|  | |  | Jde o to, že ten obraz, pokud by se nijak nehýbal, tak bys to nepoznal. Ale jde o to, že se ten obraz hýbe. U TV, když máš rozmazaný obraz, tak jakoby na jeden snímek nějaký bod pokrývá třeba 1mm na obrazovce ( je rozmáznutý na vzdálenost, jakou urazí za tu 1/25s) a v dalším snímku postupuje. Ale naše oči nejsou asi schopny plně zaostřit pohybující se malý předmět a tím pádem to pro naše oko působí, jako by se plynule ten bod pohyboval. A když vezmeš PC, kde je ten obraz ostrý, tak máš onen bod vykreslený na přesné pozici a za 1/50s ho máš na další přesné pozici, tzn. pro oko ten bod poskakuje o malinký kousek a čím menší ten kousek je, tím plynulejší obraz se nám zdá, že je (moje doměnka).
Můj osobní názor je, že výrazný rozdíl nad 50FPS naše oči poznají až o dalších cca 50FPS víc a pak ty rozdíly už budou minimální (záleží na tom, jak rychlou "scénu" chceme zobrazit, to je právě ta vzdálenost, jakou má ten nějaký bod urazit mezi dvěma obrazy).
A proto třeba myslím, že je velký rozdíl, jestli budu hrát Couter-Strike na 50 FPS a FSku na 50FPS bez ohledu na HW náročnost hry je CS při 50FPS dost obtížně hratelný a FSka se jeví velmi plynulá. A je to podle mě právě tím, že např. u CSka, když se prudce otočíš, tak za cca 1s se ti nějaký bod pohne z pravého rohu do levého. A když ten pohyb rozkouskuješ na 50 snímku, tak ti výjde, že mezi 2 snímky budeš mít třeba vzdálenost toho bodu 2mm (to je jen tak pro příklad, ne reálná hodnota ) a to by byla sakra sekaná hra, když by ti obraz skákal po 2mm Kdežto v FSce ti nějaký bod az 1s udělá vzdálenost na obrazovce cca 0,2mm (protože se pohybuje pomalu) a když to rozkouskuješ na těch 50 snímků, tak ty rozdíly mezi jednotlivými snímky jsou naprosto zanedbatelně malé a proto se nám obraz jeví nádherně plynulý 
To je jen můj rozbor podle mého "rozumu" a logické odvození všeho, ale jestli to tak skutečně je, to by moh potvrdit nějaký očně-počítačový odborník  |
| |
 | FPS - marilynmanson  | 11. 10. 08 v 12:49 |
|
 |  | FPS - Tragédie v JZD  | 11. 10. 08 v 12:50 |
|
 |  |  | FPS - marilynmanson  | 11. 10. 08 v 12:52 |
|
 |  |  |  | FPS - Tragédie v JZD  | 11. 10. 08 v 12:55 |
|
 |  |  |  | FPS - madvlk (BWA245)  | 11. 10. 08 v 12:55 |
|
 |  |  |  |  | FPS - Atarian  | 11. 10. 08 v 12:58 |
|
 |  |  |  |  |  | FPS - Tragédie v JZD  | 11. 10. 08 v 13:05 |
|
 |  |  |  |  |  |  | FPS - Atarian  | 11. 10. 08 v 13:23 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FPS - FSPilot  | 11. 10. 08 v 14:20 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FPS - Atarian  | 11. 10. 08 v 14:37 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | FPS - FSPilot  | 11. 10. 08 v 14:47 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | FPS - Atarian  | 11. 10. 08 v 14:54 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | FPS - FSPilot  | 11. 10. 08 v 15:10 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | FPS - Atarian  | 11. 10. 08 v 15:24 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | FPS - Peetrs (Robert)  | 11. 10. 08 v 15:47 |
|
 |  |  |  |  |  |  | FPS - FSPilot  | 11. 10. 08 v 13:24 |
|
 |  |  |  |  | FPS - Luděk Ch.  | 11. 10. 08 v 13:20 |
|
 |  |  |  |  | FPS - Tragédie v JZD  | 11. 10. 08 v 13:24 |
|
 |  | FPS - molek  | 11. 10. 08 v 23:14 |
|
 |  |  | FPS - donCarlos  | 12. 10. 08 v 01:23 |
|
|