|  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 18:48 | |
|  | Cau
sorry ze otravuju, ale uz si nevim rady. Nainstalil jsem FS, nastavil grafiku, ale nevim jak to nazvat, proste mi blikaji, ligotaji jakoby problikavaly textury domu a stromu. Jakoby nefungoval AA, pritom ve FS i na karte je nastaveny. Mam 8500GT. Neresili jste nekdo podobny problem?
Diky za radu |
| |
|
 |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 19:06 | |
|  | Kolik mas nastaveny MIP mapping quality ve FS? Na vic jak 4 to dela presne ten efekt o kterym pises. |
| |
|
 |  |  |  | Problikavani (takove teteleni textur)- vyreseno 16. 10. 2008 / 20:19 | |
|  | JJ,bylo to presne tim MIP mapping. Diky za radu |
| |
|
 |  |  |  |  | Problikavani (takove teteleni textur)- vyreseno 16. 10. 2008 / 21:00 | |
|  | Potvrzuji, i u mě se to spravilo a vypadá to konečně normálně. Myslím, že jsme měli stejnej problém  |
| |
|
 |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 19:08 | |
|  | Ahoj, řešilo se to tu mockrát. Pokud se dobře pamatuju, tak je to způsobený právě tím, že máš zapnutý AA v FSce i na kartě. Na kartě to musíš vypnout a zapnutý to má bejt jen v FSce. Teda jestli si to dobře pamatuju..  |
| |
|
 |  |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 19:30 | |
|  | Taky mi to dělá a nevím co s tím, zkoušel jsem hejbat s aliasingem, a nic. FS2002 mi to nedělá, jen FS 9 |
| |
|
 |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 20:16 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 20:20 | |
|  | Nevim jestli je to to same, ale mne pomohl ten mip mapping nastavit jen na 4. |
| |
|
 |  |  |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 20:21 | |
|  | | |
|
 |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 21:02 | |
|  | Problém je v tom, že tady Vám už izotropní filtrování (ani trilineární) nepomůže. Řeší to anizotropní filtrování (takové menu ale v FSce není).
Proto je dobré vytáhnout anizo jak nejvíc to jde (aby to běhalo plynule) a k tomu vytáhnout MIPmapy aby to vypadalo ještě dobře. Já se dostanu na hodnotu 6. Čím vyšší MIPmapa, tím vzdálenější textury budou vypadat věrně, nerozmazaně.
Ale bacha, v některých případech se hodí zvednout už rozšlišení a snížit anizo a získáte hezčí obraz než na malém rozl s vysokým anizo. |
| |
|
 |  |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 16. 10. 2008 / 21:03 | |
|  | Anizo se samozřejmě nastavuje přímo na ovladači karty. |
| |
|
 |  |  | Problikavani (takove teteleni textur) 17. 10. 2008 / 10:24 | |
|  | Ahoj,mám podobný problém,ale s interiérem.Problikávají mi budíky,tlačítka,na palubce,overheadu,všude.Ale jen u PMDG,jak 737 tak 747.Kartu mám NVIDIA 8800GTS 768 MB. |
| |
|
|