím jestli jsou jen u mě, nebo i u ostatních v readme jsem o nich nic nenašel.
Jde o verzi pro FS9.
Ve 2d kokpitu překrývají rádio a odpovídač berany.
Ve virtuál kokpitu chybí spínač baterie, a nefungují následující hejblátka: kompresor, palivo, hašení motoru (to asi ani fungovat nemá), vrtule a rádio.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 12:06
MiG-21MFN
to má kompresor a stavitelnou vrtuli? wáu by mě zajímalo, proč to nedali na 105ku
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 12:13
Zaremba   
Nevím co to má nebo nemá. Na Meťáka typovku nemám, ale jak jsem psal: "Tyhle hejblátka tam prostě nefungují a jsou tam."
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 12:19
Pips   
Ano stavitelnou vrtuli i kompresor to má
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 12:50
MiG-21MFN
tak to si na něj tu typovku udělám čím víc to má hejblátek, tím víc se mi to líbí
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 12:55
kubik
Přidáp nějaké info z reálu.Vzlet při 100-110 km/h,stoupání 130 km/h,cestovka 200-220 km/h,ekonomický režim 180 km/h,finále při plných klapkách 130 km/h,na prahu dráhy před dosednutím 110 km/h. Po vzletu nastavit vrtuli na 2400 Rpm.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 13:03
MiG-21MFN
já myslel, že to je jak 105ka a vono ne čoveče to je skoro jako 142
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 13:25
kubik
Metasokol byl na svojí dobu super éro,měl jsem to štěstí se v něm svézt,paráda.Rychlý,citlivý na řízení,ale poslušný.Jestli někdo máte možnost,neváhejte
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 20:35
OK-PPT (AVP57T)   
Řekl bych, že spíše jak třiačtýra, akurát tak desetkrát hezčí. No trošku mi u toho modelu nesedí hmostnosti, ale s tím už si poradím.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 16:51
Lowmick   
Kolik davas plneni u tehlech bezkompresorovejch letadel?
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 17:36
Zaremba   
Kurňa hoši, tak se mi na ty bugy aspoň podívejte, když už tu debatujete o všem možném. Co ta baterka, nebaví mě to startovat Crtl+E.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 19:11
Srandista
Jak Ctrl+E? Já jsem to startoval normálně z virtuálního kokpitu, kliknutím na startér. A startoval vždy naprosto spolehlivě...
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 19:13
Zaremba   
Mě to ani nenapadlo zkoušet bez zapnuté baterie...
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 21:19
Lowmick   
No ero pekny, ale krome vyse zminovaneho leva nadrz funguje jako zavreno a naopak. Instrument lights rozsvicej NAV i reflektor. Switch na starter funguje zaroven jako starter. Mechanicky klapky maj elektrickej zvuk. Teplota oleje je "mimo budik". Vrtulka nestavi, kompresor nejde, letadlo je defaultne pretizeny a teziste moc vepredu. Otacky se nejak podezrele moc hejbaj...ale elektrika je asi elektrika. Zaluzie delaj ze nejsou zaluzie. Ve 2D mi porad sviti Master Warning light (co tam vlastne dela?). Kompresor to plni na necelych 1,3 atmosek.
Celkove pekny, ale par musek je...
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 21:28
OK-PPT (AVP57T)   
Zuky už jsem pořešil, jak, to jsem už psal,váhy jsem taky upravil, úprava světel je otázkou změnění pár parametrů, no a motorové hodnoty se pukusím taky upravit, ale nevím nevím. 2D mě nezajímá, ať si tam svítí, co chce.) Jinak startér a přepínač nádrží zkusím pokuchat a uvidím. Dneska už se mi do toho nechce, ale zítra bych to mohl zkusit upravit.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 21:30
Lowmick   
Ale ja vim jak to upravit. 2D taky nepouzivam. Jen proste vypisuju bugy na ktery jsem taky prisel kdyz uz tu ten thread je.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 21:34
OK-PPT (AVP57T)   
Jasne no, zrovna tebe nepodceňuju, ale jsou tu další, co si s tímhle nebudou vědět rady.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 20:19
OK-PPT (AVP57T)   
No já mám uložený Cold and dark kokpit, takže bez zapnuté baterky startérem neprotočím, ale už jsem si tam přidal spínač z Z126.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 20:02
Lowmick   
Kurna, jsem to blbe napsal - u tehlech letadel bez kompresoru, resp. ekonomickej cestak.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 21:29
A.J.Scandall   
Ty stoupací otáčky jsou 2550, 2400 je cesťák
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 21:36
A.J.Scandall   
No, motor M-332 s kompresorem jako u Meťáka do stopětky dali, označení to má Z-126M, dokonce jsem s ní lítal, je z Německa (lítá se ze zadu jako Z-226). Stavitelná vrtule tam už ale z nějakého důvodu nejde, navíc mi to přijde celkem zbytečný, to už je lepší dvěstěpětka.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 15:30
Pips   
Tak to já jsem zjistil, po posledním příspěvku s obrázkem od Joža, že má opravdu špatně ten meťák vytvarovanou kabinku a skutečně působí trochu připlácle Jožův obrázek zde:
http://www.flightsim.cz/images/forum/00011415.jpg

reálný stroj níže.Všimněte si rámování kabiny (rám mezi čelní a odsouvací částí).Virtuální jí má celou kulatou, meťák má boky rovný a až výše se začíná zakulacovat.

Rozhodně to pánové neberte jako opovržení vaším dílem, jen přispívám do vlákna s bugy meťáka.Nikdo není dokonalý, originál je jen jeden.I když tam chybky jsou, je to stále dobrý počin, který nejen mě potěšil
26908 B / 600 x 450 / P6080436.JPG
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 18:51
jožo
Jó, hoši, už len počkať či niekedy niekde nebude Meťák na úrovni min. Fy CARENADO, samozrejme Payware. Alebo sa chytiť sami a urobiť ďaľšieho. Keď môže byť kopec Migov 21..........
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 21:49
Jirka Kallasch   
Kopec Migů 21 není ...
Nemůžeš přece chtit slyset jen same chvalozpevy typu je to super atd..
Ja treba sam osobne mam rad i kdyz mi lidi na neco vytknou, zkritizujou ...poradej co udelat lepe ...
Rozhodne je to lepsi nez mazani medu kolem huby ....

Ten Metak je kazdopadne kus odvedeny nekolika set? hodinový práce, je jedinej takze budme radi za nej.

Jen trosku nechapu tyhle odpovedi typu nelibi? udelejte si to sami...

 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 22:01
Kyrypust   
Poradej co udelat lepe Vim jak to myslis ale prislo mi to vtipny. Podle me autori vetsinou tohle vi nejlip, neb nad tim travi stovky (dve, ctyri, pet nebo i vic) hodin. Samozrejme souhlasim ze konstruktivni kritika typu: nefunguje tohleto, je to potreba opravit takhle, aby to fungovalo, je naprosto v poradku.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 22:19
jožo
Ak si čítal readme, tak si sa musel dočítať, že ja som Meťáka len inicioval (a hodne dlho, hádam štyri roky som obháňal kadekoho, dokonca som písal aj zahraničným firmám dokonca aj do CARENADO) pretože som sa v Meťáku párkrát povozil (prvýkrát cca v r. 1962 keď som ako mladý chlapec robil plachtársky výcvik) a párkrát aj v posledných rokoch na tom Bratislavskom, je to nádherný eroplán ktorý podľa mňa predbehol dobu. Keďže ja bohužiaľ neviem robiť v G maxe a v mojom veku sa to už ani nenaučím, tak som hlavne Meťáky nafotil, zohnal som manuál a zháňal niekoho, kto ho urobí. Mal som to sľúbené od dvoch skúsených tvorcov ale veci sa nehýbali, tak som bol šťastný, že sa Čmeliak na to dal. Ja som robil iba externé a vnútorné textúry na OM-MMS a OM-MMK a "buzeroval" som Čmeliaka, až bol na mňa už alergický a ja som sa mu ani nedivil. On sa na tom narobil stovky hodín, urobil to pomerne rýchlo a ZADARMO a prakticky je to jeho prvý eroplán a podľa mňa v mnohom lepší ako mnohé iné éra dostupné na webe. Mne teda nejde o mazanie medu okolo mojej huby za prácu niekoho iného, len ma trošku mrzí hľadanie múch tam, kde podľa readme nemajú byť. Tam je jasne napísané že VC je ČIASTOČNE klikatelný. A je vás tu plno špecialistov, čo si vedia poradiť a veci čo im vadia si odstrániť. Takže tak, to je všetko. Píšem to len preto, aby nedošlo k nejakým nedorozumeniam. Toť vše.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 22:18
Aardvark   
Model je opravdu pěknej, konečně éroplán na vfr poletování v FSX, který patří na české a slovenské nebe. 99% lidí, z těch co tu kritizujou, by ledadlo v téhle kvalitě nevymodelovalo a popravdě řečeno kritika od těchto lidí by měla být brána s nadhledem, protože tady víc než kde jinde platí pravidlo: "kdo si to nezkusí nepochopí". Na těch 50 tisících polygonech sotva někdo uvidí ty stovky hodin práce a desítky nocí, kdy se s modelováním končí v brzkých raních hodinách...

Tobě a Čmeliakovi děkuju, lítá se s tím opravdu hezky


PS: pokud ta poslední větička s jednadvacítkou má být na mě, tak jedinej letuschopnej MiG-21 do FS je ještě stále pouze MiG-21 UM od CaptainSim a to je na dnešní poměry taky docela málo.
 

Meťák - bugy   25. 9. 2008 / 07:35
Zaremba   
Jak to tak čtu, tak Baobab zastavil jen Baobab o RUSH HOUR LKPR REAL. Když jsem psal, co jsem tam našel za bugy, tak jsem tím nemyslel nic jiného, než že tam jsou. Autor by je TŘEBA mohl chtít odstranit. Pokud ne, nenadávám mu, ani si nic nemyslím. Je mi to lhostejné.
Jožo, jak si psal, že je v readme uvedeno: "Tam je jasne napísané že VC je ČIASTOČNE klikatelný." Tak není. Já nemám v souboru vůbec české ani slovenské readme, jen anglické a tam se píše: "Model is fully animatedand and have a click ablle area in virtual cokpit." Což v překladu znamená: "Model je zcela animovaný a obsahuje klikatelnou zónu ve virtual kokpitu."
Tak pokud se autorů a betatestera dotklo, co jsem napsal, tak se omlouvám. Pokud to vyznívá tak, že mě se dotklo, co se psalo zde, tak nedotklo.
Až a jestli vůbec vydám hradeckou nemocnici s okolím, tak mi potom prosím napište neřesti scenérky, bo jinak je určitě nenajdu.
 

Meťák - bugy   24. 9. 2008 / 17:59
Neo OK AAA
Díky moc za meťáka.....je skutečně hezký

Ale ani mě nefunguje stavění vrtule, kompresor...jednoduše vše co psal Zaremba.

I tak je to ale hezký polítáníčko

Díky moc
 

Meťák - bugy   25. 9. 2008 / 12:11
cmeliak
Už sa musím ozvať aj ja ako tvorca Meta Sokola,
chcem Vám vopred Všetký poďakovať za prejavený záujem o naše dielko. Je fakt , že ani na obch.trhu ani na free lietatelné éro neexistuje a tak aj ten záujem je preto taký velký. O niektorých chybách viem, ale vzhľadom na to, že je to moje prvé éro publikované verejne a musel som prihliadať aj na fakt, že je určitá a zrejme dosť velká časť ľudí, čo používajú FS2004,tak som robil všetko akoby dvakrát a to zaberá množstvo času. Použil som gauges súbory od iných tvorcov samozrejme s povolením a tak niektoré kliky nie sú opravdu klikatelné lebo ani nie sú určené pre Meťáka ale môžem Vám prislúbiť, že ak sa niektoré bugy budú dať odstrániť, tak budú publikované verejne. Týmto prosím tých zdatných v tvorbe lietadiel do FS aby mi poslali na email prípadný nápad alebo konkrétne riešenie zmeny. Tie potom ja zapracujem a poskytnem to ne web.
Tak ešte raz diki.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ