FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FPS Jeden příspěvek | Celý strom
FPS   11. 10. 2008 / 15:10
FSPilot   
Jde o to, že ten obraz, pokud by se nijak nehýbal, tak bys to nepoznal. Ale jde o to, že se ten obraz hýbe. U TV, když máš rozmazaný obraz, tak jakoby na jeden snímek nějaký bod pokrývá třeba 1mm na obrazovce ( je rozmáznutý na vzdálenost, jakou urazí za tu 1/25s) a v dalším snímku postupuje. Ale naše oči nejsou asi schopny plně zaostřit pohybující se malý předmět a tím pádem to pro naše oko působí, jako by se plynule ten bod pohyboval. A když vezmeš PC, kde je ten obraz ostrý, tak máš onen bod vykreslený na přesné pozici a za 1/50s ho máš na další přesné pozici, tzn. pro oko ten bod poskakuje o malinký kousek a čím menší ten kousek je, tím plynulejší obraz se nám zdá, že je (moje doměnka).
Můj osobní názor je, že výrazný rozdíl nad 50FPS naše oči poznají až o dalších cca 50FPS víc a pak ty rozdíly už budou minimální (záleží na tom, jak rychlou "scénu" chceme zobrazit, to je právě ta vzdálenost, jakou má ten nějaký bod urazit mezi dvěma obrazy).

A proto třeba myslím, že je velký rozdíl, jestli budu hrát Couter-Strike na 50 FPS a FSku na 50FPS bez ohledu na HW náročnost hry je CS při 50FPS dost obtížně hratelný a FSka se jeví velmi plynulá. A je to podle mě právě tím, že např. u CSka, když se prudce otočíš, tak za cca 1s se ti nějaký bod pohne z pravého rohu do levého. A když ten pohyb rozkouskuješ na 50 snímku, tak ti výjde, že mezi 2 snímky budeš mít třeba vzdálenost toho bodu 2mm (to je jen tak pro příklad, ne reálná hodnota ) a to by byla sakra sekaná hra, když by ti obraz skákal po 2mm Kdežto v FSce ti nějaký bod az 1s udělá vzdálenost na obrazovce cca 0,2mm (protože se pohybuje pomalu) a když to rozkouskuješ na těch 50 snímků, tak ty rozdíly mezi jednotlivými snímky jsou naprosto zanedbatelně malé a proto se nám obraz jeví nádherně plynulý

To je jen můj rozbor podle mého "rozumu" a logické odvození všeho, ale jestli to tak skutečně je, to by moh potvrdit nějaký očně-počítačový odborník
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ