|  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 14:40 | |
|  | Již 2x se mi stalo, že z ničeho nic jsou vzdálenější textury v FSX rozmazané. Kolegovi se to stalo taktéž.
Objevilo se to náhodně po intenzivnějším laborování s nastavením grafických detailů v FSce. Jediný doposud známý způsob nápravy - reinstalace Windows. Reinstalace FSX samotné nezabrala.
Projevuje se to tak, že okolo letadla je okruh v malé vzdálenosti (cca. pár metrů), uvnitř kterého jsou textury ostré, vně pak jakoby mázlé, asi jako kombinace rozostření přes mléčné sklo. Zvlášť na betonu při pohybu externího pohledu je to výrazně znatelné.
Druhý okruh je ve vzdálenosti cca. 5-ti mil (nedokážu přesně odhadnout)a projevuje se přibližně stejně, jako při hodně staženém nastavení scenery. Prostě rozmázlé jak barevně, tak tvarově, tak obrysy. Zvlášť znatelné při vysokém nastavení scenery, protože pak je ten přechod velmi, velmi výrazný.
Tak a teď babo raď ). Tuší někdo, jestli je toto nějak reversibilní ? Počítám že se nejspíš jedná o nějaký zaseklý config, možná v registrech, možná někde v app data, který se ani při reinstalaci aplikace nenapraví. Ale to jen tak střílím od boku. Já to budu v nejbližší době řešit ještě jednou reinstalací OS a zálohováním disku do image ještě před laděním FSXky. Nicméně pokud by to šlo navrátit bez reinstalace woken, bylo by to super. |
| |
|
 |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 15:28 | |
|  | Nevim jak to ma FSX, ale smazani neceho, co by mohlo byt podobne FS9.cfg, ste nezkouseli? |
| |
|
 |  |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 15:35 | |
|  | ne, vlastne nevim jestli neco jako fsx.cfg je, no ale asi musi byt, jestli to teda neni jen v registrech .. nicmene diky, pisu na seznam |
| |
|
 |  |  |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 16:54 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 17:17 | |
|  | díky moc !!! ... už jsem zase o něco chytřejší .. nicméně nepomohlo, reinstal se zdá býti neodkladný  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 17:31 | |
|  | a safra ..... je možné že to mohlo dělat bilinearní filtrovaní textur ? ... a že při anisotropním se to zobrazuje korektně ???? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 17:34 | |
|  | Proc by ne, prave tohleto anizo dela, vzdalenejsi textury zostruje a vylepsuje, takze pokud mas orli zrak, tak si v tom mohl videt propastny rozdil. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 26. 9. 2008 / 18:16 | |
|  | Aha, no tak to potom jo. A zrak mám dobrý . On propastný rozdíl to asi bude hlavně díky zvyku, dřív jsem to měl vždy na anizo, až v rámci pokusů o zvýšení FPS jsem dal nižší, ale ani mě nenapadlo tyhle dvě věci spojit dohromady .
Jen tam mimochodem jsem si zkusil na chvilku zapnout light bloom (což je samozřejmě jinak neprovozovatelné kvůli HW nárokům) a nevěřil jsem - najednou i ten Utimate Terrain dával úplně jiný smysl .
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FSX - rozmazané textury, proč ? 29. 9. 2008 / 11:47 | |
|  | tak ještě pro upřesnění - anizo sice trochu pomohlo, ale problém nevyřešilo, jen snížilo viditelnost následků .... reinstalace woken + fsky to vyřešila, přes víkend už potřetí za poslední 3 týdny vše znovu instalováno a teď už zbývá jen ghostem hodit image na ext. disk ... |
| |
|
|