Cell 422-118 ( nitra) je na 80 %. Chvilu som zdrzal s Ortofoto(Nitra) ale to bude asi na dlhsiu pracu. Mozno pustim to von aj verziu bez ortofotomapy. Kedze Nitra je dost velke mesto, tazko sa definuje v grounde len za pomoci default textur. Po troche experimentovania z ortofoto-texturami, som nakoniec vytvoril trochu iny sposob vytvorenia mesta.
Vytvoril som 4 nove textury:
- rodinne domy
- sidlisko
- historicke centrum
- priemysel
V Grounde som podla mapy rozdelil mesto pozdlz ulic na jednotlive mestske casti a pri texturovani som pouzil moznost (other texture) aby som nenarusil system textur ktore su pouzite v inych ostatnych Cell VFR od inych tvorcov. Zajtra sem mozno hodim nejake screenshots na posudenie. Ak sa bude pacit, textury zverejnim na www.palander.szm.sk
Momentalne som opät pripravil nove letne textury pre polia. Tentokrat to uz nieje upgrade M. Lisnerovych textur ale vytvorene z ortofota. Su na nich zatial najvacsie plochy poli ake sa daju na 256x256 pixlov zobrazit. V priebuhu tyzdna vsetko hodim na web.