FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 12. 2025, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nastavení N1 limitů u PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 10:38
Kubikula   
Zdravím, předem informuji, že vyhledávání jsem tady zkoušel... Potřebuji poradit. Jedná se o PMDG 737NG. při zadávání informací před letem do FMC dojdu až do stránky N1 limit, kde by se měly zadávat hodnoty ,omezující tah motorů. Po startu a během letu jsou na této stránce položky: CRZ, CMB, GA, CNT, AUTO a u nich příslušné hodnoty (asi v procentech). Zajímá mě, jak tuto funkci používáte vy, kteří s B737NG PMDG létáte, respektive ti, kteří si to nastavují jinak, než na AUTO. Všiml jsem si, že to má spojitost s přepínačem v cockpitu (někde vpravo pod MCP) Dá se využívat tato funkce efektivně, nebo je to tam jen tak - stejně jako třeba COST INDEX?
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 10:59
Teflon_490   
No, proste nastavujes N1 podle potreby, za normalnich okolnosti nechavas na auto, pokud by si treba potreboval kratkodobe zvysit rate stoupani, treba ze te zene ATC, tak das CON a stoupas rychleji, rozhodne tam ta funkce neni jen tak, stejne tak jak i CI - ten je taky efektivni a vidis docela velke zmeny pri ruznych jeho hodnotach.
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 11:11
Kubikula   
myslíš CONT na otočných přepínačích Overhead panelu, nebo v FMC? Případně jaká je kombinace nastavení, abych volil otáčky motorů bez omezení? (třeba krátkodobě 110% atd.)
Večer vyzkouším ten CI, připadalo mi, že to vyhodí pokaždé stejnou letovou hladinu. Podle tutoriálu tam zadávám hodnotu "50".
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 11:23
Teflon_490   
CONt myslim v FMC. Tohle je maximalni moznej dlouhodobej tah (MAX CONTINUOUS), tohle je asi to co chces. Jinak treba GA, CRZ nebo CLB jsou snad jasny. Prepinac na panelu nechavam na AUTO, jinak by podle mne mel slouzit k vlastnimu zadani a nastaveni N1 vypoctem mimo FMC.
CI nema tak moc vliv ani na hladinu, jako na rychlosti a klesani a stoupani. Schvalne si zkus (u 737 NG je rozmezi CI 0-500) zadat treba 10 a potom 400, pokud uz mas neco nalitano tak hned poznas rozdil v rychlostech a profilu stoupani/klesani.
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 11:39
Kubikula   
U CI je to: čím větší hodnota, tím pomalejší stoupání a klesání?
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 11:46
Teflon_490   
No, je to prave naopak, cim vetsi CI, ti mene ekonomicky let je, na nule to bude pomalu stoupat a klesat, odviji se od toho strasna spousta veci, nejsem tam technicky znalej abych ti to popsal presne co vsechno to ovlivnuje, ale je to docela velkej kumst a jen malo lidi vi podle ceho a jak to to FMC vlastne pocita
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 17:22
Filip Ivaška
COST INDEX je teda perfektna vec. Pri 0 to ledva ide, pri stupani sa dakedy dostanem aj pod rychlost 220kts ale pri 500 to pri Vertical Speed 2300f/m je ochotne este aj zrychlovat
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 18:46
Madvlk   
Já zadávám CI 10 a stačí to.ze začátku leze klidně i 2500 ft/m a od cca 20 000 ft až na hladinu se pohybuje od 1500 do 2000 .tak asi tak
   Seznam příspěvků  

Nastavení N1 limitů u PMDG   7. 10. 2008 / 18:56
Teflon_490   
Tak ono hodne zalezi na nalozeni a pak na typu. Se 736 se dostanes i na stredni trati nekde na hladinu 380-400 hned ze startu, a nahoru leze taky o poznani rychleji, nez s plne nalozenou -900, ktera da ze startu max 320-340 a vys nez na 370 se s ni stejne nedostanes i kdybys nemel nic v nadrzich.
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ