FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 12. 2025, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
problem pri touchdownu. Jeden příspěvek | Celý strom
problem pri touchdownu.   10. 3. 2004 / 10:15
grazer
ahoj ve spolek,
litam vetsinou na 747 od www.projectopensky.com a vsechny jejich modely maji asi spatne stanovene body dotyku kol s drahou, pri dosedani vzdy kola zajedou tak pul metru pod drahu, pak to zareaguje a zase vyjedou a teprve pak to vypada realne. (mozna je to i kvuli animovanym tlumicum nebo co) zkousel jsem laborovat s souborem CFG, ale 747 ma 18 kol a tech paramatru je tam fakt moc. nemate nekdo s tim zkusenosti. ? 747 od jinych vyrobcu se mi nezdaji tak dokonaly jako opensky. diky.
   Seznam příspěvků  

Re: problem pri touchdownu.   10. 3. 2004 / 14:01
Luděk Ch.
Myslím, že ještě dokonalejší free model 747 má MelJet. Bohužel se mi nepodařilo najít jejich domovskou stránku (možná ji někdo zná), ale podívej se na www.avsim.com a tam hledej. Určitě najdeš. Dělali 747 a 777, oboje velmi kvalitní.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 07:02
grazer
meljety mam taky, ale na nich se mi nelibi ze nepouzivaji ForceFeedback, mam na to joystick, ale letadla od nich jsou moc laksni, vubec mi to neskube s pakou
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 08:52
Luděk Ch.
To je ale správně, v reálném letalde, zvlášť tak velkém, jako 747 se žádné síly do řízení zpětně nepřenáší!!! Používat FF joystick s dopravními letadly je nesmysl
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 09:27
grazer
jo to je asi pravda, ale aspon je to trochu akcni
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 12:14mp
Presne tak, jedine joy bez FF. Od rady A320 maji Airbusy taky joy - Side Stick a urcite jim v nem tolik neskube
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 12:24David Cerny
Podle me se teda prenasi. Protoze podle tveho tvrzeni by zadne letadlo nepotrebovalo trim. Jedina dopravni letadla kde neni zpetna vazba jsou Airbusy 320/330/340.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 13:50
Luděk Ch.
Co má přenos sil společného s trimováním? Trim slouží k tomu, aby se při středové poloze řízení letadlo dalo vyrovnat do vodorovného letu, popř. vyrovnaného klesání či stoupání. Četl jsem článek pilota B737-200 (myslím Air Slovakia), psal, že při FUNKČNÍ hydraulice (standartní stav) se letadlo ovládá lehce dvěma prsty. Takže zpětný přenos sil do řízení je minimální, spíš téměř nulový. U Airbusů je to ještě jasnější.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 14:19PavelS
Trim má všechno společného s přenosem sil.
Trim slouží k tomu, aby se dala "vynulovat " síla v řízení v "jakékoliv jeho poloze". Toto funguje i u FF joysticků a to dokonale a je to jeden z hlavních efektů této technologie.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 15:51
Luděk Ch.
Já tomu asi nerozumím, ale podle mě je trim k tomu, abych mohl letadlo vyrovnat ve vodorovném letu bez toho, abych musel držet řízení přitažené nebo ho tlačit od sebe. Výhoda joysticku FF (pro malá letadla ve FS) je, že ta středová poloha není pevně definovaná, což odpovídá reálným malým letadlům - knipl si dám jak chci a dotrimuji, ale neodpovídá to dopravákům, kde se řízení při uvolnění automaticky vrací doprostřed. A pomocí trimu se docílí toho, že letadlo přitom letí vodorovně (popř. klesá nebo stoupá) podle potřeby. To reálně simuluje joystick s pružinovým FF Takže pro malá letadla joystick s FF a pro velká bez FF.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 14:29
grazer
podle me je lepsi kdyz se ta sila aspon castecne prenasi, uz pro pocit ze to reaguje...a tech 350tun ovladas. jinak FF se da i na joy. nastavit na mensi odpor aby to s 747 moc neskubalo. a pokud to skube tak moc prudce delas pohyby. 747 je velka dama ktera potrebuje plynuly zachazeni
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   11. 3. 2004 / 12:48
Tragédie v JRD
ale jo .. prenasi .. ale ne tak, jako ve FSce, kde FF joystick pri litani se 747 kope jako dyby to byla stihacka.... uplne bez prenosu sily jsou az elektronicky airbusy ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   12. 3. 2004 / 08:30
Vita Zenisek
Brr. To by mne zajimalo, jak s tim uzou litat...
   Seznam příspěvků  

Re: problem pri touchdownu.   12. 3. 2004 / 07:54
Jirka Kallasch   
Měl jsem stejnej problem s POSKY 767
...ale...
Stačí jenom dobře podrovnat měkounce dosednout....
Když s tím třískneš tak se podvozek zaboří...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: problem pri touchdownu.   12. 3. 2004 / 09:41
grazer
to neni problem v podrovnani, dosedam jako do perin, ale i pri startu kdyz to zacnu zvedat a zacnu odlehcovat kola tak se tlumice (pekne animovany) ty kola zarazi kousek pod drahu... a to dela jenom POSKY...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   12. 3. 2004 / 11:06
Jirka Kallasch   
Je se taky bavim o POSKY...
stáhnul jsem si teď POSKY 747-400 Lufthansa
pristal jsem uplne v poho....
nemas moc paliva když přistáváš?nebo taky můžeš dosedat moc rychle.....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: problem pri touchdownu.   12. 3. 2004 / 11:38
grazer
z kabiny to nepoznas.... dal jsem si review a zvetsil pohled na kola pri dosedu a te to dost neprirozeny... palivo max. 20 proc. i min, v tom problem neni . pristavaci hmotnost mam kolem 610 000 lb. max povolena je 630 000 lb .
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ