|  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 05:55 | |
|  | | |
|
 |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 06:18 | |
|  | no peknyyy Borkuu , to mi ted pripomina ze jsem si uz dlouho po te nasi republice nezajezdil a uz by mohla vyjit ta nova aktualizace 82. 
a jinak moc pekny jak se to prolina do sebe  |
| |
|
 |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 08:17 | |
|  | Uz som chcel napisat, ze je skoda, ze to nejde spojit inak ako prestrihmi a zrazu na konci take prepojenie. Cumim jak puk... To sa ti ako podarilo tak skombinovat? Inak pekne videjko... Mozno by sa dalo pouzit vo vycvikovom programe pre teroristov...  |
| |
|
 |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 08:17 | |
|  | | |
|
 |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 08:44 | |
|  | A stále som nejako neprišiel na to, načo ti je ten modrý kváder dlhý 100KM ... |
| |
|
 |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 09:39 | |
|  | No tak to uz je jasny, ne? Proste blue-screen 
|
| |
|
 |  |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 09:48 | |
|  | Taky si to myslim ..v nějakym střihacím programu akorát místo modrý kostky dal záběry z MS:TS  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 09:58 | |
|  | Jen by me zajimalo proc musela mit ta...eee... rikejme tomu objekt, proc musel mit ten objekt hranu rovnobeznou s osou drahy v LKTB...? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 10:06 | |
|  | Já bych řek, že on kvádr byl umístěn kvůli zajištění směru letu, protože tam asi těžko něco zjistíš, kde vlastně jsi a kam letíš A k dráze by se to mělo dát v pohodě udělat, aby jsi letěl jak potřebuješ Tedy, že ty "koleje" budou jakoby v ose dráhy (třeba?)  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 10:17 | |
|  | prostor 100x100 km - s cessnou? tam nepotrebujes vedet kde jsi... tam muzes litat a filmovat jak dlouho chces a nevylitnes z toho  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 16:59 | |
|  | Jasně, ale když chceš udělat záběr, že jakoby nalítneš nad ty koleje a budeš se kolem nich motat, tak potřebuješ něco, kolem čeho se budeš motat a nevybočíš přitom někam do boku a na to je třeba LLZ ideální  |
| |
|
 |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 08:52 | |
|  | Borku, video je moc pěkný. Ten závěr je takovej.... no, nečekanej. Co to příště pojmout jako závod z města A do města B? |
| |
|
 |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 09:43 | |
|  | Hezky. Akorat bych si odpustil tu recyklaci zaznamu. To se dela kdyz dojdou penize. Tobe asi dosla trpelivost  |
| |
|
 |  |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 10:34 | |
|  | Tak tak  |
| |
|
 |  |  | Záhada modré kostky aneb multisimulační video 4. 10. 2008 / 12:25 | |
|  | | |
|
|