|  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 08:31 | |
|  | Chtěl bych se zeptat, zda je tu někdo kdo s tím létá, že bych se s ním spojil třeba přes ICQ. Potřeboval bych poradit ohledně klesání s tímto strojem, VNAV mě vystoupá, dle CDU ale neklesá podle něj jako třeba PMDGčko, nepoznám tedy, kdy mám začít klesat. |
| |
|
 |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 09:12 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 09:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 09:49 | |
|  | Gusto prosím, ale mě neukáže vůbec pod, kdy bych měl klesat, nebo jak píšeš 20nm před ním, ikdyž mám vnav a v legs nastaveny hodnoty u bodů, prostě sám nezačne klesat jako pmdgčko. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:08 | |
|  | Možná je to pitomá otázka, ale jeden nikdy neví...
Nezapomněl jsi na MCP nastavit nižší letovou hladinu před TOD?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:12 | |
|  | To by snad nemělo bránit tomu, aby se mu nezobrazoval bod TOD.Neznám sice tohle éro, ale jestli to normálně zobrazuje T/C a TOD jako jakýkoliv jiný boeing, tak bych řekl, že asi éro nemá kompletní informace o tom kudy a jak vysoko má letět.Proto to třeba nemá z čeho počítat? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:25 | |
|  | Vše je nastavené tak jak má, veškeré body před i po T/D mají v legs nastavené hodnoty, tudíž by to nemělo bránit, ono to ani neukazuje vertikal speed, jako ukazuje pmdg, ta předpokladu, že klesáš bez VNAV. Už jsem si vytiskl z Gustových stránek návod a studuju to, musím to vyzkoušet. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:31 | |
|  | To nesmíš brát PMDG za etalon simulátorovýho lítání, je to přecijen děda, který toho proti modernějším addonům přecijen víc neumí, než umí.Mě taky tenkrát při přechodu na PIC 737 nechtěl fungovat VSI a to jenom proto, že jsem neuměl vystavit správně inerci.Nerozumím teda přesně souvislostem varia a inerce, jenom říkám, že PICe to tak bylo.Až projedeš ten návod, tak to asi odhalíš nějakou botu - stále si myslím, že budeš mít něco nedobře nastavený  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:33 | |
|  | Taky myslím. PMDG byl jeden čas králem a upřímně, mnoho z nás mu dluží mnoho díky začátkům na velkých érech.. Ale je to ten správný odrazový můstek pro něco lepšího  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:36 | |
|  | Tak pod to se rád podepíšu 
Ještě mne napadlo jestli má už nastavenou na autopilotovi tu novou výšku? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:50 | |
|  | Nastavenou, ale jak poznám kdy jí mám nastavit, když mi neukáže T/D, přeci nevystoupám do FL330 a hned nenastavím FL160. Ta se nastavuje zhruba 6NM před T/D ne. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 13:12 | |
|  | Tomáši pošli jsem screen FMC ve stavu , když už letíš. Myslím tu stránku FMC kde už jsou vyplněné letové body trasy po kompletním zapsání všech údajů v Perf.Init.
Mně to připadá,jako když není vyplněná stránka Perf a nebo jako když máš v letovém plánu ( ve FMC ) nějak přerušenou trasu ( route discontuity ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 15:30 | |
|  | Tak si myslím, že je někde chyba, mrkni na screen, mělo by to ukzovat vzdálenost do klesání a nic. V legs není žádná disconinuita a v perf init vše vyplněné. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 16:05 | |
|  | Tak ještě jinak. Natvrdo si v trati nastav na nějakém bodě nějakou FL, aby se do ní letadlo muselo někam pohnout. A podle toho, co to udělá, budeme pátrat dál.
1) Zklesá si tam samo = pravděpodobně chyba modelu
2) Přeletí to a nikam nevyklesá = pravděpodobně chyba pilota, ale taky možnost chyba modelu
3) Vybouchne = chyba modelu
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 13:20 | |
|  | Stejně, pokud ji nepřestavíš, tak by ti FMC mělo hodit hlášku RESET MCP ALT. S tím to určitě nesouvísí, T/D by měl být vidět i bez toho, co je na AP natočeno. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 12:43 | |
|  | Nevim, jestli zrovna PSS a jejich B777 je "něco lepšího", než PMDG NG.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 12:25 | |
|  | U dosť veľkého percenta väčších mašín vário nie je barometrické, ale na princípe akcelerometrov. Je to totiž rýchlejšie a presnejšie. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:25 | |
|  | Nejsem si jist, ale tohle myslim je i u Level-D 763 (neletel sem to cca stvrt roku a lovim z pameti), ale nezobrazi se T/D az tehdy, kdy navolim komplet STAR a drahu? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:27 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 12:43 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:28 | |
|  | To je divný, ale možná možný, to mě nenapadlo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 11:28 | |
|  | Alw asi ne, když nastavím že třeba na nějakém bodu za T/D chci být v určité výšce, vnav mě tam má dostat i bez toho abych měl nastavenou příletovku a rwy.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 12:31 | |
|  | Nop. Me tedy 763 dava T/D uz jen podle vystupniho bodu trati, kdyz prihodim proceduru a rwy, tak to max. prepocita, ale jinak je tam uz i predtim. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 12:43 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 13:52 | |
|  | Taky si myslím, ale vytiskl jsem si návod od Gusty, tak to za chilku vyzkouším a uvidíme. díky všem |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 13:22 | |
|  | No tak me tedy ne..musim navolit STAR a drahu a pak teprve to zobrazi T/D |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 13:49 | |
|  | Pozor! Pri PMDG (738) sa da k T/D dopatrat hned po dostupani do cestovnej hladiny, kdezto u LD-763 sa zobrazi vzdialenost k T/D (hovorim o FMC - na displeji to nemam odsledovane) len nejakych par desiatok mil pred klesanim. Mozno v tom je problem. Ale urcite to funguje aj bez STARu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 23:25 | |
|  | Bez staru to fungovat muze, ale nefunguje to podle mne bez zvolene drahy, protoze nevi kam proste chces letet a klesat, takhle to proste je, i na 747. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PSS B773ER VNAV 17. 10. 2008 / 17:06 | |
|  | Mas FS9 nebo FSX ? Mozna je v tech verzich rozdil ... |
| |
|
 |  |  |  | PSS B773ER VNAV 16. 10. 2008 / 09:53 | |
|  | A co používáš za load manager? |
| |
|
|